Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissa on alkanut karkailla, voiko ylipaino aiheuttaa tällaista?

Vierailija
15.06.2023 |

Siis ihan oikeasti. Mulla BMI 28 ja virtsa on alkanut karkailla alituiseen, etenkin jos olen nousemassa kyykkyasennosta tai polvistuneena seisomaan. Kusi lorahtaa läpi välittömästi ja joudun käydä vaihtamassa pikkuhousunsuojan veskissä. Auttaako laihdutus vai onko pelkkää iän tuomaa kremppaa jonka kanssa on vain opittava elämään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja nelikymppisenä alkoi virtsan karkailu vaikka olin hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Elämä on.

Vierailija
22/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit esim treenata että puristat lihaksia ettei virtsa karkaa.

On myös gynekologisia laskeumia. Ummetus voi tehdä, että kun kakka painaa suolta niin ettei rakko tyhjene kerralla. Siis liikaa tavaraa kehossa, rakko ja suoli kun on naapureita. Laihdutus auttaa ja treeni. Ihan ensimmäisenä ummetuksen hoito, kuitua ja esim maitohappo tabletti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on se yksi ketju: vaivat, jotka hävisivät laihduttamalla, missä nimenomaan moni kertoi tästä!

Väitän, että ovat lisänneet liikuntaa ja siksi osa vaivoista on hävinnyt. Ylipaino ei aiheita virtsankarkailua, vaan pääosin huonot lihakset. Itselläni eräs taiti.

Vierailija
24/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat vaipat.

Vierailija
25/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus tosiaan aiheuttaa virtsankarkailua. Se on yllättävää.

Vierailija
26/27 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa hyvät ihmiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi