Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos uusi hallitus, jopa työssäkäyvien rahallista tilannetta halutaan heikentää!

Vierailija
17.06.2023 |

Ainoastaan tuista ei leikata vaan halutaan lisätä työssäkäyvienkin ahdinkoa...

Esim. Irtisanomista halutaan helpottaa, sairaslomiin kajotaan...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus heikensi ties kuinka moneksi vuodeksi ties kuinka monen eri ryhmän toimeentuloa tuhlailemalla rahat velkoihin ja saamatta niillä veloilla mitään hyödyllistä aikaan. Kiitä niitä. Nyt vaan tuli se laskun maksun aika. 

Ei minun toimeentuloni ainakaan heikentynyt.

Nyt se heikkenee.  Esim jos tulen kipeäksi en saa enää yhtä paljon rahaa.

Mitäs äänestit sannaa edelliskierroksella. Nyt saat maksaa siitä. 

Vierailija
22/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto koittaa näemmä maanisesti valehdella että oikeisto tässä leikkelee vaan huvikseen ja toivoo ettei kansa muista edellisen sählärihallituksen karseaa taloudenhoitoa jota tässä nyt korjataan. Kiittäkää sannaa ja annikaa ja tyttösiä tästä leikkelystä. Siellä se syy on.

Eikä ole vaan kolmessa viime kerrassa kun oikeisto uhos pelastavansa suomen talouden.

Itse valehtelet ja syytät siitä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ratkaisi kaiken ottamalla aina vaan lisää velkaa. Tämä nyt vaan ei voi jatkua ikuisesti. 

Vierailija
24/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus heikensi ties kuinka moneksi vuodeksi ties kuinka monen eri ryhmän toimeentuloa tuhlailemalla rahat velkoihin ja saamatta niillä veloilla mitään hyödyllistä aikaan. Kiitä niitä. Nyt vaan tuli se laskun maksun aika. 

En ole koskaan äänestänyt Sanaa enkä edes SDP:tä

Vierailija
25/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan äänestänyt Sanaa enkä edes SDP:tä

Sannaa

Vierailija
26/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Marin, Trudeau, Macron, P utin...weffiläisiä kaikki.

Käyttää hakukonetta jos ei vieläkään usko.

Vierailija
27/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomataan että jokainen joka sinne valitaan, ajaa vain omaa etuaan. Rikkaat porvarit haluavat ottaa taas köyhiltä rahaa itselleen.

Vierailija
28/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta omaan arkeen, koska en luuhaa saikulla.

Vierailija
29/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vain syötiin enemmän kuin tienattiin edellisen hallituksrn aikana. Nyt on tilinteon hetki. Me olemme kansana tottuneet ottamaan pikavippejä ja maksamaan vipit uudella vipillä...ei näin voi ikuisesti jatkaa.

Vierailija
30/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa. Äänestäjien enemmistön tahto.

Niinpä. Leikkaukset on kansan tahto ja nyt kansa saa mitä tilasi: Leikkauksia, eriarvoisuuden, köyhyyden ja kurjuuden lisääntymistä.

Vierailija
32/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin ratkaisi kaiken ottamalla aina vaan lisää velkaa. Tämä nyt vaan ei voi jatkua ikuisesti. 

Parempi sekin. kukaan ei kärsi siitä KONKREETTISESTI.

Vierailija
33/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut, oikeisto valehteli minkä kerkes, ei se ole huijatun vika vaan se roisto on se joka huijaa.

No totta kai valehteli. Oikeisto ei muuta teekään. Mutta kyllä teille on yritetty sitä kertoa, mutta te oikeiston äänestäjät ette halua kuulla, koska te olette niin liittoutuneita keskenänne, että kuvittelette kaikkien muiden olevan teidän vihollisia. Te aiheutitte tämän, koska ette edes tiedä mitä oikeisto oikeasti on, teitä kiinnostaa vain yksi tai kaksi pientä asiaa, ja niitä äänestätte, ymmärtämättä paljon isompaa kokonaiskuvaa ja poliittista ideologiaa. Tämä on lopputulos.

Ensinnäkin minä oon old school vasemmistoa ja toisekseen se että huijattu on tyhmä ei tee siitä sen huijattavan vikaa, vastuu on edelleen siinäkin kohtaa huijarilla, nyt jotain 'tun valoja päälle siellä.

Miten oikeistolaisia on huijattu, jos on ollut demokraattisessa yhteiskunnassa avointa keskustelua, johon nämäkin äänestäjät ovat voineet osallistua? Nämä on niitä tyyppejä, jotka sosiaalisessa mediassa tulee aukomaan vasemmistolaisille päätään ja haukkumaan, kun me yritetään huomauttaa jostain ongelmista, muistuttaa oikeiston aiemmista tekosista, ja kertomaan etukäteen pelkojaan siitä, mitä uskovat oikeiston tekevän? Siis uskoisin tähän huijausteoriaan, jos oikeisto ei olisi aiemmin koskaan ollut vallan kahvassa ja tehnyt siellä IHAN tätä aivan samaa. Itseeni edellinen oikeistohallitus vaikutti suoraan vähentämällä yliopiston rahoitusta, joka muutti opintojani täydellisesti, meiltä katosi esimerkiksi professorin pesti sivuaineesta, jonka takia olin opiskelemassa koko alaa. Ja tämä sen jälkeen, että oli vaaleissa sanottu se kuuluisa "ei leikata, mutta uudistetaan". Minulla on valot täysin päällä, kiitos vaan, mutta näillä oikeistolaisilla ei. Ja siitä todella on voitava puhua ja sanoa suoraan. En aio silitellä kenenkään päätä, joka äänesti nämä tyypit jälleen kerran kyykyttämään koko kansaa.

Vierailija
34/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyössä oleva kuulemma hyötyy 200 euroa vuodessa. Olen palkkatyössä, ollut jo 25 vuotta. En saa yhteiskunnan tukia. Nettopalkkani on 2000 euroa/kk.

393Mielummin minä olisin jättänyt heikentämättä kaikkein köyhimpien lasten ja vanhusten tilannetta kuin ottanut itselleni nuo kusiset 200 euroa.

Tämä hallitus on oksettava.

Vierailija
35/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvän elämäntehtävä on tuottaa rahaa yritysten omistajien huviloihin, tesloihin, maailmanympärysmatkoihin, luisvuitoneihin jne. Ei kai yksikään palkansaaja kuvittele olevansa mitään muuta kuin rikkaille rikkaiden elintason mahdollistaja?

Vierailija
36/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varoitin teitä useaan otteeseen YK Agendasta tämä on osa sitä luodaan Suomeen orjatyö markkinat luuletteko että työnantaja ottaa palkallisen kun saa ilmaisen työntekijän

Vierailija
37/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että porkkana toimii aina paremmin kuin keppi.

Milloinkahan on sen aika? Luulisin, ettei koskaan.

Vierailija
38/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoisesti valepandemialla tuhotaan yrittäjiä ja kansaa ja sen jälkeen yllätys hallitus muodostuu ja orjuus alkaa Kohta saatte mikrosirut

Vierailija
39/39 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut, oikeisto valehteli minkä kerkes, ei se ole huijatun vika vaan se roisto on se joka huijaa.

No totta kai valehteli. Oikeisto ei muuta teekään. Mutta kyllä teille on yritetty sitä kertoa, mutta te oikeiston äänestäjät ette halua kuulla, koska te olette niin liittoutuneita keskenänne, että kuvittelette kaikkien muiden olevan teidän vihollisia. Te aiheutitte tämän, koska ette edes tiedä mitä oikeisto oikeasti on, teitä kiinnostaa vain yksi tai kaksi pientä asiaa, ja niitä äänestätte, ymmärtämättä paljon isompaa kokonaiskuvaa ja poliittista ideologiaa. Tämä on lopputulos.

Ensinnäkin minä oon old school vasemmistoa ja toisekseen se että huijattu on tyhmä ei tee siitä sen huijattavan vikaa, vastuu on edelleen siinäkin kohtaa huijarilla, nyt jotain 'tun valoja päälle siellä.

Miten oikeistolaisia on huijattu, jos on ollut demokraattisessa yhteiskunnassa avointa keskustelua, johon nämäkin äänestäjät ovat voineet osallistua? Nämä on niitä tyyppejä, jotka sosiaalisessa mediassa tulee aukomaan vasemmistolaisille päätään ja haukkumaan, kun me yritetään huomauttaa jostain ongelmista, muistuttaa oikeiston aiemmista tekosista, ja kertomaan etukäteen pelkojaan siitä, mitä uskovat oikeiston tekevän? Siis uskoisin tähän huijausteoriaan, jos oikeisto ei olisi aiemmin koskaan ollut vallan kahvassa ja tehnyt siellä IHAN tätä aivan samaa. Itseeni edellinen oikeistohallitus vaikutti suoraan vähentämällä yliopiston rahoitusta, joka muutti opintojani täydellisesti, meiltä katosi esimerkiksi professorin pesti sivuaineesta, jonka takia olin opiskelemassa koko alaa. Ja tämä sen jälkeen, että oli vaaleissa sanottu se kuuluisa "ei leikata, mutta uudistetaan". Minulla on valot täysin päällä, kiitos vaan, mutta näillä oikeistolaisilla ei. Ja siitä todella on voitava puhua ja sanoa suoraan. En aio silitellä kenenkään päätä, joka äänesti nämä tyypit jälleen kerran kyykyttämään koko kansaa.

Niin ja tähän lisäyksenä, minä en siis ollut tuo ensimmäisen viestin kirjoittaja, se "äänestäjien enemmistön tahto" -tyyppi. Kirjoitin vain nämä kaksi muuta vastausta (ja nyt tämän).