IS uutisoi: Suomalainen insinööri masturboi marketin kenkähyllyjen välissä
Autoalan yrityksessä työskentelevä insinööri sai 994 euron sakot,jonka päälle lätkäistiin 40 euron rikosuhrimaksu.
Kyllä tuli vemppaamiselle hintaa!
Taitaa vielä olla teslan"onnellinen"omistaja.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti mainita kansallisuus? Epäilyttävää.
Eikös täällä vinguta että pitäisi kaikkia julkaista lositetta myöten?
Jos media olisi ollut ja olisi edelleen uutisoimissaan asioissa rehellinen eikä yrittäisi vääristellä uutisia omista omituisista syistään niin ei tässä tarvitsisi ihmetellä. Nyt tuo suomalaisuuden korostaminen lähinnä viittaa siihen ettei kyseessä ehkä sittenkään ole seppo.
Toisaalta jos lehdistöön ei voi luottaa pienissä ja selkeissäkään asioissa niin miten sitten voisi luottaa isoissa ja monimutkaisissa? Itse nuo on maineensa tuhonneet.
TIedän yhden insinöörin Jyväskylästä. Räplää muijaansa autolla ajaessaankin. Oliskohan mahdollisesti se. Irstailijan hymy naamalla aina kun naisen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan raketti-insinööri?
Miten musta tuntuu, että tää ei saata olla.
Uutisessa luki alunperin, että autourheiluyrityksessä töissä. Uutinen löytyykin urheilu-uutisista. Tuolla seudulla ei ole kuin yksi hyvin tunnettu autourheiluyritys...
Suomen passi ei tarkoita että satapakosti on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan raketti-insinööri?
Oli kuulemma Avaruusaluskapteeni-kirurgi-insinööri. Sellainen NeppeNeeekerin näköinen häiskä. Oli ilmoittanut paikalle tulleille vartijoille olevansa VAIN 17 v. ja pystyvänsä sen vielä todistamaan. Se oli kuulemma jäänyt milläköhän tavalla ko. todistus olisi tapahtunut, kun tämä tuleva "vientimyyjä" ja suomen kansantalouden kuoriutumaton kultamuna oli VAHINGOSSA tiputtanut henkilöllisyyspaperinsa JA HARMITTAVASTI, myös kaikki lentolupakirjansa ja pätevyystodistuksensa mereen, kun oli yrittänyt eeppistä uintiennätystä välimeren yli. Surumloinen case, kaiken kaikkiaan : (
Ite oon tekeen tohtorinväikkää korkokenkien vaikutuksesta tumputteluun ja kyllä se toimii.
Itse en käy lihavana miehenä marketissa kenkiä ostamassa kun kenkien sovittaminen on niin ähellystä , että joku luulee minun vielä runkkailevan
Unohti ettei ole konttorilla vaan
Ihme sakot
Kolmenkympin kriisi iskenyt päälle. Koulutus on ja ok työpaikka ja asuntolaina, mutta silti tyhjä olo. "Tätäkö tämä nyt on koko loppuelämä?", hän kysyi itseltään. Aina tehnyt kaiken oikein ja tämä on palkkio? Ei ihme että lähtenyt kokeilemaan rajoja.
Meidän konttorilla on normi homma vemputtaa valkasut kaverin kaffimukiin
Pride kuukausi teettää vähän kaikkea
Yksi kirjain lisää lgbtig kv
Kv kenkä vemputtaja
Vierailija kirjoitti:
Pride kuukausi teettää vähän kaikkea
Yksi kirjain lisää lgbtig kv
Kv kenkä vemputtaja
S satulan haistelija
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä teko kyllä, mutta mikä oikeuttaa kertomaan julkisesti kansallisuuden, iän, ammatin, työpaikan ja vielä epäsuorasti palkan 😳 Eikö suomalaisilla ole mitään yksityisyyden suojaa, jos mokaa?
No hän oli siellä julkisesti omana itsenään niin ei varmaan halunnut salata tekoaan. Tiedän minäkin pari DI:tä joilta pystyisin odottamaan jotain samantasoista.
Likainen käsi? Toivottavasti ei matkustanut bussissa ja ottanut bussin tangosta kiinni. Tai kauppakeskuksen kaiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tekeen tohtorinväikkää korkokenkien vaikutuksesta tumputteluun ja kyllä se toimii.
Ikävä kyllä, tänä päivänä en ole yllättynyt jos tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Likainen käsi? Toivottavasti ei matkustanut bussissa ja ottanut bussin tangosta kiinni. Tai kauppakeskuksen kaiteesta.
Kumminkin kävi hevi-osastolla vemputtamisen jälkeen klähmimässä kaikki omenat, kurkut ja banaanit.
Kyllä jos rikos on vakavampi ja julkaistaanhan ne yleensä silloin, kun saa kovemman tuomion. Tässä tapauksessa tietojen julkaisusta on enemmän haittaa, kun rikoksen tuomiosta. Tämä ei ole mikään vakava rikos, vaikka ei tuo mitään toivittavaa käytöstä ole. Lähinnä nolo tapaus.