Mies kusi taas sänkyyn, mitä ...ua teen?
Eikä ollu millänsäkään, suunnilleen naureskelee vaan. Alkolla saattoi olla osuutta asiaan. Tienaa tosi hyvin ja ei oo paljoa muuta valittamista, hoitaa lapsiakin hyvin, joten en viittis nyt tän takia erota. Neuvoja? En kai oo ainoa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Squirttaajavaimon unelmien mies!
Ei se ole kusta, vaan se on ejakulaationestettä ja tulee Skenen rauhasista myös miehillä , sillä sukupuolierojahan ei ole
Vierailija kirjoitti:
No vaihat ne v--un lakanat ja piät turpas kii!
Näillä tämmöisillä kommentoijilla ei vissiin ole kukaan koskaan kussut sänkyyn, koska siinä ei mene vaan sänky vaan pahimmillaan patjakin vaihtoon.
Meillä ei onneksi mies kuseskele sänkyyn, mutta lapsille on vahinkoja sattunut, eikä naurata, kun lakanan ohella menee patjan päällisetkin pesuun ja huonolla tuurilla imeytyy patjaan saakka. Pienestä vauvasta nyt ei litratolkulla tavaraa tule, eikä se haisekaan oikein millekään, mutta kun iso ihminen lorottelee kännikuset sänkyyn, niin siitä tulee aika kallis paukku. Sitä patjaa ei mikään pelasta, jos patjaan saakka imeytyy.
Mun mies oksensi kännissä sängyn laidalta lattialle. Arvatkaa siivosinko? No en. Ne kuivuneet mähmät sai olla sängyn laidalla, sen puolella. Ei ne mua haitannu. Lattiaa se vähän luuttusi.
Korjatkaa se miehen sukupuoli naiseksi. Sen jälkeenhän pieni falskaaminen on vain itsenäisen ihmisen rohkea ja parisuhdetta piristävä teko
Seuraavan kerran, kun sammuu kännissä pue hänelle vaipat. Jos ei ole yhtään nolona herätessään aamulla vaipoissaan, niin sitten on kyllä melkoinen pokerinaama.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oksensi kännissä sängyn laidalta lattialle. Arvatkaa siivosinko? No en. Ne kuivuneet mähmät sai olla sängyn laidalla, sen puolella. Ei ne mua haitannu. Lattiaa se vähän luuttusi.
Onko todellista? Nukut siis makuuhuoneessa, jonka sängyssä on miehesi oksennusjämiä, vaikkakin toisella puolella sänkyä? Arvosta itseäsi enemmän.
Ikeasta muuten saa vedenpitäviä suojalakanoita, kaikkia kokoja, siis myös aikuistenkin parisänkyihin. Joten kyllä niille täytyy kysyntää olla, Ikea kun myy vain tavaraa mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todellista? Nukut siis makuuhuoneessa, jonka sängyssä on miehesi oksennusjämiä, vaikkakin toisella puolella sänkyä? Arvosta itseäsi enemmän.
Kaikki naiset ovat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta muuten saa vedenpitäviä suojalakanoita, kaikkia kokoja, siis myös aikuistenkin parisänkyihin. Joten kyllä niille täytyy kysyntää olla, Ikea kun myy vain tavaraa mikä liikkuu.
Naisilla on usein pidätysvaikeuksia porsittuaan.
Eikö sinua porsittu, vaan miten tulit maalimaan?
No olet todellakin ainoa! Mä en koskaan olis aikuisen miehen kanssa joka kusee sänkyyn!
Kuinka hyvä isä on jos yhtenään kusee sänkyyn kännissä ? Vai rahako puhuu niin paljon? Kuulostaa et alko voi olla ongelma..
Vierailija kirjoitti:
Paskanna sinä kostoksi siihen samaan sänkyyn.
...teen sulle temput ja paskannan porealtaaseen...
Vierailija kirjoitti:
No olet todellakin ainoa! Mä en koskaan olis aikuisen miehen kanssa joka kusee sänkyyn!
Jättäisit siis vanhanakin puolison ja lastenlastes isoisän pitkän liiton jälkeen jos tää sairastuis vakavasti?!? Mutta jos sulle tulis vikaa, esim. MS-tauti tai epilepsia tms niin miehen pitäis vain ymmärtää ja ruveta sun omaishoitajaksi. Tasapuolista ja kuvaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä isä on jos yhtenään kusee sänkyyn kännissä ? Vai rahako puhuu niin paljon? Kuulostaa et alko voi olla ongelma..
Miten niin yhtenään?!? Kuka sellaista on väittänyt? Vai muuttuuko täällä jutut kuin ns rikkinäisestä puhelimessa...
Tee vastaisku ja paskanna lakanoihin.
Olisiko sillä virtsatieinfektio tai eturauhanen alkanut vaivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on usein pidätysvaikeuksia porsittuaan.
Nyt se kielletään ja väitetään ejakuloinniksi, vaikka ihan silkkaa kusta se on.
Parhaimmat on Miesten Tena Housu vaipat. Läytyy marketit ja apteekit. Kirjain koko,kuin alushousuissa S.M. L. jne.Pitää myös ulosteen jos hänellä vatsa kuralla?Vastavia on naisille lukee Naisten Tena housuvaipat ja myös koot kirjaimilla S.M. L. jne