Minimalismi on ainoa keino suojatua uuden hallituksen leikkauksilta
Hommaa mahdollisimman halpa kaupungin vuokra-asunto ja pysy siinä lopun ikää, osta ruokaa vain tarjouksesta tai ilta-alesta ja liiku vain pyörällä. Älä käy kahviloissa tai ravintoloissa ollenkaan äläkä aja koskaan taksilla. Osta vaatteet Alen loppurysäksestä ja UFF:n tasarahapäiviltä. Alkoholi kannattaa ostaa Virosta tai Latviasta. Jos saat töitä, säästä ne rahat tulevia karensseja varten, jolloin voit elää säästeliäästi aika pitkään karensseista huolimatta.
Kommentit (5)
Mietin vähän samaa. Olen aika hyvätuloinen ituhippi ja minimalisti. Kun en paljoa kuluta, ei kulutusverojen nousu tunnu missään. Ansioverotus taas kevenee. Pyörällä liikun ja ruokaa ostan. En itse näitä hallituspuolueita tietenkään äänestänyt, mutta lopputulos ei tunnu missään. Olen alalla jolla head hunterit ottavat suoraan yhteyttä eikä työttömyyttäkään tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vähän samaa. Olen aika hyvätuloinen ituhippi ja minimalisti. Kun en paljoa kuluta, ei kulutusverojen nousu tunnu missään. Ansioverotus taas kevenee. Pyörällä liikun ja ruokaa ostan. En itse näitä hallituspuolueita tietenkään äänestänyt, mutta lopputulos ei tunnu missään. Olen alalla jolla head hunterit ottavat suoraan yhteyttä eikä työttömyyttäkään tarvitse pelätä.
Eli olet onlyfanssissä? Maailman vanhin ammatti.
Elän jo nyt suunnilleen noin paitsi, että on edullinen asumisoikeusasunto kaupungin asunnon sijasta, enkä käytä alkoholia. En nyt tiedä, onko tää sit lopulta kovin kurjaa. Koira olis kiva, mutta ei ole varaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta elämältä.
Paljon parempi tuollainen elämä on kuin velkojen tuoma stressi. Puhumattakaan ulosotosta.
Kuulostaa ihanalta elämältä.