Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö tätä mekkoa?

Vierailija
14.06.2023 |

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/mekot-hameet/mekot/kuviollinen-mek…

Iso miinus, koska hihaton, mutta ajattelin jotain mekon väriä toistavat, tai mustaa, istuvaa t-paitaa alle...tuo vain vetoaa tuo kangas minuun kovasti ja kokemuksesta tiedän, että koko L on sopiva.

170cm/75kg.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoisesi ja en pitäisi koska se on tylsä.

Minä suorastaan rakastuin tuohon kankaaseen, siksi sen hankinkin. Mustia mekkoja minulta löytyy useita, ennemmin sanoisin sellaisesta, että tylsä, vaikka sekin tosin riippuu mallista, asusteista jne.

Ap

Vierailija
42/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin, ja taidankin mennä myymälään kokeileman, miten istuu mulle.

Käy nopsaan, ainakin omassa lähiliikkeessäni olivat vähissä ja loppukin.

Ja netin kauttahan näet löytyykö ja mitä kokoa omastasi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska tuo malli tekee minut lihavan näköiseksi. Tai siis korostaa isouttani.

176/80

Jatkan: mallit, joissa korostetaan vyötäröä, hoikistavat. Olen mallia tiimalasi näillä I70-rinnoilla.

Vierailija
44/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska tuo malli tekee minut lihavan näköiseksi. Tai siis korostaa isouttani.

176/80

Tuota minäkin hieman mietin, mutta päätin että niin ei ole enkä anna sen häiritä, jos niin olisikin ja jotenkin tuo ostamani aluspaita "muuttaa" sitä paremmaksi. Tuo kangas yksinkertaisesti vei sydämeni ja se on ihanan vilpoinen, liehuva ja kesäinen😍

Jotenkin ristiriitaista, että ylipäätään suunnitellaan, valmistetaan ja myydään vaatteita jotka jostain syystä "olevinaan" olisivatkin negatiivinen juttu kantajalleen, en ymmärrä.

Ap

Vierailija
45/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176/80

Tuota minäkin hieman mietin, mutta päätin että niin ei ole enkä anna sen häiritä, jos niin olisikin ja jotenkin tuo ostamani aluspaita "muuttaa" sitä paremmaksi. Tuo kangas yksinkertaisesti vei sydämeni ja se on ihanan vilpoinen, liehuva ja kesäinen😍

Jotenkin ristiriitaista, että ylipäätään suunnitellaan, valmistetaan ja myydään vaatteita jotka jostain syystä "olevinaan" olisivatkin negatiivinen juttu kantajalleen, en ymmärrä.

Ap

Eiköhän se riipu kantajan vartalon muodosta.

Vierailija
46/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176/80

Ap

Eiköhän se riipu kantajan vartalon muodosta.

Toki, mutta tuokin mekko on ns plussamalliston mekko eli voisi olettaa ettei kys mallistoon tehtäisi mitään mikä entisestään isontaisi kantajaansa, tosin se L-koko joka itselleni hyvä ja jonka ostin oli vastaavaa kokoa kuin ns normimalliston pari mekkoa samassa koossa, mutta jotka jätin kauppaan, koska tuo kangas vei voiton.

Minä kurkkaan tällä tavalla välillä "yli rajojen" vaatteita, esim. myös miesten osastolta.

Ap

Vierailija
47/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin! Nätti on, laittaisin lisäksi jonkin keveän jakun (koska minulla"allit").

Vierailija
48/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi itse, mutta tykkäisin mekosta, jos näkisin sen jonkun muun päällä.

Vierailija
49/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli näyttää kivalta, tosin hiattoman kanssa käyttäisin jotain yläosaa. Kuviokuosikin kaunis jollakin muulla, itse käytän yksivärisiä yleensä vaan

Vierailija
50/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin ja pidänkin:) Mulla on juuri tuon tyyppinen mekko kokoa xs ja se on tosi upea. Älä pilaa kokonaisuutta pukemalla t-paitaa alle:)

Vierailija
51/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ja mulla on samantyylinen mekko kaapissa. Mä en myöskään pidä hihattomista mekoista, mutta pelastan ne käyttämällä boleroa. Mulla on varmaan kymmenen boleroa ja mies valittaa, että miksi mun vaatteet ovat pelkkiä hihoja. :D

Vierailija
52/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näytän jotenkin vajaalta kukkakuoseissa.

Vierailija
53/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä tuli vinkkaamaan, että sinä joka olet tuon hankkinut niin saat aikalailla erilaisen kokonaisuuden, kun käytät mekon kanssa välillä vyötä!

Itselläni sattui olemaan eräs Miss Windy shopista tilattu vihreä mekko joka yläosastaan tyköistuva, vyötäröllä vyö ja alaosasta laskeutuu kellohelmaisesti ja vyö on irrotettava n.2cm levyinen ja tietty säädettävä.

Vyön väri toistaa tämän mekon vaaleampaa vihreätä ja kun kokeilin sitä tuon tähän linkkaamani mekon kanssa niin a'vot, aivan ihanan näköinen ja helmat oikein heiluu😍.

Ap

Vierailija
54/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaalta?

Vierailija
55/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, liian tätimäinen ja huonon mallinen.

Vierailija
56/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaalta?

Vammaiselta.

Vierailija
57/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pitää. Ei imartele vartaloani, mutta löysä kesäkaapu on paras vaate kuumalla kelillä. Ulkonäöstä viis.

Vierailija
58/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhukirjava säkki. Ei jatkoon.

Vierailija
59/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAUTSI WAU kunnon mummorätti sille kaveripiirin pyöreimmälle muidulle <3

Vierailija
60/72 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea säkki. Pitäisin tota vaan jos olisin ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän