Anoppi suunnitteli hautaisten muistotarjoilut, karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa, miten saisin kohteliaasti sanottua että EI!
Mies on aivan tossun alla eikä häntä kiinnosta koko asia. Minä en aio hyväksyä ruokatarjoilua, jään vaikka mielummin pois koko juhlasta.
Kommentit (29)
Se suunnittelee joka järjestää. Sinne tulee vanhuksia, ei ne sua siellä kaipaa. Jää pois niin anoppis voi rehellisesti kertoa, että sulla on psyykkisiä ongelmia ja ryyppyputki päällä.
Lanttuloorahan on hyvää.
Ja hautajaiset ilman karjalanpaistia on kuin AP:n järjestämät juhlat?
Mistä lähtien hautajaiset ovat olleet juhlia? Ehkä aikaisintaan kun Pütin tai Trump kuolee.
Eipä niihin sinun hyväksyntääsi tarvitakaan.
Kenen hautajaiset ne on? Jonkun sinun sukulaisesi vai anopin sukulaisen? Jos sinun, käske anoppia painumaan piip. Jos anopin, niin ei ole sinun asia. Karjalanpaisti ja lanttulaatikko nyt on niin järkyttävän pahaa, ettei niitä tulisi tarjota yhtään missään, mutta joillain ihmisillä vaan ei ole makuaistia ollenkaan.
Mitä!? Ei sushia, raikkaita voileipiä eikä reunavaluvaa korkeaa huustokakkua!!! Jo on kumma
Vierailija kirjoitti:
Jää pois juhlasta. Se tuskin haittaa ketään.
Uskoisin että laaja konsensus on se että tämä oli vainajankin toive.
Ai että alkoi tekemään mieli karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa 😋 Missä nää peijaiset pidetään, mä voisin mennä sun sijaan?
Voithan mennä siunaustilaisuuteen, jos se on sinulle tärkeää, ja olla osallistumatta muistotilaisuuteen. Ei hautajaisiin ole pakko mennä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenen hautajaisista on siis kyse.
Kenen hautajaisten? Sinun sukulaisesi? Miehen sukulaisen? Anopin omat?
Monttubileet voi pitää myös paikallisessa kuppilassa brittityyliin, olutta ja siideriä ja jotain pikkusuolaista, lapsille limukkaa ja jätskiä
Jotkut tykkää juhlissa tyyliin hämäläinen/karjalalainen/ pohjalainen pitopöytä.
Juhlasta? Jos kuollut on Karjalasta on minun mielestä suorastaan hienoa tehdä tämä ruokatarjoilu.
Vaikuttaa siltä että nämä hautajaiset ja muistotilaisuus järjestetään Porvoon alueella. AP on syystäkin harmissaan, ensin mies söi lapsen vanukkaat ja rääpi ikävästi hyydekakkua, ja nyt sitten anoppi ja karjalanpaisti siihen päälle.
Minä niin mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että alkoi tekemään mieli karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa 😋 Missä nää peijaiset pidetään, mä voisin mennä sun sijaan?
Paitsi että porkkanalaatikkoa sen lanttulootan tilalle-karjalanpaistin kanssa pitää aina olla porkkanalaatikkoa.
No mitä ap haluaisi? Kenen hautajaiset? Onko ap osallistumassa tarjottavien tekoon/ kustannuksiin? Se kuka tekee ja maksaa, saa päättää. Sanottakoot vielä, et mun hautajaisissa mulle sama vaikka söisit varpaankynsiäsi.
Jos nuo ruuat olivat vainajan lempiruokia, niin sitten on jotenkin perusteltua tarjota niitä.
Mene paikalle, ja wolttaa itsellesi paremmat sapuskat. Toki ymmärrän, jos lanttulooran haju ei miellytä.