Mitä miehen vislaaminen naiselle tarkoittaa?
Jos mies vislaa tuntemattomalle naiselle, onko sen tarkoitus osoittaa halveksuntaa ja alistamista naista kohtaan? Tyyliin olet mitätön ho ro, mutta kerran voisin polkaista?
Kommentit (44)
Olin nuorena Saksassa vaihdossa, ja turkkilaisten (?) miesten porukka alkoi vislata minulle. Kyllä se oli nöyryyttävää ja vähän pelottavaakin.
Paljon näkyy napapaitoja ja hyviä pyllyjä. En meinaa kestää miten ihania naiset ovat. Ujous on pilannut elämäni, kärsin vain naisia nähdessäni ja katkeroidun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena Saksassa vaihdossa, ja turkkilaisten (?) miesten porukka alkoi vislata minulle. Kyllä se oli nöyryyttävää ja vähän pelottavaakin.
Miksi kuljit siellä vähäpukeisena? Eikö tullut mieleen, että miehet innostuvat sellaisesta?
Ihan normaalit sen ajan kesävaatteet minulla oli: T-paita ja caprit. Lämpöä oli noin 30 C.
Yksikään saksalainen ei minulle vislannut. Ehkä he ovat hieman sivistyneempiä kuin... nuo... muut.
Kyllä mua hymyilytti kun mulle kerran vislattiin. Tulin hyvälle tuulelle, en huonolle. Saatte kivittää, olkaa hyvä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta vislaaminen on riemastunut kohteliaisuus. Ajatelkaa, että mies antaa siinä hetkessä parasta mitä hänellä on, vaikka se varmaan ärsyttääkin useimpia naisia. Minua spontaanisti ilahduttaa se vilpitön riehakkuus. Jos tarkkoja ollaan, niin kylläkin vain silloin kun kyseessä on joku täysin tuntematon ohikulkija. Tuntuisi kieltämättä oudolta, sopimattomalta ja loukkaavalta, jos vaikka esimies, työkaveri, sukulainen tai kukaan tuttu ihminen vislaisi perään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että miehen aivot on tippuneet jalkoväliin eivätkä ole siellä missä pitäisi. Tämä hankaloittaa miehen elämää suuresti- kuten palstallakin nähdään.
Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että miehen aivot on tippuneet jalkoväliin eivätkä ole siellä missä pitäisi. Tämä hankaloittaa miehen elämää suuresti- kuten palstallakin nähdään.
Miksi pelkäät miehiä?
Koska olette väkivaltaisia, viinaan meneviä ja hävyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että nainen on seksikäs ja pantava. Iso positiivinen huomionosoitus siis.
M40
Tuohan on seksuaalista ahdistelua ja naisen esineellistämistä ja julkinen halventaminen koska ympäristökin kuulee tuon mielipiteen esityksen naisen pantavuudesta.
Lähinnä se tarkoittaa sitä, että käsittelen kyseisen miehen mielessäni täytenä käytöstavattomana idioottina. Eli vislaaminen on varma konsti miehelle saada itsensä kategorisoitua ei jatkoon -ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin v*tuttaa vislailu.121
Vain irstailijat ja irtoseksiä haikailevat vislailevat miesseurassa koska pönkittävät pientä egoaan. Harvemmin yksin kulkeva, terve mies tuota tekee.
Häiriköinti. Jos miehellä olisi jotain asiaa, varmaan sanoisi sen normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei taatusti halveksuntaa ainakaan.
Koirille ja huo*ille vihelletään!
Vetäisin lättyyn jos mulle vihellettäs perään!
Vierailija kirjoitti:
ETTÄ ON MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA..
.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että nainen on seksikäs ja pantava. Iso positiivinen huomionosoitus siis.
M40
Sitähän se tarkoittaa, osuvasti sanottu, sillä tuosta välittyy miten vislaaja suhtautuu naiseen.
M35
Mies voi olla lumpppppu mutta ei välttämättä.