Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö tätä mekkoa?

Vierailija
14.06.2023 |

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/mekot-hameet/mekot/kuviollinen-mek…

Iso miinus, koska hihaton, mutta ajattelin jotain mekon väriä toistavat, tai mustaa, istuvaa t-paitaa alle...tuo vain vetoaa tuo kangas minuun kovasti ja kokemuksesta tiedän, että koko L on sopiva.

170cm/75kg.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian räikeä, mustavalkoinen muistuttaa seeprakuviointia.  Hurahdan välillä kuvioihin, mutta jäävät pitämättä, kun niitä on vaikea yhdistellä muihin vaatteisiin.

Vierailija
22/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, vaikka olen lihava, niin istuvuutta pitäisi olla vähän enemmän. En pidä säkkimäisistä vaatteista, ne entisestään lihottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, kävin ostamassa sen ja kuten arvelinkin niin koko L oli hyvä, seur koko olisi ollut sellainen "säkkimäinen", mutta tuo on just hyvä, istuu rintojen kohdalta hyvin ja laskeutuu nätisti ja "kapeasti" eikä telttamaisesti.

Ihanan näköinen, kun kassista sitä matkalla hypistelin auringon säteiden siihen osuessa.

Ap

Vierailija
24/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole raskaana ja olen 187 senttinen mies.

Vierailija
25/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin, jos tuon saisin, mutta en ostaisi itse.

Vierailija
26/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kiva, unohda ne paitaviritykset ja nauti kesästä!

Joo ei mitään t-paitoja alle, näyttää tunkkaiselta. Mä murehdin nuorena käsivarsiani, todellisuudessa niissä ei ollut, eikä ole vieläkään mitään vikaa. Nykyään käytän huoletta hihattomia, vaikka tasan tarkkaan käsivarsissa on enemmän löllöä kuin silloin joskus pari-kolmekymppisenä, mutta aivan sama. Jos jotakuta häiritsee niin ei ole mun ongelma.

Vierailija
27/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kyllä kukkakuvioista. Se toinen kuvio ei miellyttänyt. Malli on vähän kaapumainen, mutta kuumalla säällä väljä vaate on mukava. Onhan tuo ollut suosittu mekko, kun monet koot on myyty loppuun.

Vierailija
28/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko sopisi pahimpaan talvi-kaamospäivään - ei muuten. Hyppii enemän kuin terhakaasti silmille. 

Vierailija
29/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska en ole raskaana ja olen 187 senttinen mies.

Kyllä - ja olen sinua 7 cm pidempi ja RASKAANA!

Voisin mennä tuo mekko päällä KINKY-bileisiin eli sopisin justiinsa pukukoodiin enemmän kuin hyvin. 

Vierailija
30/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuosi, oikein nätti ja puuvillaa.

Tuon kanssa kävisi myös bolero. Ei vihreä.

Vierailija
31/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä rääsy, en koskaan pukisi tuollaista. Todennäköisesti aloittaja on lihava, lihavat käyttää tuollaisia.

Vierailija
32/72 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, that's mank.

Vierailija
33/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian räikeä, mustavalkoinen muistuttaa seeprakuviointia.  Hurahdan välillä kuvioihin, mutta jäävät pitämättä, kun niitä on vaikea yhdistellä muihin vaatteisiin.

Räikeä? Eikös kesällä ole ihania kaikki värit ja jos tuon asustaa maltilla eli esim.valkoiset kengät ja vaikkapa punottu vaalea kesäveska niin oikein hyvä.

Vierailija
34/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko mutta älä mitään paitaa pistä alle. Tulee Pikkukakkosen juonaja-vibat sillä tavalla.

Vierailija
35/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun en käytä hameita enkä mekkoja.

Vierailija
36/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin, ja taidankin mennä myymälään kokeileman, miten istuu mulle.

Vierailija
37/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä mekko on ihanan pirteä ja kesäisen näköinen, tykkään. Malli vain ei sovi itselleni, noin ylhäältä alkava helman rypytys lihottaa ja saa näyttämään muumimammalta, vaikka olen hoikka. Joskus olen tilannut eri verkkokaupasta vastaavia mekkomalleja sovitukseen ja jouduin palauttamaan ne kaikki. 

Vierailija
38/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoisesi ja en pitäisi koska se on tylsä.

Vierailija
39/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti mekko mutta älä mitään paitaa pistä alle. Tulee Pikkukakkosen juonaja-vibat sillä tavalla.

No, voisi kai sitä pahempiakin viboja tulla..

En aio ilman kuvailemaani aluspaitaa pitää joten "Piiikkukakkosen pooosti"

Ap

Vierailija
40/72 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tuo malli tekee minut lihavan näköiseksi. Tai siis korostaa isouttani.

176/80

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan