Siis mitä vet tua ne päätti?! Lääkkeet kallistuu, kaljaa saa halvemmalla.
Kommentit (59)
😂😂😂😂 Totta! Tämä hallitus on ihan helvetin tyhmä ja hullu.
No mitäs olette äänestäneet niitä sinne päättämään asioista.
KIITÄ VELKA-ZANNAA! sUOMI ON KIRJAIMELLISESTI KRIISISSÄ ELI EUROOPAN VELKAPIARU!
Alennetaanko Maajusseilta taas jotain?
Orpohan sanoi eilen että kaikki kipeät päätökset tehdään vain sen vuoksi että voimme suojella niitä heikoimpia?!
Vaaleissa oli pari uuttakin puoluetta, mutta enemmistö päätti näin. Oliko enemmistö harhaanjohdettu, oliko mielipiteitä ohjailtu? Ei kai sentään Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanotaan että kalja halpenee? Kuinka paljon?
Oluen verotusta kevennetään samalla, kun väkevien alkoholijuomien ja viinien verotusta kiristetään. Asia selviää uudesta hallitusohjelmasta, joka julkistettiin perjantai-iltapäivällä. Oluen verotuksen keventämisestä aiheutuva verotulojen vähentyminen on laskettu 25 miljoonaksi euroksi.
"Siis mitä vet tua ne päätti?! Lääkkeet kallistuu, kaljaa saa halvemmalla." Päissään ei ole köyhä eikä kipee.
Mua alkoi naurattaa kun kokonaisuus on todellakin niin tekijöidensä näköinen: bensan ja kaljan kulutusta tuetaan verovaroista, kulttuuri, kirjat, lääkkeet ja liikuntapalvelut sen sijaan kallistuu. Kuulostaa muuten aivan todella järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂 Totta! Tämä hallitus on ihan helvetin tyhmä ja hullu.
Ei minua naurata ,ei edes sinun lapselliset hymiöt saa minua nauramaan. Ai kuin viisas olet omasta mielestä.
Niinpä. Ja mitä weetua: kela (eli valtio) maksaa lääkkeiden alvi-noususta suurimman osan.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi naurattaa kun kokonaisuus on todellakin niin tekijöidensä näköinen: bensan ja kaljan kulutusta tuetaan verovaroista, kulttuuri, kirjat, lääkkeet ja liikuntapalvelut sen sijaan kallistuu. Kuulostaa muuten aivan todella järkevältä.
Kultturi raha on kaivoon heitettyä .Ei siitä mitään opi eikä viisastu.
Suomalaisia vedetään höplästä kuin intiaaneja, joille juotettiin viinaa ja vietiin maat ja omaisuus.
Ei pidä takertua hallitusohjelman sisältöön vaan papukaijana toistaa, että nämä ovat välttämättömiä toimenpiteitä velkakierteen pysäyttämiseksi.
Orpo korkkaa bissen tämän hienon työn päätteeksi mairea hymy naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan mahdollisimman tyhmiä ja passiivisia kansalaisia jotka kuolee ennen aikojaan järjestelmää kuormittamasta.
Missä niin sanotaan että kalja halpenee? Kuinka paljon?