Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

97 persuehdokasta allekirjoitti sinimustien kannatuskortin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia juttuja lisää!

Vierailija
2/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin persut jakaantuu taas kerran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yllättyi?

Vierailija
4/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut kaltaisensa luuserit eivät selvästi kannata demokratiaa ja monipuolista puoluekenttää. Itse voisin mielelläni kannattaa esimerkiksi juuri puoluerekisteristä poistettua feminististä puoluetta, koska noiden friikkien sekoiluja oli niin mukava seurata.

Vierailija
5/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuista eroaa tai erotetaan melko paljon jäseniä. On hyvä, että on puolue, johon voi liittyä tämän jälkeen. Sinimustat voivat saada tätä kautta jopa valtuutettuja. Kansanedustajsn saaminen näin olisi jo kovempi juttu. Sinimustista tulisi eduskuntapuolue!

Vierailija
6/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut kaltaisensa luuserit eivät selvästi kannata demokratiaa ja monipuolista puoluekenttää. Itse voisin mielelläni kannattaa esimerkiksi juuri puoluerekisteristä poistettua feminististä puoluetta, koska noiden friikkien sekoiluja oli niin mukava seurata.

Ai poistuiko rekisteristä tosiaan?!

Vierailija
7/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Olet. Paljonko on mennyt pilveä tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi