Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraa mehupaastolle?

Nimbi-u
14.06.2023 |

Sattuuko joku muu olemaan paastolla? Olisi kiva jakaa kokemuksia. Olen itse nyt 21-päivän mehupaastolla ja tänään on menossa päivä 12. Paasto on itsessään mennyt hyvin mutta mehut alkavat maistua puulta jo tässä vaiheessa ja ajattelin, että pieni vertaistuki ei olisi pahitteeksi tässä vaiheessa.

Olen aikaisemmin ollut max. 10 päivän paastoilla viimeisen 20 vuoden aikana mutta nyt halusin haastaa itseni kun alkaa seuraava pyöreä vuosikymmen lähestyä 💪🏻

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mehupaasto nyt in? Aikaisemmin mammat mylvi täällä ketodieetin nimeen. Palvotaanko nyt mehupaaston jumalia? En pysy enää perässä.

Eipä täällä sellaisia aloituksia ole nähty. Taisit vaan suoltaa omaa pahaa oloa palstalle ja koittaa alistaa ja vähätellä muita, vai mitä?

Uskosi ei vaikuta minun elämääni. Usko ja palvo mitä haluat.

Taisin mielensäpahoittaja olla itku silmässä siellä jo :D

Sinun kieliopin puuttelisuus tässä lähinnä itkettää.

Vierailija
42/46 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mehupaasto nyt in? Aikaisemmin mammat mylvi täällä ketodieetin nimeen. Palvotaanko nyt mehupaaston jumalia? En pysy enää perässä.

Eipä täällä sellaisia aloituksia ole nähty. Taisit vaan suoltaa omaa pahaa oloa palstalle ja koittaa alistaa ja vähätellä muita, vai mitä?

Uskosi ei vaikuta minun elämääni. Usko ja palvo mitä haluat.

Taisin mielensäpahoittaja olla itku silmässä siellä jo :D

Sinun kieliopin puuttelisuus tässä lähinnä itkettää.

Taas yrittää alistaa toisia sohvanpohjalta :D :D Eikö nöh nöh jo opi?

Yrittäisit nyt edes. 0/5 vieläkin. 🥱

Vierailija
44/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt toista vuorokautta vesipaastolla. Aamulla huomasin kiintoisan jutun: leukanivel joka on lonksunut jo ties kuinka kauan suuta vähänkin suuremmalle avatessa, ei enää tehnyt sitä maksimiavaamisellakaan! 😵

Toinen hauska seuraamus: alkoi tulla kunnon p*eruja, jotka tuoksahtavat ihanan voimakkaasti! Eli suolistokaasut tulevat ulos eivätkä imeydy takaisin elimistöön? Turvotus on ollut ongelma jo hyvin pitkään.

Muuten, teille naisille paastoaminen(kin) on hankalampaa kuin miehille, eli se täytyy ajoittaa kuukautiskierron mukaan! Estrogeeni rakastaa paastoa, progesteroni vihaa sitä (ahdistuneisuus, hiusten lähtö, ym.)

Vierailija
45/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina paastota myos kerran vuosi. Voin tulla auttaa paaasto ja nayttaa sulle miten paasto muhu vaikuttaa.

Vierailija
46/46 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Ap! Itsellä hyvät kokemukset noin vuosittaisesta mehupaastosta jo monen vuoden ajalta! Noin pitkään en ole paastonnut, max. aika taisi olla 12 päivää.

Painoa on aina pudonnut mukavasti ja ruokahalu on pienentynyt paaston jälkeen, ei siis mitään ahmintareaktiota. Iho on voinut paaston jälkeen paremmin, samoin paasto on piristänyt muutenkin.

Älä välitä noista ilkkujista, se taitaa olla vakioreaktio tällä palstalla. Tsemppiä, Ap!