Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tyytymätön tai masentunut, mutta en ole koskaan oikeastaan halunnut elämältä juuri mitään. Se on vähän ikävää.

Vierailija
14.06.2023 |

Olisi ihanaa jos haluaisi vaikka perheen. Oikein henkensä edestä.

Elämäni on ihan kohtuullista. En koe paineita elää millään tietyllä tavalla joten jos keksisin jonkun hullunkin asian mitä haluaisin tehdä niin tekisin sen.

En vain halua oikein mitään.

N35

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaikelle ole nykyääm termi tai lokero tai dg, onko tälle

Vierailija
22/29 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nyt ole vaikea masennus? Se on ollut sulla aina niin pidät sitä perustilana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös että masennus vaikka ap kokee että ei ole masentunut

Vierailija
24/29 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla paloa. Elämän voi elää ilman sitäkin, ihan hyvän elämän. Eri asia jos on koko ajan tyytymätön. Silloin pitää yrittää muuttaa jotain.

Vierailija
25/29 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin myös että masennus vaikka ap kokee että ei ole masentunut

Masennustesti: https://mielipalvelut.fi/testit/masennustesti-masennuskysely-bdi-21/?gc…

Saan tästä pienimmät mahdolliset masennuspisteet. Toki tiesin sen jo itse mutta jos haluat tutustua mitä masennus oikeasti on niin suosittelen katsomaan.

ap

Vierailija
26/29 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
27/29 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan stoalaisen elämänviisauden alkuasteelta. Olet oikealla tiellä viisauteen ja mielenrauhaan!

Vierailija
28/29 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua oikein mitään, mutta olet terve ja sinulla on aikaa, ala tehdä jotain muiden hyväksi. Älä odota alkuun mitään mielihyvää itsellesi, vaan pyri vähentämään joidenkin muiden taakkoja. Tällaista voi tehdä monen vapaaehtoistyöjärjestön tai kansalaisverkoston puitteissa. Myös lähipiirissäsi tai asuinympäristössäsi voi olla ihmisiä, jotka tarvitsisivat apua.

En sano etteikö tämä olisi jalo idea, mutta ei ole kyse siitä että minulla olisi tylsää tai olisin tekemistä vailla. Minulla on työ, luottamustehtäviä, kilpaurheiluharrastus (2) ja vapaa-ajan asunto. Jos haluaisin (olisin siis todella sisäsyntyisesti motivoitunut tai innostunut) auttaa ihmisiä niin voisin heivata nuo ja ruveta auttamaan.

Ei minulla ole tylsää, tekemisen puutetta tai huono mielikuvitus. En vain oikein tunne mitään paloa tai intohimoa mihinkään mitä minulla on tai ei ole.

Et halua auttaa ketään muita?

Vierailija
29/29 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihannetilanteelta ettei halua mitään. Sehän kertoo siitä että sulla on riittävästi kaikkea mitä tarvitset?