Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Suomessa ei pala" ja muita älyttömyyksiä

Vierailija
15.06.2023 |

Käytän itse aurinkorasvaa keväisin ja kesäisin. Varsinkin kuumina kesäpäivinä 50 suojakerroin on minulle välttämätön, koska ihotyyppini on punoittava ja helposti palava. Joskus olen saanut tutuilta pilkkaa osakseni, koska "eihän Suomessa pala". Sama aurinko se täälläkin porottaaja ja todellakin palaa kovalla helteellä ainakin. Oletteko itse kokenut samaa tai törmännyt vastaaviin "eihän Suomessa"-älyttömyyksiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole ikinä palanut Suomessa ja otan aurinkoa (siis ihan makaan auringossa) tuntikausia lähes jokaisen aurinkoisen päivän. Sitä ennen olen saattanut puuhastella muutamia tunteja pihalla ja valinnut aina aurinkoisimman paikan.

Mitään aurinkovoiteita en käytä. Kun totuttaa ihon ihan keväästä asti vähitellen aurinkoon se ei pala.

Ulkomailla olkapääni paloivat kerran, pääsääntöisesti en ikinä käytä aurinkovoidetta.

Vierailija
2/2 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella vaalea ja saatan palaa jo siitä, että maaliskuussa aurinkoisena päivänä kävelen jäällä. Niin että ihan suosiolla laitan aurinkorasvaa, kasvoille jo maaliskuun alusta saakka. Enkä tosiaankaan ota aurinkoa, ikinä tai missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla