Havaintoja hallitusohjelmasta
Kerätään tänne havaintoja hallitusohjelmasta. Omat havaintoni ovat positiiviset. Todella hyvä hallitusohjelma.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten onnnistuu reseptilääkkeiden kilpailuttaminen! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma on selkeä askel aidosti vahvaan, humaaniin ja välittävään Suomeen. Tällaista politiikkaa mielellään myös seuraavien vaalienkin jälkeen.
Humaani ja välittävä Suomi? Halvempaa olutta, mutta kalliimmat lääkkeet sairaille. Nytkin jo moni tekee valintoja ostaako ruokaa vai lääkkeitä. Eikä sairas eläkeläinen pysty töitä hankkimaan rahatilannettaan parantaakseen.
Eivät lääkkeet kallistu jos ne kilpailutetaan. Oluen verotuksen laskulla tuetaan työpaikkojen syntyä kotimaiseen pienpanimoteollisuuteen.
Ja sitten se bensa. Sen hinta vaikuttaa työllistymisen mahdollisuuksiin. Siksi hallituksen tuli tehdä asiaa koskeva työllisyyden kasvua tukeva ratkaisu. On pölhöpopulismia vaahdota sen hintaan vaikuttavista hallituksen tekemistä ratkaisuista. Se kertoo vain kyvyttömyydestä ymmärtää kokonaiskuvaa.
Kerropa minulle, miten onnistuu reseptilääkkeiden kilpailuttaminen apteeekissa!
Tätä pitää ajatella laajemmin. Eli sairaanhoitopiirit tulee laittaa kilpailuttamaan tietyt lääkkeet.
hinnat on maakohtaisia, ei paikkakunta
Vasemmisto oikeassa. Paljo paskaa. Vaikka olen yleensä eri mieltä vasemmiston kanssa.
Köyhien kyykyttäminen tässä maassa pahenee kokoajan.
Itseä ei kiinnosta mennä töihin kun palkka olisi varmaan paska ja jos en saa ees työttömyystuesta apua. Tosin olen aika työkyvytön terveysongelmien takia
Työntekoa ja inhimillisyyttä korostava hallitusohjelma tuo on.