Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaa Suck Boxiin tms?

Vierailija
15.06.2023 |

Kertokaa tyhmälle. Mitä järkeä on naitattaa itseään jollain julkkiksella?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän niinkin arkisen asian kuin vaikka syöminen: Jos olet jossain suurkaupungissa ja on kaksi yhtä hyvää ja samanhintaista ravintolaa, mutta kuulet että paikassa X on käynyt henkilö Y ( lisää tähän oman genresi ja kuplasi mukaan henkilö, joka saa kuplasi muut jäsenet höristämään korviaan: rokkari, näyttelijä, mahtipoliitikko, kulttuurivaikuttaja, ihmisoikeusaktivisti, Äiti Teresa tms.)  Jostain syystä monista alkaa paikka X tuntua kiinnostavalta, vaikkei  mikään name droppaaja olisikaan. Haluamme käydä glamourin loisteessa vaikka edes itse säteilijä ei olisi paikalla. Vastaavasti: päällisesti terveiden kirjoissa olevat naiset panevat Tillejä ja genesimmonseja vaikka eivät tuon miljöön ulkopuolella vastiiviin örkkeihin koskisi pitkällä kepilläkään.

Vierailija
62/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen käyttää aina seksiä hyväkseen nostaakseen asemaansa. Jonkun mielestä julkkisten naiminen on sitä.

Millä tavoin se naisen asema nousee jos imee vaikka saksalaisen tunnetun bändin laulajaa?

N47

"Rankkuus" on joissain piireissä meriitti ja statusta. Samannäköisen ja oloisen alakulttuuribändipaitatavismiehen imeminen ei ole meriitti eikä statusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen käyttää aina seksiä hyväkseen nostaakseen asemaansa. Jonkun mielestä julkkisten naiminen on sitä.

Millä tavoin se naisen asema nousee jos imee vaikka saksalaisen tunnetun bändin laulajaa?

N47

Vierailija
64/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ne jotkut naiset ovat kertoneet, että tapasivat Tillin pre partyssä ennen konserttia ja Till antoi viiryypyn, katsoi että nainen joi sen, ei itse juonut mitään ja lähti pois. Sitten naisella alkoi mennä muisti ja olla outo olo konsertin aikana ja puoliajalla oli järjestysmiehet kuljettaneet sinne koppiin, missä Till oli halunnut panna. Ne naiset kokivat tulleensa huumatuiksi ja hyvåksikäytetyiksi.

Olen huolissani sellaisen miehen mielenterveydestä, joka tulkitsee tällaisten kertomuksen niin, että se nainen halusi itse vapaaehtoisesti imeä julkkiksen munaa, nautti siitä ja kehuu siitä kavereilleen. Suosittelen terapiaa sellaiselle miehelle, koska pääkopassa on silloin iso vika.

Vierailija
65/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se paikka josta hankitaan sukupuolitauteja?

66/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se paikka josta hankitaan sukupuolitauteja?

Juuri se.

67/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ne jotkut naiset ovat kertoneet, että tapasivat Tillin pre partyssä ennen konserttia ja Till antoi viiryypyn, katsoi että nainen joi sen, ei itse juonut mitään ja lähti pois. Sitten naisella alkoi mennä muisti ja olla outo olo konsertin aikana ja puoliajalla oli järjestysmiehet kuljettaneet sinne koppiin, missä Till oli halunnut panna. Ne naiset kokivat tulleensa huumatuiksi ja hyvåksikäytetyiksi.

Olen huolissani sellaisen miehen mielenterveydestä, joka tulkitsee tällaisten kertomuksen niin, että se nainen halusi itse vapaaehtoisesti imeä julkkiksen munaa, nautti siitä ja kehuu siitä kavereilleen. Suosittelen terapiaa sellaiselle miehelle, koska pääkopassa on silloin iso vika.

Näköjään sensuuri iskee ja kommentit alkaa mennä hyväksyntään.. Kokeillaan vielä.

Niin, meistä kukaan ei ollut paikalla, joten emme tiedä totuutta. Sana sanaa vastaan. Miten se menikään oikeasti? Ei tiedetä.

Rahalla saa myös sellaisen kommentin tai vastauksen tai vaikka lehtijutun, minkälaisen vaan haluaa.

Mutta siitä ei ollutkaan kyse tässä vaan siitä, minkalainen nainen sinne boxiin haluaa.

N47

Vierailija
68/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään sensuuri iskee ja kommentit alkaa mennä hyväksyntään.. Kokeillaan vielä.

Niin, meistä kukaan ei ollut paikalla, joten emme tiedä totuutta. Sana sanaa vastaan. Miten se menikään oikeasti? Ei tiedetä.

Rahalla saa myös sellaisen kommentin tai vastauksen tai vaikka lehtijutun, minkälaisen vaan haluaa.

Mutta siitä ei ollutkaan kyse tässä vaan siitä, minkalainen nainen sinne boxiin haluaa.

N47

Et ole näköjään lukenut uutisia yhtään, kun jankkaat tuota.

Vastaus on huumattu nainen. Huumattu nainen kuljetetaan sinne.

Ja siinä ei ole kevyesti vain jonkun sana sanaa vastaan, vaan Saksassa syyttäjänvirasto on jo ottanut rikosepäilyt tutkintaansa oma-aloitteisesti, kun uhreiksi ilmoittautuneita on tullut ilmi useita.

69/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Ja siinä ei ole kevyesti vain jonkun sana sanaa vastaan, vaan Saksassa syyttäjänvirasto on jo ottanut rikosepäilyt tutkintaansa oma-aloitteisesti, kun uhreiksi ilmoittautuneita on tullut ilmi useita.

Mene AV-palstalle keskustelemaan aiheesta lisää jos haluat. Siellä on jankkausketju aiheesta.

Tässä ketjussa kysyttiin et minkälainen nainen sinne boxiin haluaa eikä ollut myöskään kyse mun uutistenlukuinnosta.

N47

70/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Eikä vastaus ole huumattu nainen. Naisen pitää ensin haluta sinne, enne kuin drinksuja ylipäätään aletaan tarjoilemaan. Eli minkälainen nainen sinne haluaa?

N47

Vierailija
71/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Ei kukaan nainen halua tulla huumatuksi ja raiskatuksi.

Ei niille naisille ole kerrottu etukäteen, mitä heille tapahtuu. Heille on kerrottu, että pääsevät käymään bändin juhlassa.

He ovat luultavasti kuvittlleet saavansa vaihtaa muutaman sanan idolinsa kanssa ja saavansa nimmarin ja selfien.

PS. Sinä et ole mikään nainen, vaan naisvihaaja palstamies, joka fantasioi raiskauksesta ja syyllistää siitä naisuhria päällepäätteeksi.

72/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niille naisille ole kerrottu etukäteen, mitä heille tapahtuu. Heille on kerrottu, että pääsevät käymään bändin juhlassa.

He ovat luultavasti kuvittlleet saavansa vaihtaa muutaman sanan idolinsa kanssa ja saavansa nimmarin ja selfien.

PS. Sinä et ole mikään nainen, vaan naisvihaaja palstamies, joka fantasioi raiskauksesta ja syyllistää siitä naisuhria päällepäätteeksi.

Mulleko puhut? Kaikkia nimittelysanoja onkin jo kuultu, mut tää naisvihaaja palstamies oli upouusi 😅

Ei, kyl mä nainen oon, mut mun fantasioita en kerro sulle.

Eikä se kysymys ees ollut et minkälainen nainen sinne haluaa vaan miksi nainen sinne haluaa.

Sitä vastasinkin aiemmin et varmaankin lapsenuskoinen nuori nainen, joka seulan läpi päästyään leijuu ja kuvittelee olevansa just se chosen one, jonka kanssa kaikki haluaa naimisiinkin. Ehkä päälle vielä suhteellisen huomionhakuinen. Hyvässä ja pahassa.

Mutta, että nimmaria hakemaan ja selfie, et usko tohon itsekään.

N47

Vierailija
73/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulleko puhut? Kaikkia nimittelysanoja onkin jo kuultu, mut tää naisvihaaja palstamies oli upouusi 😅

Eikä se kysymys ees ollut et minkälainen nainen sinne haluaa vaan miksi nainen sinne haluaa.

Sitä vastasinkin aiemmin et varmaankin lapsenuskoinen nuori nainen, joka seulan läpi päästyään leijuu ja kuvittelee olevansa just se chosen one, jonka kanssa kaikki haluaa naimisiinkin. Ehkä päälle vielä suhteellisen huomionhakuinen. Hyvässä ja pahassa.

N47

Eli jos artisti kutsuu sinut juhliin muiden fanien kanssa ennen keikkaa, niin sinä olisit 19-vuotiaana ilman muuta kuvitellut, että sinne juhliin mennään panopuuksi? Oikeasti? Melko epänormaalia. Useimmat menevät sinne saadakseen tavata livenä ihailemansa idolin. Ikävä yllätys on ollut, että vieraiden kännykät on systemaattisesti kerätty jo ovella pois.

Se huume on annettu juoman mukana näissä juhlissa ennen konserttia.

Sinne kopperoon järjestysmies on taluttanut valitun huumatun naisen keikan väliajalla.

Ymmärrätkö nyt? Yritä oikein kovasti. Ja ajattele, että se 19-vuotias voi olla sinun tyttäresi, jolla on vielä nalleja kotona huoneessaan.

74/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan tässä alotuksessa ei ollu kyse mistään tietystä bändistä/julkkiksesta, vaan yleisesti.

Joillain on tuo mielikuva jostain tietystä henkilöstä uutisoinnin perusteella ei nyt häviä millään päästä vaikka siitä ei aloituksessa ollut kyse eikä mainittu.

Av-palstan aloituksessa voi analysoida ja paheksua Tilliä kuinka paljon vaan jaksaa.

N47

75/89 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Eli jos artisti kutsuu sinut juhliin muiden fanien kanssa ennen keikkaa, niin sinä olisit 19-vuotiaana ilman muuta kuvitellut, että sinne juhliin mennään panopuuksi? Oikeasti? Melko epänormaalia. Useimmat menevät sinne saadakseen tavata livenä ihailemansa idolin. Ikävä yllätys on ollut, että vieraiden kännykät on systemaattisesti kerätty jo ovella pois.

Se huume on annettu juoman mukana näissä juhlissa ennen konserttia.

Sinne kopperoon järjestysmies on taluttanut valitun huumatun naisen keikan väliajalla.

Ymmärrätkö nyt? Yritä oikein kovasti. Ja ajattele, että se 19-vuotias voi olla sinun tyttäresi, jolla on vielä nalleja kotona huoneessaan.

Ensimmäiseen kysymykseen vastaan, että kyllä. Usko tai älä, mutta se on totta, eikä ollenkaan epänormaalia, koska ainakin pojista/miehistä koostuvat bändit on kautta aikojen haalineet nuoria naisia seuraansa ja kyllä, mm. seksin takia.

Jos mulla on/olisi tytär niin pidän kyllä huolen siitä, että se 19vuotiaana ymmärtää tällaisen aspektin lähtiessään/pyrkiessään bändibileisiin. Ja luotan siihen, että hän 19 vuotiaana tajuaa itsekin, että bändibileissä saatetaan nus.sia ihan muutenkin.

Tää sun jankkaus on niin offtopic, et ei jaksa.

N47

Vierailija
76/89 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naikkoset jotka tyrkyttää itseään eturiviin ovat niin valmiita jakamaan koko bändille.

Vierailija
77/89 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Mun käsityksen mukaan tässä alotuksessa ei ollu kyse mistään tietystä bändistä/julkkiksesta, vaan yleisesti.

Joillain on tuo mielikuva jostain tietystä henkilöstä uutisoinnin perusteella ei nyt häviä millään päästä vaikka siitä ei aloituksessa ollut kyse eikä mainittu.

Av-palstan aloituksessa voi analysoida ja paheksua Tilliä kuinka paljon vaan jaksaa.

N47

Sinä olet siinä väärässä. Aloitus koskee nimenomaan Rammsteinin skandaalia. Se tehtiin vauva.fi Aihe vapaalle sen jälkeen, kun uutisoitiin, että Lindemannilla on suck box.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009655521.html

Tapahtumatuottaja saksalaislehdelle: Rammsteinin lavan alla on Lindemannille tarkoitettu suck box

Sen uutisen jälkeen ap teki Lindemannin uhreiksi ilmoittautuneita naisia sheimaavan ja syyllistävän aloituksen, että "minkälainen nainen menee panettamaan itseään julkkiksen suck boxiin?" Ylläpito ei pyynnöistä huolimatta poistanut aloitusta vaan siirsi sen tänne.

Kåsittämätöntä, ettei tällaista naisvihaa ja raiskausten tai hyväksikäytön uhreja syyllistävää ja pilkkaavaa ketjua poisteta täältä.

Vierailija
78/89 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suck box? Joku boksi jossa kökitään ja random miehet tökkii kikkeleitä rei'istä? Vai?

Kuulostaa kyllä kämäseltä, ei kai kukaan tuollaiseen haluakaan? Jos joku harvinaisuus haluaa, niin täytyy olla jo kovan luokan fetissi.

Eli fetissiksi arvioisin, se on varmaan vastaus siihen "miksi". Fetissithän voivat olla aivan outojakin ja vaikuttaa muiden mielestä suorastaan ällöttäviltä tai vähintäänkin kyseenalaisilta.

Vierailija
79/89 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

Sinä olet siinä väärässä. Aloitus koskee nimenomaan Rammsteinin skandaalia. Se tehtiin vauva.fi Aihe vapaalle sen jälkeen, kun uutisoitiin, että Lindemannilla on suck box.

Tapahtumatuottaja saksalaislehdelle: Rammsteinin lavan alla on Lindemannille tarkoitettu suck box

Sen uutisen jälkeen ap teki Lindemannin uhreiksi ilmoittautuneita naisia sheimaavan ja syyllistävän aloituksen, että "minkälainen nainen menee panettamaan itseään julkkiksen suck boxiin?" Ylläpito ei pyynnöistä huolimatta poistanut aloitusta vaan siirsi sen tänne.

Kåsittämätöntä, ettei tällaista naisvihaa ja raiskausten tai hyväksikäytön uhreja syyllistävää ja pilkkaavaa ketjua poisteta täältä.

Aa tämä olikin joku tällainen homma. En kyllä osaa sanoa miksi menevät tuollaiseen, olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä on taustalla? Vai onko tosiaan fetissi? Fetissi statukseen ja tuntemattoman statusmiehen palvelemiseen? Haluaa ikään kuin orjaksi jollekin kuninkaalle viis siitä tykkääkö se sinusta, onko ees komea tai onko joku paljon vanhempi ja huonokäytöksinen jne. Kunhan vaan on "kuningas".

80/89 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

No, mutta se ei selviä tästä aloituksesta, että on AV:lta siirretty eikä aloituksessa mainita henkilöitä vaan vain suckbox, joka ei tiettävästi ole sen enempää kenenkään bändin tavaramerkki.

Aloituksessa, kun pohditaan miksi nainen sellaiseen haluaa hakeutua.

Mä en syyllistä yhtäkään raiskauksen uhria eikä tässä mun tarkoitus ole muutenkaan pilkata ketään. Tässä vaan keittiöpsykologeina pohditaan, et miksi naiset sinne hakeutuu.

Ainoa pilkkaaja ole sinä, joka nimittelet kirjoittelijoita, joilla on eri näkemys kuin sinulla sekä lisäksi Till Lindemannia, jota ei vielä kuitenkaan ole todettu syylliseksi yhtään mihinkään eikä tuomittu mistään.

Tosiasia on, että sinä et ole yhtään enempää oikeassa kuin minäkään. Me ei tiedetä mitään. Lehtijutut on siltikin vain lehtijuttuja. Ei tää ole kilpailu kuka on oikeassa ja kenellä on "oikeanpi" mielipide. Onneksi se ei ole vielä kiellettyä, vaikka moderaattori näitä kommentteja aika hyvällä prosentilla nyt sensuroi.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän