Parinvaihtoa
Ollaan hiukan alle viisikymppinen pariskunta ja ollaan mietitty että kokeilis uusia juttuja, mieleen tuli että parin vaihto vois olla se juttu. Ajatuksella että istuisi iltaa ja saunois ja katsoisi johtaako se johonkin, mutta se mikä mietityttää, että missä niihin toisiin pareihin tutustuis. Hyviä neuvoja otetaan vastaan
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks tavallista kainuulaista kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa myös kolmen kimppa
Samoin kolmen kimppa kiinnostaa kovasti, vapaa mies olen ja luotettava.
Miten sinuun saa yhteyden?
Oon Kajaanista, missä päin te olette,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kolmen kimppa kiinnostaa kovasti, vapaa mies olen ja luotettava.
Miten sinuun saa yhteyden?
Olen Kajaanista, missäs päin te olette.
Kuten huomaamme, ei tästä mitään tule ilman XU:ta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne pilkut parien nussimiseen kuuluu, senkin pilkunnussija!
Joku saa mahtavia orkkuja pilkunnussimisesta! Käykö kateeksi?
Olen Kajaanista!! Olen Kajaanista! Ja haluan katsella kun vieraat miehet panee naapurin rouvaa! Lähettäkää vaikka video, että saan runkkailla!
Olen 34 mies Kainuusta. Oikein mielellään voin liittyä kanssanne kimppaan 😉
Ihme xu intoilua, onkohan xu yrittäjä täällä mainostamassa?
Vierailija wrote:
Ihme xu intoilua, onkohan xu yrittäjä täällä mainostamassa?
Ei ole omistaja koska ei sen tartte sissimarkkinoida. Täällä on palveluun tyytyväisiä pervoja, kinkyjä, sinkkuja ja swingereitä.
Tääl olis kans pariskunta joka miettinyt parinvaihto. Kokemusta on kolmen kimpasta. Nyt ois tarkoitus löytää pariskunta kenen kanssa vois harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tääl olis kans pariskunta joka miettinyt parinvaihto. Kokemusta on kolmen kimpasta. Nyt ois tarkoitus löytää pariskunta kenen kanssa vois harrastaa seksiä.
Mistä päin olette?
Iskuri.net sieltä löytyy pareja, aloittajakin
Vierailija kirjoitti:
Iskuri.net sieltä löytyy pareja, aloittajakin
Hei 90-luku. Kiva nähdä sinuakin taas!
iskuri.net oli ennenmuinoin aivan loistava sivu seuranhakuun
Me ollaan naapurien kanssa vaihdettu välillä. Täällä metsän keskellä ei tarvita sen hienompia systeemeitä.
Alkoi vähän hassusti tämä kåytäntö kun naapurin isäntä tormasi sisään ja minä olin rouvaa panemassa pöytää vasten, yöpaita kaulalle nostettuna. Se siinä sutkautti että sanokaa jos apumiestä tarvitse ja kääntyi kannoillaan. Rouva perhana siihen tarttui ja huikkasi perään että ota emäntä mukaan että tämä meidän ukkokin saa panna.
Meni muutama päivä niin naapurin emäntä teki asiaa kysyi sitten kahvikuppi kädessä että oikeinko se teidän Pentti suostuisi vaihtokauppoihin. Rouvalla oli lyönyt vähän aikaa tyhjää että.mitäs minä olinkaan vaihtamassa. Minä vähän tiesin ja sanoin että kyllähän se minulle käy jos muille.
Siitä asti ollaan välillä yhdessä saunottu ja naapurin emäntä on kyllä mukava pyöreä ihminen, melkein parempi kuin oma noin panomielessä.
Huomenta swinger-ketjuun.
Haluaisiko joku pariskunta viestinvaihdon jälkeen tutustua parii? Sijainti pks.