Kukaan käynyt koskaan Afrikassa?
Kommentit (62)
Egyptissä ja Kanarian saarilla. Muulta olen välttynyt.
Voi kyllä! Ja olen menettänyt sydämeni Afrikan luonnolle.
Olen ollut Etelä-Afrikassa, Tansaniassa, Zimbabwessa.
Sir David Attenborough muistaakseni. Ja prinssi Harry. En tiedä onko kukaan muu käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä! Ja olen menettänyt sydämeni Afrikan luonnolle.
Olen ollut Etelä-Afrikassa, Tansaniassa, Zimbabwessa.
Mua kyllä houkuttaisi tutustua Afrikan luontoon.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, eiväthän kanarian saaret voi olla a*rikkaa? Itsehän en ole afrikkaan astunut enkä tule koskaan astumaankaan. Hyi h****vetti.
Vierailija kirjoitti:
Kanariansaaret (esp. Islas Canarias) on Espanjalle kuuluva itsehallinnollinen saariryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanariansaaret (esp. Islas Canarias) on Espanjalle kuuluva itsehallinnollinen saariryhmä.
Kuka alapeukuttaa totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka sijaitsee Afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantieteellisesti Kanarian saarevat kuuluvat Afrikkaan. (Eivät tietenkään Afrikan mantereeseen.)
Olen käynyt Etelä-Afrikassa, Keniassa ja Tunisiassa. Aivan mahtavia kokemuksia, mahtava luonto ja ainutlaatuinen tunnelma, suosittelen.
Madagaskarin haluaisin vielä nähdä.
Kyllä. Ja löysin ihanan miehenkin.
Kyllä, monta kertaa. Egyptissä, Etelä-Afrikassa, Guineassa, Sambiassa, Zimbabwessa ja Botswanassa. Hienoja reissuja!
En ole, enkä menisi vaikka ilmaseksi pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuuluu maantieteellisesti Afrikkaan. Katso vaikka kartasta ja ylläty!
Oon käyny Ghanassa kolme kertaa. Siellä hämmentävää on se, miten epätasaisesti varallisuus jakautuu väestössä. Luonnonpuistossa kävin ja krokotiilifarmilla. Ja sitten tietysti parilla eri biitsillä uimassa ja rantaelämää seuraamassa. Ihanaa musiikkia. Ruoka hyvin erilaista kuin täällä. Mieheni sukulaisia käynyt siellä tapaamassa lasten kanssa. Ihmiset on aivan ihania siellä.
Etelä-Afrikassa ja Keniassa. Suosittelen, varsinkin Etelä-Afrikan maisemat on uskomattomia. Jos safarille haluat niin sitten enemmin Kenia.
Olen, Marokossa. Ei ollut oikein mieleeni.