Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordeeeeeaaaa!

Vierailija
15.06.2023 |

Oikeesti? Saatteko vikaa korjattua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Kyllä me sen joskus varmaan saamme korjattua.

T. Nordean väki

Vierailija
2/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Kyllä me sen joskus varmaan saamme korjattua.

T. Nordean väki

Kappas säästötoimenpiteiden vuoksi Nordean asiakastuki on näemmä ulkoistettu vauva.fi foorumille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siellä nyt on ongelma? Mulla toimi niinkun ennenkin 2200 e tupsahtanu lomarahaa ja laitoin haisemaan

Mulla ei mitäänbvalittamista Nortskussa

Vierailija
4/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä siellä nyt on ongelma? Mulla toimi niinkun ennenkin 2200 e tupsahtanu lomarahaa ja laitoin haisemaan

Mulla ei mitäänbvalittamista Nortskussa

Tili on hävinjyt kokonaan näkyvistä, muilla tileillä ei näy tapahtumia. Sellaista normimeininkiä...not!!

Vierailija
5/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö se sinnittelee 3 konttorin voimin. hämeessä on kiro sana koko nordea kaikki lopettaneet tilinsä joka sekään ei ollut helppoa.

Vierailija
6/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ongelma toistuu säännöllisesti. Eli tietävät tasan mistä on kyse. Säästämisen tilit häviävät nettipankista kokonaan, eli eivät ole asiakkaan käytettävissä. Jostain syystä lainojen ja luottokorttien saldot eivät häviä koskaan. Aina vaan ne säästämisen tilit.

Vierailija
7/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja itseasiassa tiedoksi, että kaikkien firmojen/pankkien/virastojen aspa päivystää jatkossa av-palstalla :D

Vierailija
8/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama ongelma toistuu säännöllisesti. Eli tietävät tasan mistä on kyse. Säästämisen tilit häviävät nettipankista kokonaan, eli eivät ole asiakkaan käytettävissä. Jostain syystä lainojen ja luottokorttien saldot eivät häviä koskaan. Aina vaan ne säästämisen tilit.

Mitä niille rahoille sitten tapahtuu, jos ne vaan toistuvasti katoilee asiakkaan käytettävistä? Keinotteleeko Nordea niillä?

Vierailija
9/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n kaltaiset ihmiset kuolisi jos netti menisi kiinni muutamaksi tunniksi.

Vierailija
10/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille rahoille sitten tapahtuu, jos ne vaan toistuvasti katoilee asiakkaan käytettävistä? Keinotteleeko Nordea niillä?

Vaikea sanoa, mutta mitään järkevää selitystä ei varmaan asiakkaat ole koskaan saaneet. Aina vaan se tekninen vika. Aina vaan se näyttäytyy asiakkaan suuntaan samanlaisena.

Vierailija
11/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan vain käyttötili, ei ole näkyvissä tällä hetkellä. Joitain tunteja sitten näkyi, mutta laskuja ei pystynyt maksamaan.

Vierailija
12/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja itseasiassa tiedoksi, että kaikkien firmojen/pankkien/virastojen aspa päivystää jatkossa av-palstalla :D

No toivottavasti tätä joku lukee. Chattirobo ei osaa vastata :D

Vierailija
13/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.n kaltaiset ihmiset kuolisi jos netti menisi kiinni muutamaksi tunniksi.

Joskus tili on pakko olla käytössä heti. Sitä varten on pankit! Ja pankit on netissä!

Vierailija
14/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurihan kertoi että suomen toimet kostetaan varmasti, tämä on alkua, odota vielä pari päivää.

Vierailija
15/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osuuspankissa säännöllisesti tällaisia ongelmia? Pitääköhän siirtyä sinne.

Vierailija
16/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kenellekään käynyt niin, että jonkin nettikaupan toimesta tilille laitetut rahat, jotka ovat takaisinmaksua jostain palautetusta ostoksesta, näkyvät tilillä menopuolella katevarauksissa?

Minulle on käynyt näin useamman kerran. Joka kerta olen ollut yhteydessä pankkiin, ja se aina korjattu saman tien. Mutta kerran minua jäi ihmetyttämään, kun asiakaspalvelija sanoi, että kyllä nämä korjaantuisivat ihan itsestäänkin muutaman päivän sisällä. Mistä tällaisessa mahtaa olla kyse?

Vierailija
17/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaamme sitten koskus kun Pride on ohi, nyt keskitymme sateenkaarijuhlallisuuksiin.

Vierailija
18/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko atk vuodelta 1980?

Vierailija
19/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen pistetään pankin uusille kassoille jakelemaan nyt käteistä.

Vierailija
20/21 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka piti mennä nordean tilille, niin ei toimi ja sitten aattelin katsoa yle-areenasta ohjelmaa, niin etusivu mustana eikä näy ohjelmia.