Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Tinnitusyhdistys: Suomen suurin valehoitojen tuputtaja?

Vierailija
17.06.2023 |

Sairastuttuani koronan aiheuttamaan tinnitukseen, kuulin Helsinki Ear Instituten kautta sellaisesta kuin poisoppimishoito. Tätä valehoitoa rahanahne ja kaksinaamainen Suomen tinnitusyhdistys on tuputtanut vuosikymmenten ajan heikkouskoisille hölmöille, eli hoitoa joka on osoitettu puolueettomassa tutkimuksessa 2019 täysin huijaukseksi. Saisi viranomainen puuttua tuohon konnien toimintaan. Puhutaan sadoista euroista kuussa hoidosta, joka on yhtä tehokas kuin päällään seisominen.

Muista, että aikakin parantaa, ennen kuin annat rahasi pois roistoille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde:

Vierailija
2/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt tämän vinkumisen kanssa yhtäjaksoisesti n. 6 vuotta. Ei kyllä rahasta jäisi kiinni, jos jollainolisi tepsivä hoito... Etsi googlesta "poisoppimishoito", sieltä löytyy muutamia myönteisiä potilaskokemuksia. Millä tavalla he muka olisivat tulleet huijatuksi?

Vierailija
4/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että koet noin.

Vierailija
5/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elänyt tämän vinkumisen kanssa yhtäjaksoisesti n. 6 vuotta. Ei kyllä rahasta jäisi kiinni, jos jollainolisi tepsivä hoito... Etsi googlesta "poisoppimishoito", sieltä löytyy muutamia myönteisiä potilaskokemuksia. Millä tavalla he muka olisivat tulleet huijatuksi?

Googleta seuraavaksi "astroturffaus"

Vierailija
6/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta seuraavaksi "astroturffaus"

Ei välttämättä. Netissä on myös paljon näitä tällaisia "flunssa lähti kun söin näitä vitamiineja".

Vierailija
7/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Tinnitusyhdistys

Finnish Tinnitus Society

ois hyvä nimi bändille

Vierailija
8/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset