Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolivuotias herää vieläkin öisin syömään! Onko normaalia?

Vierailija
29.08.2008 |

ja millä sitä heräilyä voisi kitkeä pois?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ovat syöneet n. 11 kk saakka

Vierailija
22/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin neuvolassa että puolivuotiaaksi asti vauva tarvitsee ruokaa myös yöllä.(tietty niitäkin vauvoja onb ketkä ei öisin syö)

Puolenvuoden ikäisenä saa aloittaa unikoulu koska sillon katsotaan että lapsi ei tarvitse enään öisin ruokaa.

ite lopetin syötöt öisin kun vauva oli ton puolivuotta koska tiesin että on pelkkä tapa ja mitä kauemmin se tapa on niin sitä vaikeempaa siitä on luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu omassa huoneessa,ja kömpii sitten mun viereen.mut jos nukahtaa illalla mun sänkyyn niin hyvällä lykyllä nukkuu koko yön.

Vierailija
24/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nää on aina yhtä hyviä. Vauvat on vauvoja, he heräilevät öisin, valvottavat äitejään ja vaativat hoitoa. Hoh hoijaa.

Vierailija
25/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on lapsi kohtaista. Meillä lopetettiin yösyötöt 12kk iässä ja 2 yötä jaksoi herätä vaatimaan ruokaa ja sitten loppui. Että helppoa se oli tuolloinkin. Ja ainakin tiesi, että nälkä ei enää voii olla, koska söi jo kunnolla sen 5 kertaa päivässä. Mutta siis jokainen tyylillään ja vauvan tarpeita kuunnellen. =)

mulle sanottiin neuvolassa että puolivuotiaaksi asti vauva tarvitsee ruokaa myös yöllä.(tietty niitäkin vauvoja onb ketkä ei öisin syö)

Puolenvuoden ikäisenä saa aloittaa unikoulu koska sillon katsotaan että lapsi ei tarvitse enään öisin ruokaa.

ite lopetin syötöt öisin kun vauva oli ton puolivuotta koska tiesin että on pelkkä tapa ja mitä kauemmin se tapa on niin sitä vaikeempaa siitä on luopua.

Vierailija
26/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ihan ihmeissäni jos kuulen että puoli vuotis nukkuu yönsä syömättä! Meillä molemmat syöneet yöllä imetyksen loppuun asti eli esikoinen 11kk asti aj norempi 1v 3kk. :o) Ja yhtään en kyllä stressanut asiasta.

Vierailija
27/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuon ikäinen syö jo kiinteitä monta kertaa päivässä, joten tuo yöllä syönti alkaa olla jo opittu tapa. Mulla on monta kaveria, jota on jatkaneet tuota yli vuodenkin ja ovat nyt aika hukassa, kun lapset heräävät vielä isoinakin vaatimaan kaikenlaista.

[/quote]

"

Ai syö vain? Suositusten mukaan 6kk täysi-imetystä, niin ei todellakaan ole heti monta ateriaa päivässä. Vai eikö kukaan mene suositusten mukaan??

Vierailija
28/28 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta on lopettanut yösyömiset 3kk:n ikäisenä ja nukkuneet sen jälkeen yönsä hyvin. Kolmas ei sitten meinannut nukkua öitään millään ja söi vielä puolivuotiaan 3-4 kertaa yössä pullosta. 8 kk:n ikäisenä yösyömiset loppuivat kuin seinään juuri kun mietimme sitä, milloin aloittaisimme unikoulun.