Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi helvetissä te otatte huutonetin niin vakavasti ja lätkäisette turhaan negoja ihmisille????

Vierailija
07.12.2006 |

Itse sain tässä kaksi viikkoa sitten 20 negaa (huusin 10 myyjältä 1-3 kohdetta). Mulla oli ennen noita negoja 270 positiivista ja 5 neutraalia palautetta. Nuo neutraalit olivat:

1 vahinko neutraali (palaute oli pos. kirjoitettu, mutta ostaja oli vahingossa laittanut neutraalin).

2 HV-neutraalia. En ostanut hv:n ylittämätöntä kohdetta ja myyjät lätkäisivät siitä neutraalit.

2 oli kosto neutraalia. Annoin ostajille neutraalit hitaasta maksusta ja nuo lätkäisivät takaisin.

Eli en ole mikään hupihuutaja.

Tuossa kolme viikkoa sitten meidän molemmilla lapsilla oli paha vatsatauti ja kumpikin joutui sairaalaan tiputukseen -> en luonnollisesti ollut koneen äärellä. Lapset olivat ennen sairaalaan joutumista 3 päivää kipeinä ja oksensivat ym. Kohteet sulkeutuivat tuona aikana.

Laitoin myyjille heti viestiä, kun lapset kotiutuivat kotiin (mies oli kahden viikon työmatkalla ja olin lasten kanssa yksin kotona) ja selitin tilanteen ja lupasin maksaa heti, kun nuo antaisivat tilinumeronsa (kaikilta oli kyllä tullut pari viestiä tuona aikana, mutta kukaan ei ollut antanut tilinumeroaan. Ainoastaan yksi myyjä on vastannut ja hänkin haukkuu saatanan kusipääksi ja huijariksi ym. " kivaa" .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, negasi olet todennäköisesti ansainnut. Huutonetissä kun ei oteta huomioon sairastumisia ja muita sen kaltaisisa esteitä.

Vierailija
2/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei vaan, negasi olet todennäköisesti ansainnut. Huutonetissä kun ei oteta huomioon sairastumisia ja muita sen kaltaisisa esteitä.

Ja miten niin olen negat ansainnut? Enhän minä voinut ennustaa lasten sairastumista mitenkään, en omista ennustajan taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut negan vain silloin knu joku huusi erittäin kalliin tuotteen, eikä koskaan ottanut yhteyttä tai vastannut viesteihini..

Vaikka muutaman kerran on kaupat peruuntunut jne, niin en viitsi mitään negoja huvikseni vahingoista jaella.

Vaihtaisin neutraaleiksi jos joku jälkeenpäin kertoisi olleensa sairas tms.