Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kusi taas sänkyyn, mitä ...ua teen?

Justiinako
14.06.2023 |

Eikä ollu millänsäkään, suunnilleen naureskelee vaan. Alkolla saattoi olla osuutta asiaan. Tienaa tosi hyvin ja ei oo paljoa muuta valittamista, hoitaa lapsiakin hyvin, joten en viittis nyt tän takia erota. Neuvoja? En kai oo ainoa?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovitettua froteeta ja/tai aikuisten inkontinenssisuojia.

Parhaimmat on Miesten Tena Housu vaipat. Läytyy marketit ja apteekit. Kirjain koko,kuin alushousuissa S.M. L. jne.Pitää myös ulosteen jos hänellä vatsa kuralla?Vastavia on naisille lukee Naisten Tena housuvaipat ja myös koot kirjaimilla S.M. L. jne

Vierailija
42/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Squirttaajavaimon unelmien mies!

Ei se ole kusta, vaan se on ejakulaationestettä ja tulee Skenen rauhasista myös miehillä , sillä sukupuolierojahan  ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaihat ne v--un lakanat ja piät turpas kii!

Näillä tämmöisillä kommentoijilla ei vissiin ole kukaan koskaan kussut sänkyyn, koska siinä ei mene vaan sänky vaan pahimmillaan patjakin vaihtoon.

Meillä ei onneksi mies kuseskele sänkyyn, mutta lapsille on vahinkoja sattunut, eikä naurata, kun lakanan ohella menee patjan päällisetkin pesuun ja huonolla tuurilla imeytyy patjaan saakka. Pienestä vauvasta nyt ei litratolkulla tavaraa tule, eikä se haisekaan oikein millekään, mutta kun iso ihminen lorottelee kännikuset sänkyyn, niin siitä tulee aika kallis paukku. Sitä patjaa ei mikään pelasta, jos patjaan saakka imeytyy.

Vierailija
44/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oksensi kännissä sängyn laidalta lattialle. Arvatkaa siivosinko? No en. Ne kuivuneet mähmät sai olla sängyn laidalla, sen puolella. Ei ne mua haitannu. Lattiaa se vähän luuttusi.

Vierailija
45/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa se miehen sukupuoli naiseksi. Sen jälkeenhän pieni falskaaminen on vain itsenäisen ihmisen rohkea ja parisuhdetta piristävä teko

Vierailija
46/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun sammuu kännissä pue hänelle vaipat. Jos ei ole yhtään nolona herätessään aamulla vaipoissaan, niin sitten on kyllä melkoinen pokerinaama.

Vierailija
47/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oksensi kännissä sängyn laidalta lattialle. Arvatkaa siivosinko? No en. Ne kuivuneet mähmät sai olla sängyn laidalla, sen puolella. Ei ne mua haitannu. Lattiaa se vähän luuttusi.

Onko todellista? Nukut siis makuuhuoneessa, jonka sängyssä on miehesi oksennusjämiä, vaikkakin toisella puolella sänkyä? Arvosta itseäsi enemmän.

Vierailija
48/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta muuten saa vedenpitäviä suojalakanoita, kaikkia kokoja, siis myös aikuistenkin parisänkyihin. Joten kyllä niille täytyy kysyntää olla, Ikea kun myy vain tavaraa mikä liikkuu.

Vierailija
49/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellista? Nukut siis makuuhuoneessa, jonka sängyssä on miehesi oksennusjämiä, vaikkakin toisella puolella sänkyä? Arvosta itseäsi enemmän.

Kaikki naiset ovat tuollaisia.

Vierailija
50/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta muuten saa vedenpitäviä suojalakanoita, kaikkia kokoja, siis myös aikuistenkin parisänkyihin. Joten kyllä niille täytyy kysyntää olla, Ikea kun myy vain tavaraa mikä liikkuu.

Naisilla on usein pidätysvaikeuksia porsittuaan.

Vierailija
51/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua porsittu, vaan miten tulit maalimaan?

Vierailija
52/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet todellakin ainoa! Mä en koskaan olis aikuisen miehen kanssa joka kusee sänkyyn!

Vierailija
53/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvä isä on jos yhtenään kusee sänkyyn kännissä ? Vai rahako puhuu niin paljon? Kuulostaa et alko voi olla ongelma..

Vierailija
54/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanna sinä kostoksi siihen samaan sänkyyn.

...teen sulle temput ja paskannan porealtaaseen...

Vierailija
55/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet todellakin ainoa! Mä en koskaan olis aikuisen miehen kanssa joka kusee sänkyyn!

Jättäisit siis vanhanakin puolison ja lastenlastes isoisän pitkän liiton jälkeen jos tää sairastuis vakavasti?!? Mutta jos sulle tulis vikaa, esim. MS-tauti tai epilepsia tms niin miehen pitäis vain ymmärtää ja ruveta sun omaishoitajaksi. Tasapuolista ja kuvaavaa.

Vierailija
56/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvä isä on jos yhtenään kusee sänkyyn kännissä ? Vai rahako puhuu niin paljon? Kuulostaa et alko voi olla ongelma..

Miten niin yhtenään?!? Kuka sellaista on väittänyt? Vai muuttuuko täällä jutut kuin ns rikkinäisestä puhelimessa...

Vierailija
57/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vastaisku ja paskanna lakanoihin.

Vierailija
58/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sillä virtsatieinfektio tai eturauhanen alkanut vaivata?

Vierailija
59/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein pidätysvaikeuksia porsittuaan.

Nyt se kielletään ja väitetään ejakuloinniksi, vaikka ihan silkkaa kusta se on.

Vierailija
60/108 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00344

Virtsankarkailu, virtsainkontinenssi (miehet)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi