Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tehdä LASU:n mutta..

Vierailija
15.06.2023 |

Sivulle jossa se tehdään, pitää kirjautua omilla pankkitunnuksilla. En tahdo että perheen vanhemmat saavat tietää, että minä tein ilmoituksen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole viranomainen, voit tehdä sen nimettömänä, ihan tavallisella etanapostilla. Kerrohan, miksi tällaista mietit?

Vierailija
2/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole viranomainen, voit tehdä sen nimettömänä, ihan tavallisella etanapostilla. Kerrohan, miksi tällaista mietit?

Onnistuisikohan soittaminen?

Siksi kun perheen dynamiikka ja kotiolot ylipäänsä näin vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne saisi sen tietää ellet kerro?

Vierailija
4/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ilmoituksia ei pitäisi tehdä kuin hyvällä syyllä. Itse olen tehnyt joskus ja aivan omalla nimellä, siitä kyllä tuli seurauksia kun lapsi lähti huostaan ja lapsen äiti on edelleen 15vuoden päästä minua vastaan ja näyttää sen aina kun tilaisuus tulee (asutaan samassa kaupungissa). Mutta itse vastaan teoistani ja sen seurauksista.

Vierailija
5/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä syy miksi ilmoituksen teen

Vierailija
6/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä syy miksi ilmoituksen teen

Sen saa tehdä myös nimettömänä. Jos tilanne on todella paha, niin päivystävä sosiaalityöntekijä on olemassa ja häneen voi ottaa suoraan yhteyttä.

Vierailija
7/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä lasu! Ettei käy niinkuin Joensuussa 🥺

Vierailija
8/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.maisa.fi/maisa/Authentication/Login?postloginurl=Home%2f

Tuolta ja "Tee sosiaalihuollon ilmoitus", onnistuu nimettömänä.

T: lasun työntekijä

Vierailija
9/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan kautta onnistuukin vain tietyillä paikkakunnilla, sori 🙈

Vierailija
10/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema koittaa väärän lasun tekijöille.

Vierailija
11/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeaa asiaa, niin pitää pystyä tekemään omalla nimellä. Nimetön vaikuttaa kiusanteolta, eikä väitteitä voida todentaa helposti tai kysyä tarkemmin.

Kiusantekoon sitten on muitakin vaihtoehtoja, kuin kuormittaa lastensuojelua ja vaarantaa jonkun oikeasti apua tarvitsevan lapsen avun saamisen. Kun ne kiusallaan tehdytkin aiheuttavat työtä.

Vierailija
12/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein turhan laskun tekijä on läski lapseton katkeritunut akka joka ei tiedä lapsiarjesta mitään, mutta on kateellinen toisten lapsista. Kalja ja lääke pösilö.

Vierailija
13/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein turhan laskun tekijä on läski lapseton katkeritunut akka joka ei tiedä lapsiarjesta mitään, mutta on kateellinen toisten lapsista. Kalja ja lääke pösilö.

Sinä varmaan juoppo kallu jolta lapset viety "ilman syytä"

Vierailija
14/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos yhtään mietityttää pitäiskö tehdä lasu, tee se.

Voit pelastaa jonkun elämän.

Vierailija
15/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joutua toiminnastasi rikosoikeudelliseen vastuuseen

Vierailija
16/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas joku lapsi t a p e t t u koska et tehny ilmoitusta ittes paljastumisen pelossa.

Vierailija
17/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön on kiero. Ehkä katkera kohteesta. Jos olen satavarma, että on aihetta, niin teen ilmoituksen omalla nimellä ja kerron mistä on kysymys. Se on reilua työntekijöitä kohtaan ja ennen kaikkea lapsia kohtaan.

Vierailija
18/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeaa asiaa, niin pitää pystyä tekemään omalla nimellä. Nimetön vaikuttaa kiusanteolta, eikä väitteitä voida todentaa helposti tai kysyä tarkemmin.

Kiusantekoon sitten on muitakin vaihtoehtoja, kuin kuormittaa lastensuojelua ja vaarantaa jonkun oikeasti apua tarvitsevan lapsen avun saamisen. Kun ne kiusallaan tehdytkin aiheuttavat työtä.

Monikohan haluaa omasta juoppohullunarkkarin lapsesta tehdä, kun tietää että saattaa tulla ovelle huutamaan/hyökkäämään päälle.

Nimettömänä saa ja pitää tehdä, jos on huoli ja pelkää esim. oman turvallisuuden lisäksi. Perheestä on saattanut esim. päiväkoti/koulu/lääkäri ym. tehdä lisäksi ja kyllä ne nimettömätkin silloin merkitsevät. Ja kyllähän sen perheen tilanteen näkee usein jo kun sisälle tulee vakavissa tapauksissa.

Vierailija
19/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinkunnan tai hyvinvointialueen sivuilta pitäisi löytyä lomake.

Vierailija
20/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan juoppo kallu jolta lapset viety "ilman syytä"

Minusta ei ole tehty yhtään lasua. Olen vaan huomannut niin livenä kun kirjoituksissa miten lapsettomat ovat muka niin asiantuntijoita lasten hoidosta ja niitten kasvu aiheista ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi