Oletko seurustellyt viikko-viikko tai yh-isän kanssa?
Miten usein ja missä tapailitte? Miten nopeasti tutustuit lapsiin?
Kommentit (6)
Pari vuotta menin ennenkuin tapasin lapset.
Seurustellaan nyt viidettä vuotta. Näemme lapsivapailla viikoilla. Satunnaisesti treffataan lapsiviikolla. Jos lähdetään vaeltamaan tai johonkin lähireissuun, käydään piknikillä..
Seurustelin yksinhuoltajaisän kanssa pari vuotta. Lapsi oli adoptoitu ulkomailta eikä lapsi tavannut enää adoptioäitiään pariskunnan avioeron jälkeen.
Tapasimme viikonloppuisin miehen kotona. Suhde päättyi miehen kontrolloivuuteen ja aiheettomaan mustasukkaisuuteen.
Olen tuollainen viikko-viikko isä. Harrastan vain fwb/kevytsuhteita. Kukaan naisystäväni ei ole tavannut lapsiani. Erosta 5 vuotta nyt.
Olen, ja edelleen tapailen. Meillä molemmilla on lapsia, ja molemmilla on samat parittomat viikot ilman lapsia. Hyvin toimii.
Kyllä olen, enkä tee sitä virhettä toiste.
Suhteesta tuli vuoroviikkosuhde, joka ensin tuntui hyvältäkin ajatukselta - paljon omaa aikaa ja näin. Mutta ei siitä mitään tullut, kun joustot toimi vain toiseen suuntaan.
Lapset olivat murrosikäisiä ja minut esiteltiin heille liian varhain, vaikka vastustelin. Eivät olleet vielä toipuneet vanhempiensa erosta ja päättivät alkaa vihata minua. Terrorisoivat isäänsä ja suhdettamme. Mies oli nyhverö ja lastensa ja exänsä tossun alla.
Ihan hirveä kokemus kaikkiaan.