Lopetin kahvinjuonnin ja nyt ei meinaa vatsa toimia kunnolla eli ummettaa. Kahviko on pitänyt yllä
Kommentit (12)
Ohhoh, kai mun pitää aloittaa uudelleen. Hintojennpusin vuoksi lopetin, kun säästän kaikesta turhasta, mutta eipä toi nyt olekaan mikään turha..
Voihan se olla, että vatsasi taas alkaa toimimaan, kunhan kahvin lopettamisesta on kulunut tarpeeksi aikaa. Ehkä se on nyt tavallaan shokkitilassa, jos lopetit kahvinjuonnin vasta hetki sitten. Jos ei ala toimia, niin ainahan sitä voi tosiaan aloittaa uudelleen. Jos rahansäästöä mietit, niin ehkä voisit juoda kahvia vain sen verran kuin tarvii jotta vatsa toimisi. Jos se on vaikkapa yksi kupillinen aamuisin, niin eipä tuo paljoa maksa eikä siitä mitään terveyshaittojakaan ole.
Kahvi aktivoi suolen toimintaa, että tietysti.
Olet kai tuhonnut suolesi toiminnan kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Olet kai tuhonnut suolesi toiminnan kahvilla.
Jaa vain mä kaikista miljoonista kahvinjuojista!
Voihan sitä kuivattuja luumujakin ostaa. Jossei halua kahvia juoda.
Mulla oli sama.
Ei sitä kahvia tarvitse juoda niin paljoa, 1-2 kuppia päivässä riittää ja vatsa on ok.
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran pussillisen luumuja ummetukseen, eikä tehnyt yhtään mitään. Olin vähän pettynyt, taidan onneksi kuulua vähemmistöön.
Luumut on hyviä.
Mulla taas auttoi kahvinjuonnin lopetus jatkuvaan ripuliin. Vatsa toimii hyvin ilman kahviakin.
Ala syömään sokerittomia karkkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran pussillisen luumuja ummetukseen, eikä tehnyt yhtään mitään. Olin vähän pettynyt, taidan onneksi kuulua vähemmistöön.
Luumut on hyviä.
Mulla lääke aiheutti ummetuksen. Söin kolmena päivänä vähintään pussillisen luumuja. Ei mitään vaikutusta. Lopulta levolaccia sillä lähti ummetus.
En tajua yhtään miksi joku lopettaa kahvin juomisen?
Tuo on se syy, miksi itse en edes harkitse kahvista luopumista. Aloitin kahvinjuonnin vasta lähemmäs kolmekymppisenä, ja sen jälkeen vatsa on toiminut säännöllisesti. Sitä ennen oli todella epäsäännöllistä ja usein ummetusta. Mieluummin olen kofeiininarkki kuin huonovatsainen. :P