Miksi nainen haluaa Suck Boxiin tms?
Kertokaa tyhmälle. Mitä järkeä on naitattaa itseään jollain julkkiksella?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mahdoton ajatus että nainenkin voi pitää seksistä?
Merkillinen ajatus. että julkkiksen munan imeminen on seksistä pitämistä.
Julkkiksen munan imeminen ei ole seksiä, mut ei-julkkiksen on seksiä?
Vai tarkotitko et julkkiksen munaa ku imee ni ei tykkää seksistä mut tavallisen ukon munaa ku imee ni tykkää seksistä?
Onko tässä ammattikuntaeroja minkä verran, kenen munan imeminen lasketaan seksistä tykkäämiseksi?
Vai tekeekö nainen sitä aina vastentahtoisesti eikä pidä seksistä ja imee ihan muuten vaan?
Tuolla ylempänä olikin jo vastaus tuohon onko mahdoton ajatus, että nainenkin voi pitää seksistä kommenttiin joka kieltämättä oli kyllä aika osuva ;)
N47
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkotitko et julkkiksen munaa ku imee ni ei tykkää seksistä mut tavallisen ukon munaa ku imee ni tykkää seksistä?
Onko tässä ammattikuntaeroja minkä verran, kenen munan imeminen lasketaan seksistä tykkäämiseksi?
Vai tekeekö nainen sitä aina vastentahtoisesti eikä pidä seksistä ja imee ihan muuten vaan?Tuolla ylempänä olikin jo vastaus tuohon onko mahdoton ajatus, että nainenkin voi pitää seksistä kommenttiin joka kieltämättä oli kyllä aika osuva ;)
N47
Ja ei-julkkiksenko munaa imevät samalla innolla vai pitääkö olla status? Pystytät vaan teltan jonnekin johon naiset saa tulla imemään munaa? Ei siinä kauheesti itse seksiä saa jos suullaan tyydyttää miehen eli siksikin ihmettelen.
Ja miksi esimerkkejä ei ole toisinpäin? Miehet nuolemassa naisen pillua?
Suck Boxin? Meillä on talvella Passatin katolla ski box. Hyvin on pärjätty
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tekeekö nainen sitä aina vastentahtoisesti eikä pidä seksistä ja imee ihan muuten vaan?Tuolla ylempänä olikin jo vastaus tuohon onko mahdoton ajatus, että nainenkin voi pitää seksistä kommenttiin joka kieltämättä oli kyllä aika osuva ;)
N47
Ja ei-julkkiksenko munaa imevät samalla innolla vai pitääkö olla status? Pystytät vaan teltan jonnekin johon naiset saa tulla imemään munaa? Ei siinä kauheesti itse seksiä saa jos suullaan tyydyttää miehen eli siksikin ihmettelen.
Jos siihen imemisvaiheeseen jonkun kanssa (julkkis tai ei-julkkis) ajautuu, niin kyllä siinä varmaan on jo jonkunlainen seksuaalinen lataus ilmassa sen henkilön kanssa.
Vähän sivuraitelle menee, mutta kyllä jos mä imen mun miehen munaa ni kyllä mä saan siinä myös seksiä siinä mielessä et musta se on kiihottavaa ja teen sitä sen takia kun myös itse haluan tehdä niin.
Toi pystytät teltan johonkin-juttu, ni kyllähän sitäkin tapahtuu esim festareilla. Kyllä siellä teltoissa nuoriso imee ja varmaan nuolee pilluakin ihan ilman statuksiakin.
Onhan niitä esimerkkejä julkkiksista toisinpäinkin. On näitä naislaulajia, joilla riittää jonoksi asti miehiä ja niitä on valkkailtu tietyillä kriteereillä bäkkäreille ym bileisiin nuolemaan pillua ja panemaan. Eräälläkin vanhemmalla ulkomaalaisella popqueenilla on tainnut olla useampi toyboy ihan julkisesti.
Pitäisikö tätäkin paheksua jotenkin?
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Miehenä jonkin verran miesten viettimaailmaa seuranneena ja intuitiivisesti ja omahohtaisesti epäilen seuraavaa: Jos olisi ikäänkuin käänteinen glory hole, jossa miehelle olisi tyrkyllä anonyymin naisen pillu "räplättäväksi" ja leikiteltäväksi, ilman mitään kriteeriä kukaa saa tulla leikkimään, niin jono kiertäisi muutamankin korttelin ympäri. Vaikka mies ei niin sanotusti saisi mitään muuta kuin leikkiä tuolla pillulla eikä saisi muuten mitään vastakaikua tms naisen taholla. Kehoanatomisesti tuo tietysti vähän hankalampi järjestää ja myös tästä tykkääviä naisia voisi olla vaikeampi löytää. Te ette taida monikaan nainen ymmärtää minkälainen magneetti nainen tai vaikka "pelkkä" pillu on valtaosalle miehiä.
En minäkään ymmärrä, mutta tyttöystäväni on sanonut yhdestä julkkiksesta (ei tosiaan Till Lindeman), että ottaisi siltä suihin jos vain saisi. Kaiken lisäksi hän ei edes tykkää ottaa suihin. Varmaan ei ole ainut sellainen nainen, joten kyllä niitä loppuun asti imuttajia varmaan löytyy.
En ole muusikko, näyttelija, ammattiurheilija tms. mutta olen tavannut lukuisia naisia, jotka ovat nauttineet ihan vain siitä, että ovat saaneet ottaa multa suihin. Tämän ilmiön voisi varmaan kertoa sadalla jos on joku rockstara