Uusi mies alkanut kommentoida vessassakäyntejäni
Ollaan noin kolmekymppisiä molemmat, ja tapailleet nyt puolisen vuotta.
Tämän miehen kanssa kaikki on sujunut kuin rasvattu ja haluaisin nähdä suhteen kehittyvän tästä pitemmälle ja vakavammaksi. Yökyläilemme toistemme luona kerran pari viikossa, saatamme tehdä ruokaa yhdessä tms. ja katsomme jotain sarjaa tai elokuvaa. Kaikki siis toimii, paitsi:
Aika hiljattain mies on alkanut kommentoida vessakäyntejäni, kylläpä kyllä. Molempien asunnoissa lähin vessa sijaitsee ihan olohuoneen vieressä, josta vessaäänet kyllä kuuluvat aika selkeästikin olohuoneen puolelle. Minulla on ärtyvä suoli, joka aiheuttaa ihan tarpeeksi haasteita elämääni, mm. suoliston toiminnan epätasapainoa, ulosteiden koostumuksen muutoksia, kaasun liikatuottoa yms, enkä ole siitä miehelle kertonut (en kokenut tärkeäksi).
Mies saattaa kommentoida etenkin kakkoshädän jälkeen jotain tahditonta ja mukahauskaa kuten esim.
"onko nyt kevyt olo?" "enpäs taidakaan mennä vähään aikaan sun jälkeen" "sellainen orkesteri sieltä". En reagoi näihin kommentteihin mitenkään, mutta minua ne vaivaavat silmittömästi, koska sairauteni aiheuttaa jo ihan tarpeeksi harmia. Miten ottaisin tuon puheeksi miehen kanssa, sillä mies on muuten kyllä unelmatyyppiä?
Kommentit (63)
Mulla ei ole suolistosairautta, mutta ilman liikkuu silti. En tietenkään piereskele seurassa, vaan menen vessaan tai ainakin toiseen huoneeseen. Silti miesystävä välillä kuulee sen ja katsoo tarpeelliseksi kommentoida jotain typerää. Itse päästelee ihan surutta. Aluksi oli kohtelias ja jopa pyysi anteeksi, siihen totesin, että sattuuhan sitä ja kaikki piereskelevät tai jätin kokonaan kommentoimatta, jos mies ei mitään puhunut. Ärsyttää vähän.
Vessassa käyn isolla asialla heti tarpeen vaatiessa, koska muuten olen ongelmissa ummetuksen kanssa. Vielä mies ei ole siitä huomauttanut, mutta oon jo miettinyt, että jos jotain sanomista tulee, niin käsken sen hakea itselleen naisen, joka ei käy paskalla.
Mä en kyllä syttyisi miehestä, joka puhuisi mulle kuin miespuoliselle kaverilleen eikä romanttisesti kiinnostavalle naiselle. Pistä kiertoon.
AP tässä se sika on