Kannattaako miehen Tinder profiilissa esittää omaisuutta, jos sitä kerran on?
Eli autoa, venettä, kesämökkiä, jne...? Ei niin, että ne on rivissä kaikki kuvattuna, vaan vaikka aktiviteetin työvälineenä josta haluaa ulos kertoa.
Kommentit (53)
Hyviä pointteja täällä! Käännetään tämä toisin päin:
Jos naisen kuvissa on hienoja laukkuja, vaatteita, koruja ja ehostus, mitä itse ajattelet? Erotatko toisistaan oikeasti kalliin ja halvan laukun? Kiinnostaako sinua, millainen laukku naisella on? Oletko itse kiinnostunut laukuista, ja voisivatko ne olla yhteinen mukava harrastus?
Mitä ajattelet siitä, että nämä laukut ja vaatteet on hankittu ja nostettu esiin profiilissa? Ajatteletko, että ne on ansaittu työllä, ahkeruudella ja lahjakkuudella, vai ostettu velaksi tai hankittu muuten kyseenalaisilla keinoilla? Mitä ajattelet naisen persoonasta, elämäntyylistä ja rahan käytöstä? Eli millainen ensivaikutelma syntyy ja viehätytkö siitä?
Ensin mieti millaista elämää haluat elää ja millaisen naisen kanssa se voisi onnistua. Sitten mieti mitä voit itse tähän suhteeseen tarjota, ja miten tuot sen profiilissasi esiin niin, että tällainen etsimäsi nainen siitä kiinnostuu. Mitkä asiat parisuhteessa ovat sinulle tärkeitä ja millä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä ihmeellinen palsta. Näin simppeli provo ja naiset alkoivat kilpaa jankuttaa naisista, joita kiinnostaa miehen omaisuus ja huomauttelevat, että muitakin naisia on. Eli vahvistavat miestrollien narratiivia, että oletusarvoisesti naiset ovat rahan perässä.
Ap:han tässä on se gold digger, joka arvottaa elämän rahassa. Raha on tullut persettä nuolemalla, kun rahaan on ollut kova hinku. Raha haisee aina, ei siitä mihinkään pääse ja vain naisissa on niitä, jotka eivät arvota kaikkea rahassa ja hyödyssä.
Kaikki naiset ymmärtävät henkiset arvot. Kukaan miehistä ei ymmärrä.
Mies on aina pyrkimässä naisen elätettäväksi. Rakkaudesta miehet eivät ymmärrä mitään, vain raha on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. 4 miehestäkin saa 10 miehen omaisuudella
N21 ja N22
Neljästä miehestäkin saa kymmenen miehen omaisuudella. Voisiko joku suomentaa tuon lauseen?
Laita kuva pankkitilisi saldosta ja sijoitussalkustasi, mutta vain jos ne on isot.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen kuvissa on hienoja laukkuja, vaatteita, koruja ja ehostus, mitä itse ajattelet? Erotatko toisistaan oikeasti kalliin ja halvan laukun? Kiinnostaako sinua, millainen laukku naisella on? Oletko itse kiinnostunut laukuista, ja voisivatko ne olla yhteinen mukava harrastus?
Mitä ajattelet siitä, että nämä laukut ja vaatteet on hankittu ja nostettu esiin profiilissa? Ajatteletko, että ne on ansaittu työllä, ahkeruudella ja lahjakkuudella, vai ostettu velaksi tai hankittu muuten kyseenalaisilla keinoilla? Mitä ajattelet naisen persoonasta, elämäntyylistä ja rahan käytöstä? Eli millainen ensivaikutelma syntyy ja viehätytkö siitä?
Ensin mieti millaista elämää haluat elää ja millaisen naisen kanssa se voisi onnistua. Sitten mieti mitä voit itse tähän suhteeseen tarjota, ja miten tuot sen profiilissasi esiin niin, että tällainen etsimäsi nainen siitä kiinnostuu. Mitkä asiat parisuhteessa ovat sinulle tärkeitä ja millä ei ole merkitystä.
Ei tuota voi kääntää toisinpäin. Vain miehet näkevät maailman rahan ja omaisuuden kautta. Miehille ei ole muuta olemassa. Parisuhdekin on miehille vain keino hyötyä naisen rahoista.
Naiset eivät näe maailmaa noin. Nainen asuisi vaikka pahvilaatikossa, jos mies ei vaatisi ulkoisia puitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota voi kääntää toisinpäin. Vain miehet näkevät maailman rahan ja omaisuuden kautta. Miehille ei ole muuta olemassa. Parisuhdekin on miehille vain keino hyötyä naisen rahoista.
Naiset eivät näe maailmaa noin. Nainen asuisi vaikka pahvilaatikossa, jos mies ei vaatisi ulkoisia puitteita.
Miehenä en tajua laukuista mitään, jos sellainen kuvassa näkyy en edes osaa kiinnittää huomiota.
Oikeasti varakkaat eivät tee omaisuudestaan numeroa. Sinut ehkä pyydetään illalliselle, jos osaat käyttäytyä sivistyneesti. Oven avannut mies ei sitten ole miesystäväsi homopuoliso, vaan hovimestari.
Veneeseen tai mersuun nojailusta tulee fiilis, että mies haluaa tehdä vaikutuksen, mutta on hieman yksinkertainen tai pinnallinen tai ainakin etsii sellaista naista. Pahimmissa mies ei ole edes itse osa kuvaa, vaan on prätkää, taloa ja paattia. Hyvin varakkaat ihmiset harvoin korostavat asiaa mitenkään ja se on erittäin tyylikästä.
Positiivisia signaaleja ovat hymy (monet miehet käyttävät vakavia kuvia, joista tulee tyly vaikutelma) siisti, mutta rento pukeutuminen, harrastukset ja kuvaus itsestä. Pelkät hymiörivit ohitan.
Vierailija kirjoitti:
Veneeseen tai mersuun nojailusta tulee fiilis, että mies haluaa tehdä vaikutuksen, mutta on hieman yksinkertainen tai pinnallinen tai ainakin etsii sellaista naista. Pahimmissa mies ei ole edes itse osa kuvaa, vaan on prätkää, taloa ja paattia. Hyvin varakkaat ihmiset harvoin korostavat asiaa mitenkään ja se on erittäin tyylikästä.
Positiivisia signaaleja ovat hymy (monet miehet käyttävät vakavia kuvia, joista tulee tyly vaikutelma) siisti, mutta rento pukeutuminen, harrastukset ja kuvaus itsestä. Pelkät hymiörivit ohitan.
Mutta eikö kuva toimi hyvänä todisteena myös? Jos tykkää veneilystä, niin sopisihan se todistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kuva toimi hyvänä todisteena myös? Jos tykkää veneilystä, niin sopisihan se todistaa...
Joo ei siinä mitään jos yksi venekuva on, kiva harrastus. Mut usein on se koko sarja😄
Miehiä kiinnostaa aina naisen tarjoamat resurssit. Turha väittää muuta.