Miten saada mies kesän aikana
Kommentit (49)
Joo mäkin haluan. Sekoon kohta näitten halujeni kanssa, mutta en halua mitään random panoja vaan oman kullan.
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä haet?
Itselleni sopivaa :)
n46 sivusta kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin haluan. Sekoon kohta näitten halujeni kanssa, mutta en halua mitään random panoja vaan oman kullan.
Laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä haet?
Sellaista mitä 90% naisista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä haet?
Jäkä jäkä jää. Kysyin aloittajalta
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Nyt lopetat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä haet?
Eli, olet valmis jakamaan tämän muiden kanssa. Voi pojan kulliparkaa....
Minulle soitti vanha ihastus ja halusi minut takaisin, kun oli ensin selvittänyt mitä haluaa elämältään. En voisi olla onnellisempi. Olen nainen.
Tsemppiä etsintään.
Pukeudu mieheksi ja mene Prideen.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu mieheksi ja mene Prideen.
Ei toimi noin
Varmin keino tuntuu olevan se että kieltää haluavansa mitään. Aina nämä "en halunnut suhdetta mutta oho olllaan oltu naimisissa sata vuotta" -tyypit löytää jonkun.
Kukkamekko päälle ja punaa huuliin. Sitten terassille miehiä katsastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuija!
Etsitkö kumppania. Harmillista siinä on ennustamattomuus, sattumanvaraisuus. Tuolla jossain olisi kaikille kympin mätsejä, mutta heitä ei koskaan kohtaa.
Voit parantaa löytymistä käyttämällä treffifoorumeita. Olennaista siellä on olla rehellinen ja sopivasti avoin.
Kesällä ihmiset ovat liikkeellä. Menemällä mukaan kesämenoon kohtaamisia varmasti syntyy.
Anna pikkukohtaamisille mahdollisuus. Eräs tuttu nainen tapasi elämänsä miehen bussipysäkille. Tuollaiset tilanteet edellyttävät nopeutta ja heittäytymistä. Itse olen heittänyt hukkaan monta tällaista törmäämistä.
Oo se joka hihkuu karaokessa hyvä Esko vaikka et oikeesti tunne Eskoa.
Kesäkollia se on hakemassa. Syksyn viileet ilmat ja pimeys tulee, niin kolli heitetään mäjelle kuin käytetty tiskirätti :(
Vierailija kirjoitti:
%3D%3D
LAIHDUTA