Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmaiseksi pitäisi antaa tavarat että joku huolii!

Vierailija
15.06.2023 |

Olen myynyt tavaraa nettikirppareilla ja ihan paikallisella oikealla kirpputorilla.

Ihan käsittämätöntä että edes käyttämättömät korkosaapikkaat ei meinannut mennä. Aluksi hinta 20e, ei kelvannut, sitten 10e, ei kelvannut. Kun laskin hinnan 5 euroon niin sitten meni, ei silloinkaan nopeasti vaan kesti useamman viikon. Tämä oli jo keväällä eli sesonkiaikaan vieläpä. Ja koko 38, ei siis mikään harvinainen koko. Huom, täysin uudet käyttämättömät kengät.

Nyt myymässä kerran käytettyä juhlamekkoa, ovh yli 100e, pyydän 30e. Kunnoltaan uudenveroinen. Kukaan ei ole edes kysynyt, ei kelpaa, vaikka on juhlakausi menossa. Vitosellako sekin täytyisi myydä?

Ymmärrän ettei mistään vanhoista vaatteista kukaan mitään maksa, mutta kun uudetkin kengät saa myytyä vasta 5 eurolla niin on se kyllä vähän erikoista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa heittää kaikki vaan pois, säästää hermoja... Kirpparipöydän kun otat niin sitä saa joka päivä siivota kun ihmiset sotkee ja pöllii 50 sentin tavaratkin

Vierailija
2/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha on vanhaa ja muotikin muuttuu. Ne sun tavarat on käytettynä just sen arvoisia, kun mitä joku niistä on valmis maksamaan. Myin itse kirppiksellä upouusia rintsikoita. Ne missä oli laput kiinni meni 10 eurolla (ovh 50 e) ja ne mistä olin kerinnyt laput irrottaa, 1 euron hinnalla ei kelvanneet kellekkään. Semmoista se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole enää varaa mihinkään.

Vierailija
4/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes keräilytavaroista ei haluta maksaa nykyään mitään.

Vierailija
5/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin netissä myydä ukon uusia vaatteita. Hyviä uusia farkkuja 20€. Ei kelvannut kellekkään. Kassissa pyörivät vuosikausia. Sitten: ukko laihtui! Nyt ukolla on kassillinen uusia vaatteita. Niitä, jotka ei kelvanneet kellekkään. Ja tämä on tosi tarina.

Vierailija
6/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kirppareilla käy enää.

Vierailija
7/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIrppareilla ei ole kotiin kuljetusta, laiskat ei viitsi mennä paikalle itse.

Vierailija
8/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi pitää saada ja jos millään viitsisit tuoda sen minulle tänne Jumalan selän taakse omalla kustannuksellasi? En minä jaksa nousta sohvalta yhden rätin takia niin olisi kiva jos toisit.

Vierailija
9/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä aikona ptää myydä isoja eriä, vaikka sitten yksi tuote kerrallaan. Kunhan nyt kesä eletään velaksi, niin syksyllä myynti vaikeampaa.

Vierailija
10/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviset korkokenkäsaapikkaat eivät ole nyt muotia. Vaikea myydä  juuri siksi. Kaupasta saa kesämekkoja alle 30 euroa.

Vierailija
11/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoneet liian paljon huutokauppa keisaria ja muita samanlaisia formaatteja.

Kaikki pitää saada puoleen hintaan.

Vierailija
12/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Veikkaan että taloustilanne vaikuttaa. Siis monet yrittää nyt myydä tavaraa pois, että saisi vähän lisätuloja, eli tarjontaa on paljon. Toisaalta ei ole ostajia, kun ei ole ihmisillä varaa. Huonosti menee. Mutta tästä oppii, että kannattaa vaan suosiolla ostaa tavaraa, jonka tietää itse käyttävänsä loppuun asti. Eli kertakäyttökulutuksen aika on ohi. Ja hyvä niin. Sitten huijaritkin on yksi syy, miksi ihmiset ei halua ostaa. Esimerkiksi itse olen luotettava myyjä, ja kaapista löytyy täysin käyttämättömiä, edelleen trendikkäitä, laadukkaita talvikenkiä (tiedän, tyhmäähän se on), joita olen yrittänyt myydä useaan otteeseen vuoden ajan, koska olen muuttamassa ulkomaille. Kamalasti ihmiset niitä käy klikkailemassa, mutta ei osta. Oletan, että luulevat huijaukseksi. Harmi, koska hyvät kengät jää käyttämättä.

Vierailija
13/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta tuotteesta putoaa arvo -50% sillä että sen ostaa. Nyt myös ollut kaikki tosi kallista, ihmisillä ei ole varaa mihinkään. Aika halvalla saa varmaan vasta menemään. 

Vierailija
14/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta saapikkaat, minulla on jo kaksi juhlamekkoa.

Vierailija
15/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hu.llu ostaa kengät netistä kokeilematta. Tai jos mukavuus ei ole mitenkään tarpeellista niin sitten. Juhlamekotkin on sellaisia, että ne pitää pesettää pesulassa. Siitä tulee jo hinta tuplaksi.

Vierailija
16/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä myynnit tippuneet hurjasti. Inflaatio vaikuttaa niin että ihmisille ei näytä jäävän rahaa. Nekin joilla sitä on ovat vähentäneet ostamista tai odottavat kunnes saavat ilmaiseksi. Ja ne huijarithan on pilanneet kaikki muut alustat paitsi huutonetin. Edelleen ihmettelen miksi ei käytetä huuto.nettiä joka on kaikkein luotettavin alusta.

Vierailija
17/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kirppareilla käy enää.

Luulin et väki tulee, varsinkin nuoret, kirppikselle. Olin itse myymässä vaatteitani. Kyllä oli hiljasta, hyvä et just sain päivämaksun maksettua. Kaikkiko ostaa vaan netistä? En ryhdy itse siihen lähetysrumbaan. Mieluummin vien sit suosiolla roskiin.

Vierailija
18/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ilmaseks jakele hyviä vaatteitani. Ennemmin vien roskiin. Olkoon sitten. Helkutti.

Vierailija
19/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä myy on Artekin rumat rikkinäiset kalusteet. Maksetaan jopa enemmän kuin uutena.

Vierailija
20/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osta mitään mikä ei ole Tiktokissa just sillä hetkellä trendi. Kiittäkää itseänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi