Minkälainen on paras kesäsää?
Nautitko pilvettömästä taivaasta vai pidätkö sateisesta kesäsäästä mieluiten. Entäpä lämpö? Mitä enemmän sen parempi vai mielummin 20 astetta tai jopa alempi?
Kommentit (259)
25 lämmintä ja auringonpaistetta vuorokauden ympäri. Kerran viikossa (maanantaisin) saisi olla kunnon kaatosade. Asunnossani oli eilen 30 lämmintä, mutta siedän sen nykyään näköjään todella hyvin, kun olen laihduttanut ja hankkinut lihaksia.
23 C ja aurinkoista
Ihan pieni tuulenvire.
30-35 on paras koska olen normaalipainoinen enkä mikään ihrakasa niinkuin nämä helteestä valittajat.
+32c täysi aurinko ja korkea ilman kosteus.
23 ja aurinko paistaa. Pieni tuulenvire.
Lähemmäs 50 astetta saisi olla. Ja korkea ilman kosteus. Eikä ilmalämpöpumppuja tai tuulettimia kenelläkään.
Oikein kunnollinen ukkosmyrsky ! Sellainen, että ojatkin kaatuu ja lakanapyykki lentää vaikkapa kirkon tapulitorniin. Ja akat juoksevat takit torvella Ukkoa pakoon,,,naapurin katto ja koirankoppi katoavat myrskyn mukaan... JES !
+20 astetta, puolipilvistä. Kesäsateet ovat tunnelmallisia <3
Loppukesästä illat ovat aivan ihania, varsinkin kun alkaa olla hämärää.
Vierailija kirjoitti:
30-35 on paras koska olen normaalipainoinen enkä mikään ihrakasa niinkuin nämä helteestä valittajat.
Trollihan sinä olet, mutta mulla painoindeksi 17, enkä tykkää helteestä :D
Hellesää on paras kun oon mökillä.
Täällä cityssä 20-25 astetta ja poutainen sää on itselleni ihanteellinen, jotta jaksaa tehdäkin jotain esim. töitä ja liikuntaa harrastaa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Hellehulluja yhdistävä tekijä on aggressiivisuus. Ootteko poltteneet aivonne auringossa kun noin kiukkuinen olo jatkuvasti?
30 ja aurinkoista ja ne ihanat kesäyöt kun lämpötila pysyttelee 25 asteen yläpuolella <3
T-paitakeli alkaa siellä 0-4 asteen tuntumilla
Kesä on 5-10 astetta, Gehenna 11-15 astetta, He l ve Tti +16
Jos sisällä tarkenee vallan hyvin t-paidalla +22 asteessa, miksi ihmeessä varjolämpötilan pitäisi olla ulkonakaan enempää? Auringonpaisteessa tulee joka tapauksessa kuuma.
Helteistä muka nauttivat ovat passiivista porukkaa, jotka viettävät mieluusti aikaansa hyvin ilmastoiduissa ravintoloissa ja kahviloissa vähäpukeisia ihmisiä tiiraillen.
Me liikunnalliset nautimme siitä, että jaksamme kesälläkin viettää aikaa ulkona järjellisissä lämpötiloissa.
Sataa koko ajan kesä-heinäkuun. Elokuussa puolipilvistä, satunnaisia sateita ja lämpötila 17C.
22C, puolipilvinen, hieman viilea tuuli että just pärjää t paidalla eikä tule hiki.
23-26 astetta, aurinkoista, joku poutapilvi saa olla. Kevyt, lämmin tuulenvire.