Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kummallinen; en ole koskaan ollut lentokoneessa?

Vierailija
08.12.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokonesillipurkit on hirveitä. Jos pärjäät lentämättä, olet onnellinen.

T. Usein koneessa kituva

Tajuatko läski että sun täytyy laihduttaa, onhan se aika sairasta jos sun viereen joutuisi istuun, hiki ja paska haisee vielä varmaan erität rasvaa pitkin konetta.

Vierailija
22/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan ollut lentokoneessa, enkä koe jääneeni mistään paitsi, olen 37v. Kun miettii lähipiiriä niin reilusti enemmän on ihmisiä jotka eivät ole koskaan matkustaneet ulkomaille kuin niitä jotka matkustavat. Pitää olla aika varakas, jotta on esim joka vuosi varaa matkustaa ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on minun ymmärtää, että joku ei halua nähdä itse (ei telkkarista tai tietokoneesta) mitään muuta maata. Mutta tämä menee selvästi perheittäin: jos ei lapsena ole matkustellut, ja omat vanhemmat ja suku (miksi ikinä) aina puhuneet pahaa matkustelusta, se varmaan ajatuksena tuntuukin huonolta.

Itse olisin erittäin surullinen, jos en 2-3 kertaa vuodessa saisi lentää täältä Keski-Euroopasta ihanaan Suomeen, jossa 9/10 perheestäni asuu, tai jos ei olisi mahdollisuutta edes joka 4-5 vuoden päästä käydä toisella puolella maapalloa lapsuudenystäväni luona. Okei, kaupunkimatkat Euroopassa saa kyllä junallakin sujumaan, ja yöjunia käytän joskus mielelläni (nukun niissä tosi hyvin) mutta lento on nopeampi ja halvempi vaihtoehto.

Vierailija
24/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ ja en ole koskaan lentänyt ja en lennä kuin pakosta. Minulla on korkeanpaikankammo.

Vierailija
25/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lentänyt enkä käynyt Ikeassa. Näistä pidän kiinni jatkossakin. Jos tämä on jonkun mielestä omituista, niin ok, en tarvitse kenenkään hyväksyntää tähän.

Vierailija
26/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini ei myöskään ole lentänyt. Hänellä on ikää 66 vuotta.

En minäkään ja olen 69v.

Vierailija
27/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. On ihmisiä jotka ei ole koskaan lentänyt. Mä olen kerran ollut.

50+

Vierailija
28/30 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/30 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä mun mielestä vähän outo; toisaalta autolla/junilla ja lautoilla pääsee pitkälle aika nopeastikin.

Minä olen nauttinut aina matkustamisesta kovasti. Mieheni työskentelee eri maassa, joten koko matkustaminen lentämällä tuntuu vähän kuin käyttäisi julkisia.

Sukulaismies (nyt jo edesmennyt) ei käynyt koskaan Ruotsia pidemmällä. Ei kaikille nappaa ja hän oli kyllä mun suosikkisukulainen, eikä mitenkään nurkkakuntainen

Vierailija
30/30 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:49"]

Et ole kummallinen, päinvastoin. Lentäminen on turhaa, itsekin kierrän moisen rakkineen kaukaa, en myöskään ole koskaan lentänyt.

[/quote]

Lentäminen ei tietenkään ole turhaa. Vaikkapa Karibialle meno kestäisi laivalla melkoisen kauan -eikä New Yorkissakaan pistäydyttäisi noin vaan.

Toivottavasti et valita ilmaston lämpenemisestä, jäidensulamisesta  yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi