Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laihdu vaikka yritän urheilla

Nainen
14.06.2023 |

Minulla on hyvä ruokahalu. Haluaisin kauniin vartalon. Ylipainoa on ainakin 20 kg. Miksei ei ole olemassa halpaa laihdutuslääkettä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä ruokaa pitkin päivää vaikka pieninä annoksina. Paljon vihreitä kasviksia, herneenpalkoja, vähärasvaista kanaa ja kalaa, maustamatonta jogurttia, pähkinöitä ja siemeniä. Avokado on hyvä pitämään kylläisenä pitkään (jos siitä tykkää). Rasvatonta raejuustoa ym. Luovu liiallisesta herkuttelusta, jätä pullat, kakut, keksi ja karkit pois ja jos makeaa tekee mieli niin syö vaikka kuivattuja hedelmiä ym. keksi niiden tilalle joku terveellisempi vaihtoehto.

Vierailija
22/25 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikspäkki tehdään keittiössä.

Ainoa millä on merkitystä on se että syöt vähemmän kuin kulutat.

Eikä 20 kg ylipainoa lähde hetkessä vaan se on kuukausien tai vuosien työmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt ollut kipeän nilkan kanssa vkon himassa. Ei jokapäiväistä lenkkiä, ei jumppia, ei edes portaiden kapuamista. Samat ruoat kuin aina. Tulos: paino tasan sama kuin aina, ei enemmän ei vähemmän! Luulin että tulisi pari kiloa lisää.

Vierailija
24/25 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva ihminen pystyy syömään itseään läskiksi terveellisellä ruoalla. Ongelma tulee sitten kun aletaan vetämään herkkuja ja alkoholia liian usein niin niistä ne ylimääräiset kalorit kertyy. Liikunta auttaa vähän muttei juuri kukaan tavallinen ihminen pysty/jaksa/kerkeä liikkumaan niin paljon että se voittaisi surkean ruokavalion.

Vierailija
25/25 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vartalo? Mitä tarkoitat tällä? Esim minä joudun pitämään itseni alipainoisena, jotta vartaloni näyttäisi kauniilta omasta mielestäni. Olen sitä tyyppiä, jolle kaikki kilot kertyvät mahaan. Moni ylipainoinen näyttää mielestäni paljon kauniimmalta kuin minä. Heillä on vyötärö, jonka minä saavutaan vain pysymällä alipainoisena.

Lihastreeni, jolla saat muotoja peppuun ja reisiin.