Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puoli vuotta selvinpäin

Vierailija
17.06.2023 |

Olen ollut puoli vuotta selvinpäin. Huomasin jo noin vuosi sitten, että alkoholinkäytöstäni oli tullut ongelma, mutta kesti jonkun aikaa ennen kun pystyin edes harkitsemaan siitä luopumista. Nyt olen tsempannut ja joka viikko päässyt yhden viikonlopun eteenpäin selvinpäin.

Välillä leikin ajatuksella, jos voisin olla kohtuukäyttäjä. Tiedän kuitenkin, että se on ihan pelleilyä. Jos alan juomaan uudelleen,niin olen varma että olen siinä suossa taas heti niin syvällä, että en välttämättä toista kertaa pääse siitä irti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä olen ollut kännissä viimeksi yli 10 vuotta sitten. Ei tarkoita että olen raitis, juon n. kaksi laatikkoa kaljaa vuodessa.

Vierailija
2/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Minä olen myös ollut juomatta monia vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, hienoa että olet raitistunut.

Vierailija
4/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt rankasta viikonloppukännäyksestä lähes päivittäiseen kohtuukäyttöön. Pari annosta päivässä. Tavoitteena on kyllä lopettaa kokonaan.

Vierailija
5/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.8 tulee 3v ilman alkoholia. Hyvää aikaa elänyt ilman alkoholia. En kaipaa niitä krapula aamuja enkä huonoa oksettavaa oloa.

Vierailija
6/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta juomatta. Nopean loppuluisun kautta pohjalle, pohjan läpi ja tuli hetki kun piti päättä elääkö vai kuolla. Pikku tissuttelu ja terassille muutamalle ei ollut mulle ikinä riittävää. Aina vedettiin päätyyn ja vielä seuraavana päivä ja seuraavana. Siitä se lähti. Täydellinen nöyrtyminen ja avun voimakas vastaanottamisen tarve. Mun raitistuminen on ihme. Mikä taakka on pois. Kauhu, pelko ja sanoin kuvaamaton ahdistus on kadonnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän