Uusi pomo ei tee mitään. Valitus?
Istuu toimistossaan kokoajan ja kaikki pomon hommat seisovat. Tiedän mitä aiempi pomo teki, nyt hän nakittaa noita työntekijöille.
Peruu jatkuvasti kokouksia ja sanoo mielipiteensä etenä.
Tuon vuoksi jäi paitsi yhtä tärkeää tietoa, joka olisi ollut erityisen tärkeä meille.
Pomo katsoo toimistossaan jotain komediavideoita.
Olen monta kertaa yllättänyt hänet ja hän sulkee sen nopeasti.
Eli ei todennäköisesti tee mitään töitä.
Hän aluksi keitti kahvia kokoajan, koska halusi juoda sitä myös itse, mutta nyt nakittaa jo kahvin keitonkin muille eikä tee enää sitäkään.
Yhteiset taukotilat ja keitin.
Olin esimerkiksi tänää keittänyt juuri pannullisen kahvia, kun pomolla oli kolme kaveria käymässä.
Pian he tulivat ja tyhjensivät lähes koko pannun suuriin kuppeihinsa ja menivät toimistolle rupattelemaan.
Myös ylemmät tahot ovat kyselleet meiltä ja ihmetelleet, että miksi tiettyjä juttuja on hoitamatta. (Ne kuuluisivat tai kuuluivat ennen pomolle)
Nyt tämä uusi pomo sitten muka suuttui meille ja sai meidät näyttämään huonoilta työntekijöiltä. Tavat kuulemma muuttuu ja tuo kuuluu nyt meille, vaikka hän ei siitä itsekään tiennyt eli mokasi ihan itse, ei ollut edes perehtynyt asiaan, että olisi sen sitten nakittanut meille vaan syytti, että meidän olisi pitänyt lukea jonkun ajatukset ja tietää tuo itse, oikeasti huomasin, että oli vähän hermostunut omasta työpaikastaan ja näin sai itsensä irti, me mokasimme.
Kommentit (3)
Oletko pomosi esimies?
Mikäli et ole niin keskity ihan vaan niihin omiin töihisi.
Keskity omiin töihin tai ilmianna sen pomolle.
Älä huoli. Ei tuo kauaa siellä ole. Kohta teillä on uusi pomo.