Jos saisit tietää, että miehesi onkin sarjamurhaaja, niin mitkä olisivat ne varoitusmerkit jotka sinun olisi pitänyt huomata?
Kommentit (93)
Hmm. Sellainennaisen ja miehen välisen seksuaalikemian puute. Ei siis tuntunut kiihottuvan minusta lainkaan, seksi oli jotenkin todella hankalaa ja hänellä lerpahti usein kesken kaiken. Jos exäni nyt paljastuisi joksikin seksuaalisarjamurhaajaksi, päättelisin tietysti ettei hän saanut tavallisesta seksistä mitään irti, koska tarvitsi kiihottuakseen väkivaltaa ja suolenpätkiä.
Mieheni käy frisbeegolfaamassa eri kentillä. Eli hiippailee metsissä eikä tiedä, monelta tulee kierrokselta kotiin. :D
Nyt alkoivat kirjoittajat saada jutun jujusta kiinni. Lisää!
Ymmärtää kuinka kaavamaisesti ajattelette ja pystyy helposti esittämään kaikkia typeriä stereotypioita, joiden mukaan pidätte häntä kunnon miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Nosto!
Ai, sen viime yönä puutarhaanne haudatun ruumiinko?
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaajat on yleensä syrjäytyneitä sinkkumiehiä, joilla ei ole normaaleja ihmissuhteita, joten tuskin olisi kenenkään mies. Äitiensä helmoissa usein asuvat.
Päinvastoin. Sosiopaatit usein korkeissa asemissa.
Katsopa dokkarit Ted Bundysta ja muista vastaavista. Ovat olleet erittäin sosiaalisesti taitavia hurmureita.
Mm; rehtoreita, poliiseja, lääkäreitä, virkamiehiä jne.
Mä olen jo eronnut onnellisesti useampi vuosi sitten. Mutta rehellisesti sanottuna en olis ollenkaan yllättynyt jos paljastuis jotain tuollaista
Tunnekylmä, jopa hieman psykopaattisia piirteitä omaava. Valehteleva, peittelevä, puhumaton. Paljon työmatkoja. Rakasti väkivaltaista ja pelottavaa kirjallisuutta ja elokuvia Vaikutelma siitä että miehellä ei ole omaatuntoa ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo eronnut onnellisesti useampi vuosi sitten. Mutta rehellisesti sanottuna en olis ollenkaan yllättynyt jos paljastuis jotain tuollaista
Tunnekylmä, jopa hieman psykopaattisia piirteitä omaava. Valehteleva, peittelevä, puhumaton. Paljon työmatkoja. Rakasti väkivaltaista ja pelottavaa kirjallisuutta ja elokuvia Vaikutelma siitä että miehellä ei ole omaatuntoa ollenkaan
Johtavassa asemassa oleva, karismaattinen ja intensiivinen. Ja toisinaan aivan uskomattoman pelottava, mieheen ilmestyi välillä ikään kuin toinen persoona joka otti hänestä vallan sopivana hetkenä
Polttaa roskia tynnyrissä ja on paljon ylitöissä
Olisi kyllä hauska kokeilu tällainen, että mitä sanoisivat läheiset ja naapurit itse kustakin, kun muka paljastuisi murhamieheksi. :D
Koulutus, ammatti ja harrastukset. Ei oikeastaan tulisi kovinkaan suurena yllätyksenä.
Onhan toi nyt ihan tunteeton ja kiinnostunut veitsistä. Koittaa kuitenkin toimia oikein ja normaalisti, niin en nyt ole katsonut tarpeelliseksi lähteä eri teille.
On vahvasti kiinnostunut sarjamurhaajista, katoamistapauksista jne. Syrjäänvetäytyvä, tavallaan aika huomaamaton tapaus. Osaa kuitenkin myös herättää olemuksellaan luottamusta. Käy usein yöllisillä kävelyillä.
Vierailija kirjoitti:
Omistaa pakettiauton.
Olisiko siellä metsästysvälineitä ja iso pakastin, vaikkei mies metsästä eikä pakastinta saa avata?
Veli on. Tiesin jo heti lapsuudesta asti. Ei omannut empatiaa saati ystävällisyyttä ilman vastiketta. Väkivaltainen ja nopea hermostumaan. En koskaan ole luottanut tyyppiin.
Outo huumori, salaiset retket, vaatteet heti koneeseen niiltä palattua, mykkyys, naarmut ja ruhjeet, kummalliset kaudet, joista rauhoittuu kun on reissuillaan, niillä mukana ehkä kaveri, jota ei esitellä...
Mieheni siis tutkisi itsensä tekemiään rikoksiaan ;)
Oma mies on taitava käsittelemään veitsiä, hänellä on pakettiauto ja meilläkin on pakastimessa paljon lihaa.