Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kummallinen; en ole koskaan ollut lentokoneessa?

Vierailija
08.12.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun joku kommentoi ettet sitten ole matkustanut) äidilläni on lentokonepelko, joten ei koskaan menty siksi lentokoneeseen. eka kerran olin 17-vuotiaana kun lennettiin madeiralle ja takas...ja se onkin sitten ainut kerta. en siitä itsekkään suuremmin nauttinut...

Vierailija
2/30 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin läski että joutuisit maksamaan kaks lippua vai eikö sua huolita koneeseen vai oletko köyhä vai mitä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut lentokoneessa minäkään. Enkä junassakaan kuin 2 kertaa, taksissakin varmaan hyvä jos 10 kertaa. Ruotsissa olen kyllä käynyt pariin otteeseen.

Vierailija
4/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se joskus vaan menee. Työpaikalla nämä reissaavat työtoverit ovat jo asian "ymmärtäneet" ja eivät ole saaneet minua houkuteltua mukaansa, oli sitten kyseessä työmatka tai työpaikan ns. matkakerhon järjestämä viikonloppumatka esim. jonnekin Euroopan kaupunkiin.

Joidenkin mielestä huvittavaksi asian tekee se, että työssäni en käytä ollenkaan suomen kieltä, vaan asiakkaani/päämieheni  ovat ulkomailla. Heihin olen yhteydessä videoneuttelun kautta. Face to face -neuvotteluista kieltäydyn kohteliaasti. Olen ilmoittanut esimiehelleni, että pidän nykyistä käytäntöä sopivana ja tehokkaana, numerot puhukoon puolestaan. Siihen ei lentokoneita eikä turhaa matkustamista tarvita. Tästä asiasta meillä on numeroiden valossa vahva yhteisymmärrys. Lentäköön ja matkustakoon ne, jotka sellaista hlauavat-minä en.

Vierailija
5/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti suurin osa maailman ihmisistä ei ole matkustanut lentokoneella koskaan mihinkään. Itsekin tunnen tällaisia jokusen. Voihan se olla kummallista jonkun mielestä, mutta meillä jokaisella on kummalliset puolensa.

Vierailija
6/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:59"]Äitini 54v. ei ole koskaan ollut lentokoneessa eikä käynyt Ruotsia pidemmällä (tämäkin joskus 30v. sitten). Tuskin koskaan käykään kun on niin vastarannankiiski kaikessa. Tekis mieli ilmoittaa hänet siihen ohjelmaan missä haetaan ihmisiä jotka eivät ole koskaan käyneet ulkomailla, mutta jäisin varmaan perinnöttä.
[/quote]

Ihmiset on niin erilaisia ja ikä ei kerro mitään. Olen itse 55 v, käynyt yli 40 eri maassa ja vuosittain lentomatkoja kertyy lukuisia. Eli vaikka tavallaan ymmärrän, niin tavallaan en:)

Vierailija
7/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tuntea ketään,joka ei olisi lentänyt ( siis nyt elävät). Toki varmaan jokunen vanhempi sukulainen saattaa olla tällainen. Vanha isotätinikin kävi jo 60- luvulla häämatkalla Roomassa. Sen jälkeen ei ole tainnut lentää. 

Vierailija
8/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokonesillipurkit on hirveitä. Jos pärjäät lentämättä, olet onnellinen. 

T. Usein koneessa kituva

Vierailija
9/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini ei myöskään ole lentänyt. Hänellä on ikää 66 vuotta.

Vierailija
10/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kummallinen, päinvastoin. Lentäminen on turhaa, itsekin kierrän moisen rakkineen kaukaa, en myöskään ole koskaan lentänyt.

Vierailija
11/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni olisit kyllä vähän outo.

Vierailija
12/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
13/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä aika harvinainen ihminen. Minä olen matkustanut myös työni takia, mutta eniten ihmisten takia. Kun läheiset ihmiset asuu kukana, niin lentäminen on liki ainoa mahdollisuus. Itse rakastan eniten kyllä junalla matkustamista, nautin siitä.

Vierailija
14/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:49"]

Et ole kummallinen, päinvastoin. Lentäminen on turhaa, itsekin kierrän moisen rakkineen kaukaa, en myöskään ole koskaan lentänyt.

[/quote]

Lentäminen ei tietenkään ole turhaa. Vaikkapa Karibialle meno kestäisi laivalla melkoisen kauan -eikä New Yorkissakaan pistäydyttäisi noin vaan.

Vierailija
15/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 54v. ei ole koskaan ollut lentokoneessa eikä käynyt Ruotsia pidemmällä (tämäkin joskus 30v. sitten). Tuskin koskaan käykään kun on niin vastarannankiiski kaikessa. Tekis mieli ilmoittaa hänet siihen ohjelmaan missä haetaan ihmisiä jotka eivät ole koskaan käyneet ulkomailla, mutta jäisin varmaan perinnöttä.

Vierailija
16/30 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä olen kanssasi.

Sitä paitsi lentäminen on turhaa.

Vierailija
17/30 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

En minäkään ole koskaan ollut lentokoneessa. laivalla olen käynyt Viron puolella pari kertaa. Norjassa autolla Altassa. Ruotsissa Haaparantaa pidemmälle en ole mennyt. Olen 51 vuotias ja tuskinpa koskaan lentokoneeseen enää menenkään...? Ei vaan ole sellaista matkakumppania kenen kanssa lähtisin. Mies on yhtä samanlainen kuin minäkin. Emme osaisi edes lentokentällä toimia!! Mutta ei se minua enää haittaa. Olishan se joskus ollut kiva aloittaa matkusteluharrastus ja aina kun sisarukseni kertovat taas matkalle lähtevänsä niin en ole innostunut kuulemaan, koska ehkä harmittaa alitajuisesti kun en itse "osaa" moista taitoa. En siis osaa toimia...pakettimatkoille pitäisi ja pitäisi lähteä mutta en saa aikaseksi.

Vierailija
18/30 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea periaate. Jos ihmisen pitäisi päästä ilmaan, olisi hänelle luotu siivet.

Ulkomaan nähtävyydet voi halutessaan vaikka googlata.

Vierailija
19/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, lentäminen on täysin turhaa, samoin matkustelu yleensäkin.

20/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans yhtä kummallinen! 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän