Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi kadulla kävellessämme kun nuori nainen käveli ohi vähissä vaatteissa: "Oho. Eikö ollukin nätti?"

Vierailija
15.06.2023 |

Mitä mieltä olette? Minulla tuli ensin paha mieli ja sitten KIUKKU. Kuinka voi sanoa noin kun minä olen vierellä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuntuu pahalta. Tuntuisi minustakin.

Vierailija
22/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen trollaus tällä kertaa. 1/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että tuntuu pahalta. Tuntuisi minustakin.

Mikä sinusta tuntuu pahalta? Sekö, että et ole maailman ainoa nätti ihminen? Miten ihmeessä se voi tuntua pahalta?

Vierailija
24/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Olen itsekin joskus kiinnittänyt mieheni huomiota jonkun lähellä olevan naisen poikkeuksellisen herkulliseen takapuoleen.

Vierailija
25/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti moni mies loukkaantuu, jos nainen kehuu toista miestä. Kokemusta on.

Enemmönkin ihmtellin tässä sitä, että kerrot monien miesten loukkaantuneet ja ihan kokemuksella.. Kokeile jatkossa vaikka pitää reidet kiinni vähän pitempään, niin miehet vaihdu koko ajan

Vierailija
26/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin yhtä miestä,joka kerran kehui edellä kävelevien tyttöjen (tai toisen) persettä.

Olin ihan hiljaa,kun itse näin heti.. ja näki kohta mieskin.. ja ohittaessa sanoi jotain "oi, ei".tms.

Olivat siis jotain tyyliin 15v. Oli nolona.

Muuten en kyllä vastaavaa tilannetta muista. 🤔

En tiedä miten itse ottaisin. Riippuu tilanteesta.

Kuinka nuori ja onko joku vanha setämies.

Onko tietty motiivi sanoa noin, vai mikä tilanne.

Vierailija
27/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aika pysähtyä miettimään, miksi hengailet vajaaälyisten miesten kanssa? Tai onko siinä tavassasi kehua jotain sellaista, joka yleisesti koetaan ärsyttäväksi. Yhdistävä tekijä kaikkien kokemustesi joukossa olet kuitenkin sinä itse.

Jaa a. Näillä samoilla miehillä on ollut tapana kehua kauniita naisia, esim. näyttelijöitä. Naama menee väärin puolin, kun minä olen kehunut komeita miehiä ihan samalla tavalla.

Esimerkkinä

Mies: "vau, kylläpä tuo Scarlett Johansson on kaunis". Vastaan siihen jotain tyyliin "niin on".

Sitten vaikka seuraavana leffailtana minä: "vau, onpas tuo Tom Hardy komea". Mies ei vastaa mitään, näkee päältä, että ärsyyntyy.

Tämä siis käynyt useamman miehen kanssa 😂

Vierailija
28/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Ap on todella vaikea tyyppi. En olisi loukkaantunut yhtään, vaan sanonut mielipiteeni naisesta naisen silmin.

Melko moukkamaista tuollainen mielipiteiden laukominen vastaantulevien ulkonäöstä, oli se hyvää tai pahaa.

Vierailija
29/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmönkin ihmtellin tässä sitä, että kerrot monien miesten loukkaantuneet ja ihan kokemuksella.. Kokeile jatkossa vaikka pitää reidet kiinni vähän pitempään, niin miehet vaihdu koko ajan

Hih. Jokusia tapailukumppaneita ja pari vakavaa suhdetta. Ei nyt hirveästi näin 35-vuotiaalle.

Vierailija
30/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aika pysähtyä miettimään, miksi hengailet vajaaälyisten miesten kanssa? Tai onko siinä tavassasi kehua jotain sellaista, joka yleisesti koetaan ärsyttäväksi. Yhdistävä tekijä kaikkien kokemustesi joukossa olet kuitenkin sinä itse.

Jaa a. Näillä samoilla miehillä on ollut tapana kehua kauniita naisia, esim. näyttelijöitä. Naama menee väärin puolin, kun minä olen kehunut komeita miehiä ihan samalla tavalla.

Esimerkkinä

Mies: "vau, kylläpä tuo Scarlett Johansson on kaunis". Vastaan siihen jotain tyyliin "niin on".

Sitten vaikka seuraavana leffailtana minä: "vau, onpas tuo Tom Hardy komea". Mies ei vastaa mitään, näkee päältä, että ärsyyntyy.

Toistan. Mieti, miksi sinun seurustelukumppanisi poikkeuksetta ovat tuollaisia vajukkeja.

Vierailija
31/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä

Toistan. Mieti, miksi sinun seurustelukumppanisi poikkeuksetta ovat tuollaisia vajukkeja.

En tiedä. Noin muuten kyllä olleet ihan normaaleja ja fiksuja miehiä.

Vierailija
32/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Ap on todella vaikea tyyppi. En olisi loukkaantunut yhtään, vaan sanonut mielipiteeni naisesta naisen silmin.

Melko moukkamaista tuollainen mielipiteiden laukominen vastaantulevien ulkonäöstä, oli se hyvää tai pahaa.

Tämä. Tapailin kanssa kerran miestä, jolle tämä oli yleinen tapa. Kuolasi avoimesti toisia naisia, mutta myös haukkui ja pyöritteli silmiään, jos vaikka kadulla tuli vastaan joku ihminen, jonka pukeutuminen tai tyyli ei häntä miellyttänyt. Ei ollut kivaa.

Minusta tuommoinen kommentointi ei ole hyvien tapojen mukaista, ja se myös alentaa sen oman parisuhteen ns. kaverisuhteeksi. Tietenkin maailma on täynnä viehättäviä ihmisiä, mutta miksi sitä pitäisi omalle kumppanille kommentoida? Miksi pitäisi avoimesti kuolata vieraita, tai kommentoida heidän ulkonäköä? Varmasti se ei tee mitään hyvää sille omalle parisuhteelle.

Vierailija
33/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sinusta sitten ollut nätti?

Vierailija
34/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelle kimppakivaa, sitä se tarkoitti sillä.😉

Vierailija
35/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus seurustelin miehen kanssa joka kehui muita naisia koko ajan (aika seksuaalipainoitteisesti vielä) mutta kun itse aloin muita miehiä kehumaan, niin hän raivostui. Erottiin tosin muista syistä, mutta tuo "kyl mä saan naisia kattella ja kehua, mut sä et saa samalla lailla tehdä muille miehille" ajatusmaailma oli yksi mikä työnsi meitä eroon.

Vierailija
36/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin noin kun olin eksäni kanssa kävelyllä, Mutta eksäkin myönsi naisen uskomattoman kauniiksi. Tuo oli ainoa kerta elämässäni kun tein noin ja tuli ihan reaktiona.

Vierailija
37/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kumppani kehui jatkuvasti muita naisia, lopulta petti. Ei kehu ole vain kehu, kertoo siitä että miehen katse jo harhailee muihin.

Vierailija
38/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla kuin mammapalstalla ei ole mikään ylpeilyn aihe, että on onnistunut pariutumaan vajaaälyisen törpön kanssa, tai vieläpä useamman sellaisen. Mutta siitä vaan, jokaisella kai on omat harrastuksensa.

Vierailija
39/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinulta ole pois, ainakaan välttämättä.

Moni nainenkin tykkää nähdä nättejä ihmisiä, naisia ja miehiä.

Vierailija
40/57 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta pitää kehua naisia jos näkee nätin naisen.