Haluaisin tehdä LASU:n mutta..
Sivulle jossa se tehdään, pitää kirjautua omilla pankkitunnuksilla. En tahdo että perheen vanhemmat saavat tietää, että minä tein ilmoituksen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Maisan kautta onnistuukin vain tietyillä paikkakunnilla, sori 🙈
Mikä idiootti oletkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä syy miksi ilmoituksen teen
Kerro toki lisää
Soittamalla ainakin voit jättää nimesi kertomatta. Jos on kiireellinen asia, niin soita 112, ja pyydä saada keskustella päivystävän sosiaalityöntekijän kanssa (hän soittaa sinulle takaisinpäin tuntemattomasta numerosta). Jos ei ole kiire, huomenna arkipäivänä soitat paikalliseen lastensuojeluun, ei sinun ole pakko itseäsi esitellä. Kerrot vaan asiasi.
Hyvin ymmärrän ettei halua nimeä ainakaan lapsen vanhemman tietoon. Saattaahan olla kyseessä mitä vain vaikka arvaamaton harhainen tyyppi samassa taloyhtiössä. Kuka nyt haluaisi koston kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää
Olen kommentoinut asiaa jo aiemmin. Enempää lisätietoa et tule saamaan utelias
h
u
o
r
a
Tasapainoiselta vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää
h
u
o
r
aTasapainoiselta vaikuttaa
Kyllä. Aloittaja halunnee tehdä narsisti exälleen kiusaa
Lasun tekeminen ei tuo sinulle mitään ongelmia. Ei niille kerrota kuka teki lasun eli voi kyllä kirjautua tunnuksilla ja jos olet varma että jotain lasta kohdellaan huonosti niin se lasu pitää tehdä. Sosiaalitoimistoon voi tehdä sen tai poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää
h
u
o
r
aProjisoija projisoi.
Olen 4 lapsen äiti. Työn kautta lasten kanssa tekemisissä. En ota vastaan yhtään vanhanpiian lastenhoito ohjetta tai tyhmää jeesustelua ja ruikuilua. Se vaan inhottaa.