Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¢¾ Ensikot perjantaina 8.12. ¢¾

08.12.2006 |

Pinoa kehiin! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sorry vaan. Mokailin oikein olan takaa.

Tulipa jännittäviä merkkejä tuohon otsikkoon. Kopion sen sydämen täällä yliopiston kirjaston koneella, eikä se selvästikään tunne sitä. Nooh, eipä haittaa. :)

Missäs kaikki on ku ei ole ollenkaan pulinoita täällä? Missä Nuutti, meän yökyöpeli, on?

En ehtiny lukea eilistä pinoa, ku ajattelin vaan avata tän päivän keskustelun.

).( Mulla on ihan kamalan tylsää täällä kirjastossa ja muutenkin nyt ku ei sitä ovista löy' y millään. Ei siis tänäänkään tullu tikkuun ku yks viiva.

Ihanaa perjantaita kaikille! Plussia nappailemaan vaan.

s-k- kp16/29-35

Vierailija
2/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset ainakin, ei ole kellään muulla ollut :)

S-K: sulla on vielä 4 päivää mahdollisuuksia bongata ovis, jos on ollut 35 päivän kiertojakin. Älä huoli, kyllä se sieltä tulee!

Suosittelen muuten aamulämpöjen mittailua kaikille ovisbongareille! Tuntuu toimivan hyvin ainakin mulla ja mulla on kierrot vaihdelleet miten sattuu. Fertilyfriendiin olen niitä arvoja sitten merkannut ja siellä on joku analyysi, mikä haarukoi oviksen oikealle päivälle. Sitten siellä myös ehdotetaan aikaisinta testauspäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti tulin vaan kertomaan että meni tämäkin raskaus kesken... tänään alkoi vuoto ja eilen illalla loppui rintojen arkuus kuin seinään...

että näin... nyt on taas niin paska fiilis, etten varmaan nyt muutamaan päivään jaksa tulla kirjoittamaan.... ettehän kuitenkaan poista mua listoilta?

-surullinen pingu-

Vierailija
4/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen niin pahoillani. Voi että. Niin kamalan ikävä uutinen. Itku tuli.

Koita jaksaa, äläkä huoli, ei me sinua täällä unoheta. Tule takas ku oot valmis. Hali.

s-k-

Vierailija
5/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppihali on pingulle!

Mitäs tänne... Pääsin sitten eilen kotiutumaan sairaalasta. Umpparihan se siellä ja leikkasivat sen pois. Toinen lääkäri puhui jotain kystasta joka ois leikattu pois mutta olin niin tokkurassa etten ymmärtänyt lisää kysyä ja toinen kotiuttava lääkäri sanoi vaan että umpari leikattiin. Tehtiin siis tähystysleikkauksella että olo on suht ok, ei tietenkään jumppatunnille vielä jaksa, mutta ihan hyvä olo.

Ovis on ens viikolla että sen sa varmaan tässä kierrossa unohtaa :).

Tuossa kotiutusyhteenvedossakin sanotaan vaan umpilisäkkeen poistosta, ei muusta. Ihme juttu, pitänee kysyä uudestaan kun menen tän saikun jälkeen työterveyslääkärille että mitäs se tarkoitti...

Vierailija
6/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingu:

Voi ei :( miks piti noin käydä. ((jaksuhali)) Ei tässä oikeen osaa muuta sanoo kun paljon voimia sinne ja palaahan sitten kirjoittelemaan kun jaksat.

s-k:

Nyt ei aleta panikoimaan, kyllä se ovis varmasti löytyy. Pupuilua vaan vaikka ei tikuissa mitään näkyiskään että saadaan ne jouluvauvat :). Niin ja sama täälä, ovista ei ole vielä näkynyt mutta toivottavasti tuossa viikonloppuna löytyisi.

titi:

Kiva kun olit käynyt masunkuvan laittamassa. Ihana oli :)

Maitikka:

Laitoit tosta aamulämpöjen mittaamisesta... pitäskö se mitata aina samaan aikaan? Joskus kokeilin, mutta mulla heitteli ne ihan miten sattu enkä saanu siitä minkäänlaista tolkkua.

Nyt jatkan taas hommia. Vilkutukset kaikille.

t: Buuffa kp 13/26-29

Vierailija
7/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HMH82:

Huh, vai umppari se sit oli. No hyvä että leikkasivat ennekun mitään pahempaa ehti tapahtuu. Pikaista paranemista sinne.

Vierailija
8/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingu: voi miten ikäviä uutisia... ei oikein sanat riitä lohduttamaan. Eli parasta tiivistää tunnelmat: Isot pahoittelut ja voimia. Ja kyllä mie luulen, että Sara-Maria huomaa pyyntösi, ettei poisteta sua esittelylistalta.

s-k-: hienot merkit oli aloitusviestissä! ;) bdbd oviksen bongailuun!

KaTa: negapahoittelut... mut jospa sie testailit vaan liian aikaisin? joten bdbdb nyt vielä...

Hannnah: olipa mukava lääkärikokemus sulla! Jospa ne pitkät kierrot nyt sitten tosiaan olis vaan pillereiden jälkeistä häikkää. Itseäkin vähän pelottaa (tai no ei nyt pelota, vaan enemmänkin jännittää) se, miten kierrot asettuu nyt pillereiden jälkeen. Viime pilleritauolla kun tuppasivat venymään. Tosin nyt taitaa käydä niin, että täti jo kolkuttelee ovella, lisää omassa navassa... Pupuiluintoa teille ; )

Marge: oi oi, kun jännää... heti sit maanantaina tänne kertomaan, kuin kävi?

Repuli: mitkäs siun kp:t olikaan? Sullahan onkin sitten kaksinkertainen piinaviikko tulossa: työpaikka- ja muut piinailut (joista ne ¿muut piinailut¿ taitaa piinailuttaa vielä enemmän, vai?). Täällä vähän sama tilanne, alkaa jänskätys nyt viikonloppuna/ensi viikolla.

HMH: Se oli sitten umppari, no hyvä, että syy selvisi. Paranemista sulle!

Buuffa: onnea oviksen bongailuun!

Kaikille muillekin moikat ja kiitti peukuista, kaverit!

).( omassa navassa jotain tapahtuu... mitä se sitten onkaan? Eilen kerroin niistä vihlaisuista alamahassa jumpatessa (tiistaina) ja nyt sitten eilen illalla pupuillessa vihloi tuonne vasemmalle puolelle vähän myös. Aamuyöstä sitten heräsin siihen, että alavatsaan koski, ihan sellaista tätimäistä jomotusta oli. Nytkin vielä välillä jomottaa ja vihloo tuonne vasempaan nivuseen. Siis olen kyllä ihan ulalla! Olisko nyt sitten täti jo kolkuttelemassa ovelle, kun just tuollaista vihlontaa tuli viimeksikin vähän ennen tuhruttelun alkua? Nythän on siis vasta kp 24 menossa, jos lasken ekaksi kiertopäiväksi runsaamman vuodon alkamispäivän. Ja kp27 kylläkin olis, jos lasken ekaksi kiertopäiväksi tuhruttelun alun. Eli katsotaan hyökkääkö täti jo nyt viikonlopun aikana : ( Toivottavasti ei migreenin kans tällä kertaa.

Dajm

Vierailija
9/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kyllä meinas itku päästä, ikävä uutinen..voi että :( Paljon jaksamisia ja palaa sitten kun siltä tuntuu!

terv.Kata

Vierailija
10/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut Pingulle! Haleja :´(

Buuffa: aamulämmöt pitää tosiaan aina mitata samaan aikaan, tai voi tulla vaikka minkälaisia heittelyjä. Ja heti kun herää, ei saa nousta sängystä edes vessaan tai hakemaan kuumemittaria. Mullakin on se mittari aina sängyn vieressä. Ja sitten kun on ahkerasti mitannut koko kierron, vasta näkee paremmin sen suunnan, eli lämmöissä katsotaan kokonaisuutta. Mutta kyllä se mulla näkyy tosiaan oikein hyvin, vaikka pientä vaihtelua on aina. Ovista ennen mun lämmöt on noin 36,2-36.4 ja oviksen jälkeen 36.7-36.9. Kannattaa tehdä käyrä vaikka excelillä tai sillä fertilityfriendillä.

Vierailija
11/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei enska-kamut,

piti tulla kurkistamaan mitä teille kuuluu :)

Pingulle ihan äärettömän suuri lohdutushali! Jaksamista uuteen kuumeilun aloittamiseen sitten kun voimat antavat myöten.

Hmh oli käväissyt sitten poistattamassa turhan umpparin ;) Toipumisia myös sinne!

Kenelläs se oli ovis hukassa? Hitsiläinen kun ei pysy muistissa mikään... Toivottavasti löytyy pian, niin pääsette pöllyttelemään peittoja :)

Plussatuulia koko konkkaronkalle!! ++++++

(.) Tänään tuli neuvolasta esitietokaavakkeet täytettäväksi. Aika yksityiskohtaisia kysymyksiä ruokailutottumuksista. Hassulta tuntuu miettiä " normaalia" ruokailurytmiään, kun on syönyt jo muutaman viikon vain voileipäkeksejä ja klementtiinejä ;)

Eli ei tässä navassa sen kummempia. Ensi viikolla alkuraskauden ultra. Jännittää kamalasti onko kaikki kohdallaan. Tulen kertomaan kuulumisia sitten sieltä.

Silloin tällöin oksenteleva Live 7+1

Vierailija
12/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pyörähdys ennen pikkujouluihin lähtöä ja plussa puhallus kaikille tsaspuolisesti!

[b]Pingu[/b]: todella suuret pahoittelut ja voima (((halaus))) kurjaakin kurjemmasta uutisesta! Ja tietenkin pidämme sinut listalla =)

-hapö-

Vierailija
13/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret pahoittelut sinulle ja miehuudelle!

Iso jaksuhali...<3

Vierailija
14/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Pingu: Pahoittelut keskenmenosta :( Suuret halit ja jaksamisia sinne suuntaan. Ei me tietenkään sua listoilta poisteta ja palaahan kirjottelemaan kun vaan taas jaksat.

Saikku on päässy varmaan jo auringon lämpöön..

Hapö: Voihan hitsi ku tättärä löysi sinne, ei muuta ku uuteen yritykseen.

Maitikka: Kirjottele sillóin ku siltä tuntuu. Eihän stressi (ymmärtääkseni) ainakaan helpota raskaaksi tulemista.

Dajm: Toivottavasti nuo kivut liittyy raskauteen :)

s-k: juu todella on niukat menkat jos on sitä :) En oo vielä kylläkään mitään testaillu, enkä tiedä pitäiskö vaiko eikö, odottaisko sitä tuonne tarkistukseen asti, eiköhän ne siellä kerro mikä tilanne on :) Eiköhän se ovis sieltä vielä löydy..

Kata: kuullostaa piinailuoireilta :) Pahoittelut negasta, plussaks se voi kyllä vielä muuttua :)

Hannahilla oli ollut hyvä ja mukava lääkärikokemus. Nyt ei muutaku peittojen heiluttelua :)

Repulilla on kunnon piinaviikko ens viikolla edessä :)

HMH: hyvä että syy löytyi ja umppari saatiin pois hyvissä ajoin.

Marge: *bd* hiukan aikaa vielä piinaillen..

LiVe: mukavaa kuulla kuulumisia tuolta toiselta puolelta. Pian pääsetkin jo sitten näkemään maha-asukin.

[color=red}Vielä kertalleen, että ensikoiden esittelypinossa tehdään joulusiivousta. Mikäli haluat pysyä pinossa mukana niin ilmottele. Mukaan pääsee uudelleenkin ihan milloin vain. Mukana ovat:

Sara-Maria

Maitikka

Juliaana-82

-KaTa-

Niina1983

Nuutti77

s-k

Hätähousu

MaryRose

Saikku

Aqua80

-marge-

Dajm75

Buuffa

Pingu

Dizku83

Hannah

Hapö

Nellamaija

Repuli

Hermonie 77

pariisitar

Rouvavauva

Pingu

[color=maroon] Tänne ei mitään ihmeellisempää uutta kerrottavaa.

Hauskaa viikonloppua enskoille

-Sara-Maria-

Vierailija
15/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINGU (((((hali)))) ;( Voimia surun keskelle sinulle ja miehellesi, ja palaile, kun tuntuu siltä.

HÄPÖLLE myös hali ja tervetuloa kymppikerhoon ;) Tsemppiä ja tärppionnea tähän kiertoon!

HMH:LLE toipumista leikkauksesta, niin mikähän se kystajuttu oli...?

Moikat kaikille ja hyvää viikonloppua! Palailen paremmalla ajalla, edelleen piinailut menossa... Peukutukset muillekin piinailijoille! bdbdbd

Vierailija
16/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täältä lähetän VOIMAHALIT Pingulle ja hänen miehelleen. Olen pahoillani, kellekään ei moista soisi! :´(

HMH: hyvä, että olet lähtenyt toipuilemaan hyvin leikkauksesta.

Häpö: tätipahoittelut

Katalle toiveita plussasta vielä lähetän!!

Repulilla ensi viikosta tulossa jänskä:) Hui:) bdbdbd!!

Sara-Marialle Vilkutukset!

Katalle, Hannahille & Repulille kiitokset kommenteista koskien miehen haluttomuutta *vertaistuki = paras tuki*. Niinhän se on, että eihän miehiäkään aina voi haluttaa, ja lapsellista kai, kun käy joskus niin oman itsetunnon päälle. Itsetunnon kohennus kurssille siis käy tieni:)

Nyt mie kömmin untenmaille, hu aamuvuoro, ylös on noustava heti viiden jälkeen (kuka keksi valita hoitoalan...en silti vaihtaisi alaani pois..vaikka joskus kiroankin...). Niin, ja kerrottakoon vielä, että mies totesi, että miun ois vain luotettava häneen vauvaprojektissa, tajusin siis, että ukkokulta on ihan vakavissaan. Ehkä miekin olen vielä joskus teitin kanssa piinailemassa:) Toivottavasti pian (asiasta keskustellaan päivittäin täällä kotona). Nyt kauniiden unien toivotukset kaikille Enskoille!!

Rakkaudella, Pariisitar

Vierailija
17/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas viikonloppu edessä, tämä viikko menikin nopeasti ku oli tuo itsenäisyyspäivä välissä sotkemassa :)

pingu: pahoittelut, parempia sanoja en löydä :(

hmh: mikäli tuo lääkäreiden kommentoi jäi vaivaamaan, kannattaa pyytää omat sairauskertomustiedot sairaalasta, ne saa aivan ilmaiseksi. voi sitten rauhassa kotona lueskella että mikäs minua oikein vaivasikaan ja mitä minulle on tehty. sairaalassa/lääkärissä ei aina kaikki asiat jää mieleen, eikä niitä välttämättä edes ymmärrä, jos ei ole alaan perehtynyt.

pariisitar: tsemppiä miehen käännytykseen. täällä palstalla on aiemminkin havaittu, että nuo miehet innostuvat kuumeilemaan usein yllättäen, juuri silloin kun sitä vähiten osaa odottaa.

maitikka: tarviipa varmaan kokeilla tuota lämpöjen mittailua, kun täälläkin on tuo ovis hiukan arvailujen varassa.

s-k-: sinulla myös ovis hukassa, niinkuin täällä ja melkein samoilla päivilläkin mennään. minä kyllä en ole vielä alkanut tuota tikuttelua harrastaa. yritän panostaa siihen että peitot heiluu ahkerasti, sehän oli melkein lääkärin " määräys" .

ON: mietin tuossa tänään kuinka paljon helpompaa elämä olisi jos pystyisi unohtamaan nämä piinailut. mielikuvituksella tuntuu olevan aivan mahtava voima. heti pillereiden pois jättämisen jälkeen löysin itsestäni vaikka mitä oireita. edellisessä kierrossa olin tuntevani vihlaisuja vuorotellen sekä oikealla että vasemmalla puolella mahaa. eilisen lääkärivisiitin jälkeen olen tuntenut vihlaisuja vähän väliä vasemmalla puolella. nyt sitten mietin että ovatko nämä tuntemukset aitoja vai kuviteltuja. lääkäri nimittäin totesi sen ultran perusteella että näyttää olevan tuon vasemman munasarjan vuoro, joten pelkäänpä että tuntemukset ovat täysin kuviteltuja. tai eihän sitä tiedä vaikka siellä oikeastikin tapahtuisi jotain. tänään aamupäivällä olin myös tunnistavinani ovislimat pöksyissä, iltapäivällä kyllä muistui mieleen eilisiltainen peittojen pöllytys, joten mahtoikohan sittenkään olla kyseessä omat limat vai isännän " limat" :) täytyy varmaan jatkaa vuoropäivinä tuota limojen sekoitusta (omat & isännän) jos sillä keinolla sais varmisteltua tärpin.

hannnah 17/?

Vierailija
18/18 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siirryn tuonne lapsettomuus-puolelle. Eli minua ei tarvitse enää päivittää mukaan listaanne.

Oikein mukavaa joulun odotusta ja paljon plussapölyä meille kaikille!

Keiju,

joka bongasi ekaa kertaa tänään selkeän ovisplussan ;)