Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestänne typerä? ov

Vierailija
08.12.2006 |

Minulla on ollut 2 alkuraskauden keskenmenoa peräkkäin (ilman kuukautisia välissä)ja molemmilla kerroilla olin tutkittavana sairaalassa.

Viimeisen keskenmenon jälkeen olin gynekologilla ja kohtu todettiin jo tyhjentyneeksi, eikä mitään toimenpiteitä tarvittu. Gynekologi sanoi minulle, että " eikun vain heti uudestaan yrittämään" (oikein siis kannusti vielä toistamiseenkin uudestaan yritystä) Kysyin häneltä, että eikö tarvi yhtään odottaa.. hän sitten vastasi, että no ehkä yhdet kuukautiset kannattaa odottaa. (en tiedä olisiko käskenyt odottaa yksiäkään, jos en olisi kysynyt)

Soitin sen jälkeen neuvolaan ja kerroin, että oli keskenmeno. Siellä sanottiin, että nyt kahdet tai kolmet kuukautiset odotat ja sitten yrittämään.

Emme ole kuitenkaan käyttäneet mitään ehkäisyä tuon edellisen keskenmenon jälkeen.. ajateltu vaan, että tulen raskaaksi jos tulen..

onko tämä typerää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite odottaisin yhet tavalliset menkat ja sitte alottaisin taas yrittämisen

Vierailija
2/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykset vaihtelee! Monien mielestä voi vaikka heti yrittää ja toinen voi sanoa että odota puoli vuotta, so?

Ei sitä voi kukaan tietää mikä on juuri sinulle paras. Jos raskaudut pian uiudestaan niin hyvä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käsitykset vaihtelee! Monien mielestä voi vaikka heti yrittää ja toinen voi sanoa että odota puoli vuotta, so?

Ei sitä voi kukaan tietää mikä on juuri sinulle paras. Jos raskaudut pian uiudestaan niin hyvä homma.

Vierailija
4/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vain mitä ite tekisin... tuosta asiasta tosiaan on eri lääkärit eri mieltä, yks sanoo et heti vaan, toinen et yhet kuukautiset ja sitte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme