Jos maksaa elareita viidestä lapsesta koska ex haluaa olla yh
..ja jos lisäksi on tulossa kymppitonnin ulosotto ja tekee työnä vain pienipalkkaista keikkatyötä, jossa ei suojaosuutta, niin kannattaako käydä töissä?
Kommentit (35)
Olen kyllä tehnyt täyttä työviikkoa koko aikuisikäni
Ei sulle mitään jää käteen. Mene töihin vasta sitten kun täytyy maksaa elareita Max kahdesta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti liittonne aikana exäsi maksoi lastenne kaikki kulut, kun lapsiin menevä raha tulee sinulle yllätyksenä. Kokopäivätyössä tuskin olet koskaan käynytkään.
lässyn lässyn
Tuossa tilanteessa lapset pitäisi antaa yhteiskunnan huostaan, jos toinen vanhempi ei suostu elättämään eikä toisella ole siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkainen keikkatyö = täysi työviikko?
Hanki parempipalkkainen työ, lopeta holtiton rahankäyttö ja elätä lapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keikkatyönä voi tehdä 40h/viikko. Olen yrittänyt työllistyä paremmin mutta ei ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa lapset pitäisi antaa yhteiskunnan huostaan, jos toinen vanhempi ei suostu elättämään eikä toisella ole siihen varaa.
Jos lapsilla on kaksi vanhempaa, miksi lapset otettaisiin huostaan vanhemmalta, joka hoitaa lapset kokonaan ja maksaa oman osansa lasten menoista?
Sinulla on elatusvelvollisuus. Ennen kaikkea, lapsilla on oikeus elatukseen. Tuliko tuo tosiaan yllätyksenä? Vai kuvittelitko pöljäke, että äiti maksaa ja hoitaa kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän erittäin todennäköisesti säästäväisemmin kuin esim sinä
Eipä tartte miettiä miksi eksäsi haluaa olla yh, et vaikuta ihan helmeltä isältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keikkatyönä voi tehdä 40h/viikko. Olen yrittänyt työllistyä paremmin mutta ei ole onnistunut.
Sun täytyy silti maksaa velkasi ja elättää lapsesi eikä heittäytyä loiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on elatusvelvollisuus. Ennen kaikkea, lapsilla on oikeus elatukseen. Tuliko tuo tosiaan yllätyksenä? Vai kuvittelitko pöljäke, että äiti maksaa ja hoitaa kaiken?
Taidat olla lahjaton kun et osaa pysyä asiassa. Aihe on otsikossa erittäin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulehan lepakko...sanon sinulle nyt jotain hyvin miellyttävää ja seksuaalisesti luonteenomaista... haista v i t t u
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli nyt, mikä kannattaa. Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kymppitonnin velka sitten tupsahti? Menot suunnitellaan tietysti tulojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kymppitonnin velka sitten tupsahti? Menot suunnitellaan tietysti tulojen mukaan.
Ei mistään ostoksista vaan todella epäoikeudenmukaisesti menneestä oikeusjutusta.
Mitä tarkoittaa keikkatyö, jossa ei suojaosuutta?
Jos tarkoitat ulosoton suojaosuutta, se on kaikilla. Ja viiden lapsen isällä suojaosuus on isompi kuin perheettömällä.
Ilmeisesti liittonne aikana exäsi maksoi lastenne kaikki kulut, kun lapsiin menevä raha tulee sinulle yllätyksenä. Kokopäivätyössä tuskin olet koskaan käynytkään.