Kuka ostaa lapselleen yli 1000 euron merkkilenkkarit? Ei ihmekään että ryöstöjä tapahtuu...
Mikä tahansa yli tonnin esine teinin kädessä, yllä tai jalassa on helppo varastaa. Myös narkkaårit on kovin kiinnostuneita näistä!
Kommentit (80)
Mitä näille merkkilenkkareille ja muille asusteille tapahtuu sitten kun ne on ryöstäjällä? Käyttääkö ryöstäjä niitä itse, vai myykö eteenpäin? Onko tällaiselle tavaralle oikeasti olemassa jotkin markkinat? Tämä on hämmentävä ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille merkkilenkkareille ja muille asusteille tapahtuu sitten kun ne on ryöstäjällä? Käyttääkö ryöstäjä niitä itse, vai myykö eteenpäin? Onko tällaiselle tavaralle oikeasti olemassa jotkin markkinat? Tämä on hämmentävä ilmiö.
kai niitä torissa voi myydä tai fb..vai vaihtavatko johonkin? Mut joo itseänikin ihmetyttää tää näytöskulttuuri, jossa teinit kiskoo menemään tonnin lenkkareissa tai lv/gucci-messenger-laukussa. Itse keskituloisena työssäkäyvänä en iske sellaisia summia asusteisiin vaikka välillä suht. näyttävästä tyylistä tykkäänkin. Miten nää lapset alkaa aikuisena ostamaan tavaroita kun opintotuesta ei pysytkään kerrallaan irrottamaan yli 1000e johonkin kivaan. Peruspalkansaaja joutuu sellaisiin menoihin kuitenkin hetken säästämään. Parilla sadalla saa jo kuitenkin hyviä ja laadukkaita kenkiä/laukkuja tms.
Meille se ei ole mikään ongelma. Olemme varakkaita ja äänestämme kokoomusta
Kukaan järkevä ei osta teinille mitään 1000 euron maksavaa rompetta. Jos sellaisia edes on tarjolla. Lenkkarit, merkkisellaiset, maksavat maltaita. Hinta 100-160 euron luokkaa. Itse en sellaisia osta lapselleni vaikka mikä olisi.
Yksikään kakara ei tarvitse tonnin lenkkareita.
Jokainen ostaa lapselleen mitä haluaa ostaa ja jokainen saa pukea ja käyttää merkkivaatteita jos haluaa.
Emme ole Pohjois-Koreassa.
Ongelmat on muunlaisia, kuin mitä on päällä.
Itsekään en ostaisi mitään noin kallista lapselle tai itselle, mutta oikeuttaako se varastamaan yltä vaatteetkin? Toki tiesin, ettei Suomi ole enää ollut aikoihin sivistynyt paikka, mutta tää varastelu ja muu rikollisuus on mennyt yli.
Koska se on tapa osoittaa välittämistä. Jos ei lenkkareita, se tarkoittaa ettei mutsi rakasta ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai niitä torissa voi myydä tai fb..vai vaihtavatko johonkin? Mut joo itseänikin ihmetyttää tää näytöskulttuuri, jossa teinit kiskoo menemään tonnin lenkkareissa tai lv/gucci-messenger-laukussa. Itse keskituloisena työssäkäyvänä en iske sellaisia summia asusteisiin vaikka välillä suht. näyttävästä tyylistä tykkäänkin. Miten nää lapset alkaa aikuisena ostamaan tavaroita kun opintotuesta ei pysytkään kerrallaan irrottamaan yli 1000e johonkin kivaan. Peruspalkansaaja joutuu sellaisiin menoihin kuitenkin hetken säästämään. Parilla sadalla saa jo kuitenkin hyviä ja laadukkaita kenkiä/laukkuja tms.
Mä en edes tunnista mitään lenkkareita tai laukkuja minkä merkin ne mahdollisesti ovat.
Tonnin lenkkareita lapsilleen hankkivat ovat harvinaisen tyhmää väkeä. Eivät tajua, että jollakin merkillä kusetetaan heiltä älyttömiä summia.
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän päädy myyntiin.
Vaikka mulla olisi miljoonan euron lenkkari, ei se oikeuta ryöstelyä. Vai onko sinusta r¨iskaus naisen syytä, koska hänellä on pimppa?
Naapurilla on hyvännäköinen auto, josta vein osia.
Ei pitäisi ostaa kalliita autoja!
Nytkö ryöstö on sitten ryöstetyn vika? Ihan samoin, kun joidenkin mielestä rais kaus on rais katun vika ja kiusaaminen on kiusatun vika (ja kiusattu yritetään saada vaihtamaan koulua).
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut sellaisesta paikasta kuin internet? Se on aika jännä maailma. Siellä voi esim. myydä tuotteita ja rahoittaa tuotoilla vaikka huumeostoksiaan. Eikö olekin hämmentävä ilmiö? :D
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kakara ei tarvitse tonnin lenkkareita.
Eli saa ryöstää, niinkö tarkoitat?
Kuka haluaa lapsen linttaan astutut kengät?