Mies kusi taas sänkyyn, mitä ...ua teen?
Eikä ollu millänsäkään, suunnilleen naureskelee vaan. Alkolla saattoi olla osuutta asiaan. Tienaa tosi hyvin ja ei oo paljoa muuta valittamista, hoitaa lapsiakin hyvin, joten en viittis nyt tän takia erota. Neuvoja? En kai oo ainoa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta muuten saa vedenpitäviä suojalakanoita, kaikkia kokoja, siis myös aikuistenkin parisänkyihin. Joten kyllä niille täytyy kysyntää olla, Ikea kun myy vain tavaraa mikä liikkuu.
Seurustelin joskus sairaanhoitajan kanssa. Ensimmäisenä yhteisenä iltana toi mukanaan töistä tuollaiset lakanat.
Kummastelin pikkuisen. Vaan kyllä se illan mittaan selvisi, miksi halusi varmistua toisen omaisuuden kuivana pysymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran, kun sammuu kännissä pue hänelle vaipat. Jos ei ole yhtään nolona herätessään aamulla vaipoissaan, niin sitten on kyllä melkoinen pokerinaama.
Itse asiassa järkevin neuvo tähän asti. Kuhan ostaa ne vielä miehen rahoilla. Joku täällä voi urputtaa, ettei aikuista miestä voi vaipppoihin pakottaa, mutta jos tuo on käytännössä tiedoton / ei pistä hanttiin, niin so what. Ja onhan näitä tapahtunut hurjempiakin juttuja, vrt Amber Heard vai oliko "turd" ja Johnny Depp. Täähän on nyt vielä kesyä.
Jos naiselle käy pikkuvahinko tai verta vähän vuotaa syystätai toisesta, niin se on ihan normaalia. Jos mies sössii, niin se sika joutaa vaihtoon samoin tein!!!
Vierailija kirjoitti:
"Tienaa tosi hyvin"
Miksi näiden provojen pitää aina olla näin ilmiselviä?
Koska noihinkin osa tarttuu innolla.
Vierailija kirjoitti:
"Tienaa tosi hyvin"
Miksi näiden provojen pitää aina olla näin ilmiselviä?
Jarmolla ei ole nyanssien tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt välttämättä trolli ole. Tosin ihmettelen miksi kysyisi apua vauvalta?
T: ihan hetken seurustellut tämän Espoo "miehen" kanssa. Sai olla lakanat, jotka kesti virtsaa ja oli erittäin ikävää herätä toisen virtsan tunteeseen.Terveiset vain Espooseen.
Voi muuten olla vaihtoehdot vähissä mistä apua kysyä. Suo li24 tuskin parempi. Ei varmaan nyt facessa tai instassa tällaisia kysellä omalla nimellä.
Paras vaihtoehto on testata ensin, johtuuko tuo alkoholista jättämällä se pois. Jos silti sattuu, niin lääkäriin. Ne ovat kuulleet kummenkiakin virtsanpidätyskykyongelmia.
Vaikka ei kuulosta todelta, että muka ihminen ei itse huolestuisi, jos kusee sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin saa squirtata.
Miettikää oikeasti, joku reppana on seiskalta pippeli puolikovana kirjoittelemassa näitä viestejä.
Hei ap. Tässä tulee asiatieto. Kun mies on nukkunut pari tuntia, kello soimaan ja mies vessaan. Sen jälkeen voi nukkua huoleti koko yön. Ei ole miehen vika, vaan kyseessä on elimellinen juttu. Tämä on varmaa.
Kalliiksi tulee tuollaiset huonekaluja eritteillään pilaavat, miehet tai naiset.
Sehän lemuaa kuselta ikuisesti nyt se runkopatja.
Pitäisiköhän heidän siirtyä nukkumaan Ikean parin kympin patjalle kylppäriin?
.
Surkimus se on ,koska tosimies kusee kattoon.
Mä lähinnä miettisin, että minkälainen myrkytystila tuossa pitää olla jo päällä ja olisin kyllä huolissani ja ottaisin asian puheeksi siltä kantilta. Vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähinnä miettisin, että minkälainen myrkytystila tuossa pitää olla jo päällä ja olisin kyllä huolissani ja ottaisin asian puheeksi siltä kantilta. Vakavasti.
Mies on alkoholisti, ei sen kummempaa.
Mulla oli yksi mies työkaveri tuollainen. Oltiin välillä samoilla työmatkoilla isommalla porukalla ja tämä mies oli kuulemma (kuulin sen vasta kun ekan kerran "olin palikalla") tunnettu siiitä, että oli useammin kuin kerranhumalapäissään kussut sänkyyn, kerran omaan matkalaukkuunsa kun oli niin sekaisin, että luuli olevansa vessassa.
Erään kerran sen huonekaveri tuli koputtelemaan ovelle, että voiko hän tulla teidän huoneen lattialle nukkumaan kun J kusi sänkyynsä eikä siellä huoneessa voi olla.
Se muuttuu vaan pahemmaksi, tuo on jo paha oire. Voi tulla väkivaltaiseksi seuraavaksi kun näkee harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ettei naiset kykene edes tuollaista alkeellista asiaa ratkomaan omatoimisesti ilman palstan apua...
No, suomalaisen naisen taso on tullut selväksi.
Mies kusee sänkyyn, ja ongelma on naisen?
Jos ei ole trolli, niin kannattaisi mennä lääkäriin tarkistuttamaan terveytensä, koska kyseessä voi olla vakava sairaus. Ekana tulisi mieleen diabetes tsi jokin neurologinen sairaus.
Kerta rahallinen hyötyminen, ja vielä lapsiakin hoitaa eli hyvä resurssi, niin varmaankin uit kusessa joka yö.
Mutta miesten hyötyjen laskelmoinnista tulee usein mieleen hevosmarkkinat. yök, naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on alkoholisti, ei sen kummempaa.
Mulla oli yksi mies työkaveri tuollainen. Oltiin välillä samoilla työmatkoilla isommalla porukalla ja tämä mies oli kuulemma (kuulin sen vasta kun ekan kerran "olin palikalla") tunnettu siiitä, että oli useammin kuin kerranhumalapäissään kussut sänkyyn, kerran omaan matkalaukkuunsa kun oli niin sekaisin, että luuli olevansa vessassa.
Erään kerran sen huonekaveri tuli koputtelemaan ovelle, että voiko hän tulla teidän huoneen lattialle nukkumaan kun J kusi sänkyynsä eikä siellä huoneessa voi olla.Se muuttuu vaan pahemmaksi, tuo on jo paha oire. Voi tulla väkivaltaiseksi seuraavaksi kun näkee harhoja.
Niin joo voi olla näinkin...Itse mietin vaan, että laskenut allensa, ollut siis sammunut tms.
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee tuollaiset huonekaluja eritteillään pilaavat, miehet tai naiset.
Sehän lemuaa kuselta ikuisesti nyt se runkopatja.
Pitäisiköhän heidän siirtyä nukkumaan Ikean parin kympin patjalle kylppäriin?
.
Uusien hankinta ei taida olla ongelma tässä tapauksessa, koska ap:n mieshän "tienaa tosi hyvin".
1) Miehesi on ääliö
2) Itsepä olet hänet valinnut. Vakka on kantensa valinnut.
3) Oikein alleviivaat tätä kysymällä tällaisesta päivänselvästä asiasta neuvoa vauvapalstalta.