Pakotin mieheni virtsaamaan istuma-asennossa
Ja mitä mies tekee! Kuseksii silti lattialle. Sanoi, että se kusi tulee lauteen välistä. VoiVI##u MINÄ SANOIN!
Alkaa pian mennä kunnolla hermo tähän kusisotkutouhuiluun. Taidan kohta pakata äijän tavarat ja heittää se pihalle. Mä en enää kestä!🤬
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Suitsin ekaa kautta, ja täytyy sanoa että kylläpä ihmetyttää tuo Meghanin ulkonäön morkkaaminen. Hänellähän oli tuohon aikaan lähes täydellinen vartalo. Todellakin löytyi vyötärö.
Joo mutta kävikö hän vessassa siististi vai roiskiko ympäriinsä? Ja mikä tärkeintä SUHISIKO?
Kannattais istua pöntöllä eikä lauteilla kusemassa
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vaimo jotain selittää kerran. Nykyään syö pillillä keittoa.
Veikkaan ettei sun vaimo uskalla paljon puhua sulle juuri mitään.
Kuse sä seisaalteen ja tahrikaa yhdessä vessan lattia. Samat tavat yhdistää.
Osta sille aikuisten vaipat, niinkuin vihjeenä siitä mikä on seuraava ratkaisu jos ei opi sisäsiistiksi
Vierailija kirjoitti:
Ota sitä niskavilloista ja pyöritä sen naama siinä omassa kusessaan. Eiköhän ala kusi osumaan pönttöön sen jälkeen
Ohje tarkoitettu tatuoidulle wt-naiselle.
Ap on provo todenäköisesti. Täällä käytiin asian tiimoilta keskustelua ja useampi nainen selitti miksei se onnistu fyysisesti.
:::::::::::::::::::::::::
Keskustelu on selvän rasistinen sillä kikkelin pään mitta pärsauykkoon ei ole sama kaikilla miehillä.
Saunan lauteilla on mukava lorottaa.
Mä en ymmärrä, miksi ei voisi istuallaan lorottaa, jos on jo sen verra vaivoja, ettei suihku yllä pyttyyn. Vessan ovenhan voi lukita, ettei kaveritkaan saa tietää asiasta.
Urea on monessa kosmetiikan tuotteessa käytetty raaka-aine. Jos laitat pöntön viereen keräysastioita. Myytte sitten vaikka lumenen tehtaalle
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva kun peniksen pää osuu vessanpönttöön istuallaan.
Inhempaa on, kun siittimen pää osuu pönttöön seisaallaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva kun peniksen pää osuu vessanpönttöön istuallaan.
Inhempaa on, kun siittimen pää osuu pönttöön seisaallaankin.
Mutta jos sen istualtaan saakin upotettua sinne pöntön vesipinnan alapuolelle, niin sittenhän se virtsantamistoimitus sujuu jopa äänettömästi !
Tämä selvitettiin meillä jo ennenkuin muutimme yhteen: se joka pissii niin että roiskii, siivoaa kylppärin ja pikkuvessan AINA. Meni perille. Mieheni opettaa myös poikiaan pissimään istuen.
Ja te vanhat ukot k-päät täällä: istuen pissiminen ei vie miehestä miehekkyyttä eikä ole homouden merkki!
Pienimunaiset miehet voivat kusta istualtaan, eihän ne ole edes miehiä. Miehellä pittää olla väh 20 centtii Munat muuten ei ole mies. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Isomuna miehet heittää kuumimmat löylylyt ja kertovat härskeimmät vitsit.
Mulle tuli vaimo jotain selittää kerran. Nykyään syö pillillä keittoa.