Rasmus vs Rasmu
Kommentit (8)
Rasmu jää ihan kesken. kuullostaa enempi koiran nimeltä meiningillä Rapsu tai Rohmu, tai lempinimeltä.
mutta ei tuo Rasmu mitenkään paha ole. Aika jännä itse asiassa. Varmasti paljon saisi selitellä, että ei tule ässää loppuun, mutta äkkiäkös siihen tutut ihmiset ainakin tottuu. Mutta silti, ääni ihanalla Rasmukselle =)
Minusta on yleensä kiva kun harkitaan erikoisempiakin vaihtoehtoja ja kun tulee piristävästi uusia nimituttavuuksia, mutta ei voi mitään, että mulle tulee Rasmusta vain mieleen Rasmus, josta on jäänyt s pois. Joten siksi annan ääneni Rasmukselle.
vaikka oudompiakin (ja paljon) oon nähnyt ;)
Oon Rasmuksen kannalla
En pidä nimestä Rasmu, koska siitä tulee mielikuva jostakin rohmusta tai rasvasta. Rasmus on ihan hyvä nimi, eikä siitä tule mitään negatiivisia kuvia mieleen.
Minä pidän Rasmu-nimestä. Tunnen erään suloisen Rasmus-pojan, lempinimeltään Rasmu ja se kuulostaa hyvältä.
Ehkä tämä nimikin vain vaatii makustelua,koska taitaa aika harvinainnen olla. Annan ääneni Rasmulle, sillä se on omaperäisempi valinta kuin suhteellisen yleinen Rasmus-nimi, mikä sekin kuitenkin ihana nimi on:)
En mä tolle Rasmulle lämpene. Sellanen hellittelymuoto Rasmuksesta. Vaiko vain laiskan sanojan? Vai kirjoitusvirhe? En tykkään. Joku rasvatahra tjtn.