Pitäisitkö tätä mekkoa?
https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/mekot-hameet/mekot/kuviollinen-mek…
Iso miinus, koska hihaton, mutta ajattelin jotain mekon väriä toistavat, tai mustaa, istuvaa t-paitaa alle...tuo vain vetoaa tuo kangas minuun kovasti ja kokemuksesta tiedän, että koko L on sopiva.
170cm/75kg.
Kommentit (72)
En pitäisi, vaikka olen lihava, niin istuvuutta pitäisi olla vähän enemmän. En pidä säkkimäisistä vaatteista, ne entisestään lihottavat.
Kiitos kommenteista, kävin ostamassa sen ja kuten arvelinkin niin koko L oli hyvä, seur koko olisi ollut sellainen "säkkimäinen", mutta tuo on just hyvä, istuu rintojen kohdalta hyvin ja laskeutuu nätisti ja "kapeasti" eikä telttamaisesti.
Ihanan näköinen, kun kassista sitä matkalla hypistelin auringon säteiden siihen osuessa.
Ap
En, koska en ole raskaana ja olen 187 senttinen mies.
Pitäisin, jos tuon saisin, mutta en ostaisi itse.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kiva, unohda ne paitaviritykset ja nauti kesästä!
Joo ei mitään t-paitoja alle, näyttää tunkkaiselta. Mä murehdin nuorena käsivarsiani, todellisuudessa niissä ei ollut, eikä ole vieläkään mitään vikaa. Nykyään käytän huoletta hihattomia, vaikka tasan tarkkaan käsivarsissa on enemmän löllöä kuin silloin joskus pari-kolmekymppisenä, mutta aivan sama. Jos jotakuta häiritsee niin ei ole mun ongelma.
Pitäisin kyllä kukkakuvioista. Se toinen kuvio ei miellyttänyt. Malli on vähän kaapumainen, mutta kuumalla säällä väljä vaate on mukava. Onhan tuo ollut suosittu mekko, kun monet koot on myyty loppuun.
Tuo mekko sopisi pahimpaan talvi-kaamospäivään - ei muuten. Hyppii enemän kuin terhakaasti silmille.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole raskaana ja olen 187 senttinen mies.
Kyllä - ja olen sinua 7 cm pidempi ja RASKAANA!
Voisin mennä tuo mekko päällä KINKY-bileisiin eli sopisin justiinsa pukukoodiin enemmän kuin hyvin.
Kiva kuosi, oikein nätti ja puuvillaa.
Tuon kanssa kävisi myös bolero. Ei vihreä.
Aivan hirveä rääsy, en koskaan pukisi tuollaista. Todennäköisesti aloittaja on lihava, lihavat käyttää tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Liian räikeä, mustavalkoinen muistuttaa seeprakuviointia. Hurahdan välillä kuvioihin, mutta jäävät pitämättä, kun niitä on vaikea yhdistellä muihin vaatteisiin.
Räikeä? Eikös kesällä ole ihania kaikki värit ja jos tuon asustaa maltilla eli esim.valkoiset kengät ja vaikkapa punottu vaalea kesäveska niin oikein hyvä.
Nätti mekko mutta älä mitään paitaa pistä alle. Tulee Pikkukakkosen juonaja-vibat sillä tavalla.
En kun en käytä hameita enkä mekkoja.
Pitäisin, ja taidankin mennä myymälään kokeileman, miten istuu mulle.
Vihreä mekko on ihanan pirteä ja kesäisen näköinen, tykkään. Malli vain ei sovi itselleni, noin ylhäältä alkava helman rypytys lihottaa ja saa näyttämään muumimammalta, vaikka olen hoikka. Joskus olen tilannut eri verkkokaupasta vastaavia mekkomalleja sovitukseen ja jouduin palauttamaan ne kaikki.
Olen kokoisesi ja en pitäisi koska se on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Nätti mekko mutta älä mitään paitaa pistä alle. Tulee Pikkukakkosen juonaja-vibat sillä tavalla.
No, voisi kai sitä pahempiakin viboja tulla..
En aio ilman kuvailemaani aluspaitaa pitää joten "Piiikkukakkosen pooosti"
Ap
En, koska tuo malli tekee minut lihavan näköiseksi. Tai siis korostaa isouttani.
176/80
Liian räikeä, mustavalkoinen muistuttaa seeprakuviointia. Hurahdan välillä kuvioihin, mutta jäävät pitämättä, kun niitä on vaikea yhdistellä muihin vaatteisiin.