Petetyt äänestäjät.
Persut pettivät äänestäjänsä. Kokoomuksen aikeet nyt kaikki tiesivätkin. Purra lähti purjehtimaan viikonlopuksi rahakkaan ministeri
pestin kunniaksi.
Kommentit (29)
Miksi jäätte moneksi kuukaudeksi loisimaan kotiin jos saatte lapsen? En ymmärrä miksi perussuomalaisen eliitin pitäisi elättää tuollaisia laiskureita.
Sannan vika tämä on. Siihen vasemmisto luottaakin että oikeisto joutuu korjaamaan kivuliaita korjausliikkeitä ja että se sitten näkyy seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä sekoilua taas tämäkin aloitus.
Ei Persut ole pettänyt mitenkään äänestäjiä, nyt julkaistu ohjelma on paras vuosikymmeniin.
Huomattavia parannuksia, työntekijät kiittävät kyllä.
Ainostaan työnvieroksujat voivat ajatella, että hallitusohjelma olisi huono.
Työntekijät kiittävät kyllä tulevista irtisanomisista ja palkan pienenemisestä, jos sairastuu.
Tutkitusti ylivoimaisesti suurin osa on vuodessa kaksi-kolme kertaa sairaana, tällöinkin muutaman päivä kerrallaan. Joten kenenkään talous ei todellakaan kaadu kolmeen palkattomaan päivään vuodessa.
Tottakai on niitä, jotka viettävät joka toisen maanantain rokulissa, niin niitä tämä haittaa.
Mutta ihan siitä syystä tämä on laadittu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopuolue tekee oikeistopolitiikkaa. Olenkin aina ihmetellyt, miksi syrjäytyneet ja tuilla elävät äänestävät nimenomaan persuja. Sitä saa mitä tilaa.
Höpö höpö. Syrjäytyneet eivät äänestä ketään, ja köyhät äänestävät sosialisteja ja demareita.
Aivan upea uusi hallitusohjelma! Vihdoinkin!
Itse perussuomalaisena tottakai olen tyytyväinen, ei PS ole mikään vasemmistopuolue joka tukee lusmuilua kotona, vaan ajaa Suomen etua, ja Suomella ei ole varaa elättää lusmuja.
Paljon hyviä muutoksia tulossa, ehkä yksilöissäkin voisi herätä ajatus siitä, että mitä jos ihan ITSE tekisi sen oman elättämisen eteen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oliko yllätys että persuja ei suomalaisten asiat kiinnosta?
Onko Suomessa edes puoluetta jota kiinnostaisi meidän asiat?
Vierailija kirjoitti:
Itse perussuomalaisena tottakai olen tyytyväinen, ei PS ole mikään vasemmistopuolue joka tukee lusmuilua kotona, vaan ajaa Suomen etua, ja Suomella ei ole varaa elättää lusmuja.
Paljon hyviä muutoksia tulossa, ehkä yksilöissäkin voisi herätä ajatus siitä, että mitä jos ihan ITSE tekisi sen oman elättämisen eteen jotain.
Sinun viestisi osoittaa sen, miten oikeasti tyhmiä ja yksioikoisia persut ovat. Kommentistasi kuultaa läpi se, miten et ymmärrä yhteiskuntaa etkä sen mekanismeja ollenkaan. Erityisen turhauttavaa.
Parasta hallitusohjelmassa on se, että perussuomalainen eliitti voi potkia pois liikaa palkkaa saavat duunarit ja ottaa tilalle ulkomailta 1500/kk tekevät työntekijät.
Työntekijät kiittävät kyllä tulevista irtisanomisista ja palkan pienenemisestä, jos sairastuu.