Nordeeeeeaaaa!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hei.
Kyllä me sen joskus varmaan saamme korjattua.T. Nordean väki
Kappas säästötoimenpiteiden vuoksi Nordean asiakastuki on näemmä ulkoistettu vauva.fi foorumille.
mikä siellä nyt on ongelma? Mulla toimi niinkun ennenkin 2200 e tupsahtanu lomarahaa ja laitoin haisemaan
Mulla ei mitäänbvalittamista Nortskussa
Vierailija kirjoitti:
mikä siellä nyt on ongelma? Mulla toimi niinkun ennenkin 2200 e tupsahtanu lomarahaa ja laitoin haisemaan
Mulla ei mitäänbvalittamista Nortskussa
Tili on hävinjyt kokonaan näkyvistä, muilla tileillä ei näy tapahtumia. Sellaista normimeininkiä...not!!
vieläkö se sinnittelee 3 konttorin voimin. hämeessä on kiro sana koko nordea kaikki lopettaneet tilinsä joka sekään ei ollut helppoa.
Tämä sama ongelma toistuu säännöllisesti. Eli tietävät tasan mistä on kyse. Säästämisen tilit häviävät nettipankista kokonaan, eli eivät ole asiakkaan käytettävissä. Jostain syystä lainojen ja luottokorttien saldot eivät häviä koskaan. Aina vaan ne säästämisen tilit.
Kyllä, ja itseasiassa tiedoksi, että kaikkien firmojen/pankkien/virastojen aspa päivystää jatkossa av-palstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama ongelma toistuu säännöllisesti. Eli tietävät tasan mistä on kyse. Säästämisen tilit häviävät nettipankista kokonaan, eli eivät ole asiakkaan käytettävissä. Jostain syystä lainojen ja luottokorttien saldot eivät häviä koskaan. Aina vaan ne säästämisen tilit.
Mitä niille rahoille sitten tapahtuu, jos ne vaan toistuvasti katoilee asiakkaan käytettävistä? Keinotteleeko Nordea niillä?
AP.n kaltaiset ihmiset kuolisi jos netti menisi kiinni muutamaksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niille rahoille sitten tapahtuu, jos ne vaan toistuvasti katoilee asiakkaan käytettävistä? Keinotteleeko Nordea niillä?
Vaikea sanoa, mutta mitään järkevää selitystä ei varmaan asiakkaat ole koskaan saaneet. Aina vaan se tekninen vika. Aina vaan se näyttäytyy asiakkaan suuntaan samanlaisena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan vain käyttötili, ei ole näkyvissä tällä hetkellä. Joitain tunteja sitten näkyi, mutta laskuja ei pystynyt maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja itseasiassa tiedoksi, että kaikkien firmojen/pankkien/virastojen aspa päivystää jatkossa av-palstalla :D
No toivottavasti tätä joku lukee. Chattirobo ei osaa vastata :D
Vierailija kirjoitti:
AP.n kaltaiset ihmiset kuolisi jos netti menisi kiinni muutamaksi tunniksi.
Joskus tili on pakko olla käytössä heti. Sitä varten on pankit! Ja pankit on netissä!
Naapurihan kertoi että suomen toimet kostetaan varmasti, tämä on alkua, odota vielä pari päivää.
Onko osuuspankissa säännöllisesti tällaisia ongelmia? Pitääköhän siirtyä sinne.
Onko muuten kenellekään käynyt niin, että jonkin nettikaupan toimesta tilille laitetut rahat, jotka ovat takaisinmaksua jostain palautetusta ostoksesta, näkyvät tilillä menopuolella katevarauksissa?
Minulle on käynyt näin useamman kerran. Joka kerta olen ollut yhteydessä pankkiin, ja se aina korjattu saman tien. Mutta kerran minua jäi ihmetyttämään, kun asiakaspalvelija sanoi, että kyllä nämä korjaantuisivat ihan itsestäänkin muutaman päivän sisällä. Mistä tällaisessa mahtaa olla kyse?
Korjaamme sitten koskus kun Pride on ohi, nyt keskitymme sateenkaarijuhlallisuuksiin.
Käteinen pistetään pankin uusille kassoille jakelemaan nyt käteistä.
Eka piti mennä nordean tilille, niin ei toimi ja sitten aattelin katsoa yle-areenasta ohjelmaa, niin etusivu mustana eikä näy ohjelmia.
Hei.
Kyllä me sen joskus varmaan saamme korjattua.
T. Nordean väki