Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheitä jossa kummatkin vanhemmat ovat kotona?

Vierailija
29.08.2008 |

Me ollaan, minä työttömänä ja mieheni eläkkeellä, tulot siisi tosi pienet!

Miten te muut pärjäätte? Henkisesti, taloudellisesti?

Minusta olisi joskus mukavaa olla yksinkin kotona mutta ne tilanteet ovat tosi harvassa, mutta silti hyvin me miehen kanssa jaksetaan katsella toisiamme, ei onneksi pahempia riitoja.

Raha-asiat vaan rassaat tosi paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina vaikka siivoamaan pääsee jos ei muuta.... Helpottaa ainakin henkisesti jos ei niin rahallisesti

Vierailija
2/3 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vähän aikaa myös, kun minä olin äitiyslomalla ja mies työttömänä. Henkisesti siinä pärjäsi ihan hienosti, taloudellisesti pärjättiin juuri ja juuri kun aika vähään oli totuttukin. Nyt kun on totuttu leveämpään elämään, vastaava olisi paljon vaikeampaa. Sen huomasi jo silloin kun eräässä myöhemmässä vaiheessa olin itse työttömänä, vaikka mies oli jo töissä.

Kakkoselle muuten voi nsanoa, ettei edes siivoojaksi aina pääse. Minä ainakaan en päässyt, kun työnantajalle selvisi, että olen koulutukseltani tohtori. Yritin kyllä sitä salata, mutta mun työhistoriallani se on aika mahdotonta,kun kaikki tehdyt työt ovat sen suuntausia. TÄllä alalla rahoituskatkot projektien välillä ovat arkipäivää, mutta siivousfirman johtaja ei jaksanut uskoa, että olisin täysipäinen kun kerran en saanut tällä koulutuksella oman alan hommia tai jos olisinkin, en varmasti pysyisi hommassa kovin pitkään, kun jostain ilmaantuisi jotain parempaakin. Hän oli tietysti todennäköisesti oikeassa.

Ja hyvä niin. En minä olisi siivoojana kestänytkään, kun saan helposti pahoja allergioita, vaikka niistä ei mitään lääkärintodistusta olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysprosentti on ainoastaan 5%, tosi pieni, eli kyllä on suoranainen ihme jos töitä ei löydy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan