Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko kahviin mieluummin lehmänmaitoa vai kauramaitoa kuten iKaffea? Miksi?

Vierailija
17.06.2023 |

Kumpi maistuu paremmin kahvin kanssa?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koetin joskus luopua maitotuotteista/vähentää ne minimiin, joten siirryin sitten yhden kauppareissun päähänpistosta käyttämään kauramaitoja ja kaurajogurtteja normaalien tuotteideni sijaan. Parissa päivässä vatsani oli niin sekaisin, täynnä ilmaa ja järkyttävän kipeä, etten voinut olla missään asennossa. Onneksi oli loma-aika, koska en olisi siinä tilassa pystynyt töihin... Ilmeisesti vatsalle helläksi mainostettu kaura ei siis omalle pötsilleni sovi. Harmi, sillä olisi siihen makuun varmaan tottunut.

Vierailija
122/124 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koetin joskus luopua maitotuotteista/vähentää ne minimiin, joten siirryin sitten yhden kauppareissun päähänpistosta käyttämään kauramaitoja ja kaurajogurtteja normaalien tuotteideni sijaan. Parissa päivässä vatsani oli niin sekaisin, täynnä ilmaa ja järkyttävän kipeä, etten voinut olla missään asennossa. Onneksi oli loma-aika, koska en olisi siinä tilassa pystynyt töihin... Ilmeisesti vatsalle helläksi mainostettu kaura ei siis omalle pötsilleni sovi. Harmi, sillä olisi siihen makuun varmaan tottunut.

Voi olla kauran sijaan joku sakeitusaine tms joka sekoittaa? Karrageeni tai joku saoste. Usein se jogurtin paksuus tehdään jollain lisäaineella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustana tai maidolla, kaikki menee.

Vierailija
124/124 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaidolla ja tällä hetkellä mieluiten Baristalla. Maistuu mun suuhun vaan paljon paremmalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän