Mä jään aina kiinni miehiin jotka eivät välitä minusta
Voisikohan tätä ominaisuutta jotenkin poiskehittää. Se on varsin rikkova varsinkin kun nuo miehet suinkaan ei lähde itse pois vaan jäävät notkumaan elämääni tarjoillen huomiota kun se heille sopii ja niin kauan kun ei ole parempaakaan tarjolla.
Olen tosi lempeä ja adaptoituva luonne miksi rajoja on vaikea vetää kun en pidä itsekään asioita välttämättä sellaisina et haksaisin suuttua tai pidellä vihaa. Minulle ylipäätään tuntuu tekevän vaikeeta suuttuminen. Tai siis voin leiskahtaa Mut tunne ohi 5 minuutissa.
Olen kyllästynyt että minusta jatkuvasti ammenetaan rakkautta ja välittämistä saamatta itse mitään.
Joten kertokaa millaisiin asioihin vedätte rajoja ja miten ne vedätte.
En kohta uskalla tutustua kehenkään kun suhde aina kääntyy emotionaaliseksi hyväksikäytöksi.
Kommentit (17)
Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com.Appikaupasta cowboy dating. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Ole avoimesti rakastava ja välittävä. Tällä kertaa blokkaa nuo edelliset säädöt. Keskity etsimään aidosti huomioivaa miestä. Oot jo terveellä pohjalla kun ymmärrät miltä terveen suhteen pitäisi tuntua. Käytä google translatea ilmoituksen luomisessa. Ilmaise suoraan olevasi submissiivinen joka tiedostaa terveet rajat. Dom miehen täytyy kunnioittaa toista osapuolta. Sub saa sanoa kesken kaiken ei.
Lue profiilit sekä viestit huolella läpi. Päästä treffeille vain semmonen jonka seurassa tuntuu oikeasti hyvältä. Kirjaa johonkin ylös deittien hyviä&huonoja puolia Skype treffailun ohessa.
Siis täh? Mitä mä farmarilla teen? Nyt en ihan ymmärtänyt vastausta.
Sun pitää kysyä itseltäsi, miksi suostut moiseen. Etkö koe ansaitsevasi enempää?
Jäät kiinni, koska et saa heitä. Lue lapsuuden kiintymidmalleista, sun voi olla ongelmallinen. T: yksi jolla on ongelmallinen kiintymismalli
Nimenomaan.
Toistat lapsuuden traumaa alitajuisesti, sua on varmaan heitelty hoitajalta toiselle ja olet ollut paljon erossa varhaislapsuudessa ensisijaisesta hoitajastasi eli äidistä.
Silloin ihminen aikuisuudessa yrittää korjata sen torjumisen, yrittämällä väenvängällä jäädä siihen roikkumaan, että jospa sittenkin tuo mies poistaa minut friendzonelta ja näkee yhtäkkiä minut parisuhdemateriaalina.
Tämän kaiken teet tietenkin alitajuisesti, tajuamatta itse. Yrität saada sen hyväksynnän nyt, mitä et silloin saanut.
Sun pitää päättää mitä haluat, huomioi pienetkin red flägit ja yritä kehittää itsellesi hyvät rajat, joita ei saa rikkoa.
Yritä myös miettiä, mikä sua ajaa näihin suhteisiin? Etkö arvosta itseäsi? Huono itsetunto, epävarmuus?
Hanki jokin harrastus tms mikä nostaisi sitä käsitystä itsestä parempaan suuntaan.
Myös terapiasta saattaa olla apua.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kysyä itseltäsi, miksi suostut moiseen. Etkö koe ansaitsevasi enempää?
Kyllä mussa sen verran itseluottamusta ja itserakkautta on et kuvittelen ansaitsevani vain parasta elämää, mutta jostakin syystä nuo miehet joihin syntyy tunneside, ei näe sitä erityislaatuisuutta. Oon miettinyt sitäkin et kokevatko mun olevan liian helppo kun olen vain yhden miehen nainen. Kun oon varattu, mä sitoudun 100%. Sit kuitenkaan en jaksa tehdä parisuhteessa mitään peliä pitääkseni ketään varpailla. Haluan vain että homma sujuu, yhdessä on tosi hauskaa ja luontevaa ja rakkautta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jäät kiinni, koska et saa heitä. Lue lapsuuden kiintymidmalleista, sun voi olla ongelmallinen. T: yksi jolla on ongelmallinen kiintymismalli
Mulla on anxious attachment style. Sen verran tiedän. Mutta kun tuntuu ettei noita normaalilla kiintyvyystyylillä olevia ihmisiä edes ole. Kaikki jotka mun eteen osuu tuntuu olevan avoidantteja.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Toistat lapsuuden traumaa alitajuisesti, sua on varmaan heitelty hoitajalta toiselle ja olet ollut paljon erossa varhaislapsuudessa ensisijaisesta hoitajastasi eli äidistä.
Silloin ihminen aikuisuudessa yrittää korjata sen torjumisen, yrittämällä väenvängällä jäädä siihen roikkumaan, että jospa sittenkin tuo mies poistaa minut friendzonelta ja näkee yhtäkkiä minut parisuhdemateriaalina.
Tämän kaiken teet tietenkin alitajuisesti, tajuamatta itse. Yrität saada sen hyväksynnän nyt, mitä et silloin saanut.
Paljon pahempaa. Mut on hylätty 4 veenä keskelle Lapin autiomaata kurittamis tarkoituksessa. Kumpikaan, äiti sekä isä eivät olleet turvallisia vanhempia. Oon tottunut pärjäämään yksin ihan pienestä. 16 vee asuin Jo omassa kodissa. Mietin vaan sitä miten tuo voisi heijastua ihmissuhteisiin muuten kuin että tiedän ettei kehenkään oikeastaan voi luottaa.
Ota huomioon että suurin osa ihmisistä on ns pinnallisia, ei ajattele yksiavioisesti, vaan itsekkäästi, niin että mikä minulle tuottaa hyvää, mitä minä saan. Jokainen on oman onnensa seppä, ei toisen. Silloin ei mietitä mitä omat teot toiselle tekee. Pettäminen, huono kohtelu jne.
Itse olen myös rikkonut itseni tällaisissa suhteissa. Malli siirtyi vanhemmiltani. Isäni oli jo heti avioliiton alussa ilmoittanut äidilleni ettei rakasta, vaan tarvitsi vaimon.
Nukkuu kivien kanssa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mussa sen verran itseluottamusta ja itserakkautta on et kuvittelen ansaitsevani vain parasta elämää, mutta jostakin syystä nuo miehet joihin syntyy tunneside, ei näe sitä erityislaatuisuutta. Oon miettinyt sitäkin et kokevatko mun olevan liian helppo kun olen vain yhden miehen nainen. Kun oon varattu, mä sitoudun 100%. Sit kuitenkaan en jaksa tehdä parisuhteessa mitään peliä pitääkseni ketään varpailla. Haluan vain että homma sujuu, yhdessä on tosi hauskaa ja luontevaa ja rakkautta riittää.
No tämä, mitä nimität tunnesiteeksi, on juuri sitä ettet koe ansaitsevasi muuta. Siksi hakeudut tällaisten miesten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä, mitä nimität tunnesiteeksi, on juuri sitä ettet koe ansaitsevasi muuta. Siksi hakeudut tällaisten miesten seuraan.
Aaa good point. Mutta kertokaa miten mä sit tunnistan tollasen miehen kun kyllähän ne suhteet tavallaan alkaa rakkauspommituksella. Jään siihen just niin nopeesti kiinni kun tuntuu et toinen välittää, Mut se välittäminen siis loppuu heti kun mä Alan välittää. Miten hitokseen välttyy tältä?
Tein kiintymystestikyselyn, 42 kysymystä, laskin pisteet, muttei testi mennyt tuloksiin, arghh..! Virhe lomakkeen täyttämisessä, luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa good point. Mutta kertokaa miten mä sit tunnistan tollasen miehen kun kyllähän ne suhteet tavallaan alkaa rakkauspommituksella. Jään siihen just niin nopeesti kiinni kun tuntuu et toinen välittää, Mut se välittäminen siis loppuu heti kun mä Alan välittää. Miten hitokseen välttyy tältä?
Terapia auttoi minua. Sun pitää keskittyä itseesi, ei niihin miehiin. Samalla tavalla kuin nekin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin ettet hetkeen seurustele ollenkaan. Ota miettimistauko ja ajattele vain omaa jaksamista ja asioita jotka sulle merkkaa jotain. Opi tuntemaan itsesi kunnolla. Ja seuraavan kerran kun alat tapailemaan, et anna niin paljon rakkautta miehille jotka alkaa pikkuhiljaa kohdella sua huonosti. Laita suhde poikki oitis jos ja kun niin tapahtuu. Se on aluksi tuskallista mutta sen arvoista, ja kun olet pari hemmoa ulkoistanut, se on jo jatkossa helpompaa.
Kokemuksesta puhun koska mulla oli ihan sama ongelma vuosia sitten. Aloin tavata kunnon kavereita vasta kun rimani pikkuhiljaa kohosi.
Sinä itse kerta toisensa jälkeen valitset näitä miehiä elämääsi, ja sen jälkeen itse valitset jatkaa yhteydenpitoa heidän kanssaan. Me täällä vauvalla voimme vain arvailla mikä sinua ajaa toimimaan tällä tavalla.
Laske rimaa.